29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

דר שטירמר קם לתחייה – יומן פוליטי – אריק זיו

השבדים סוחרים באנישמיות, בוגי זלזול השרים ותמיכת ההמונים, החודש השחור של הביטחון האישי,מתי כבר יעלו סיפרי הלימוד לאינטרנט,חגיגה בקומה 12 במצודה. דר שטירמר קם לתחייה

לבני הדור החדש צמד המילים “דר שטירמר” איננו מוכר. מאידך, לניצולי השואה העיתון מוכר. הוא השפיע על חייהם שכן הוא היה השופר של התנועה הנאצית ושימש במה להתקפות אנטישמיות ארסיות במיוחד שהסיתו את דעת הקהל בגרמניה כנגד היהודים. לא יהיה זה מופרך לומר כי הייתה לעיתון השפעה מסוימת במאורעות השואה.

אם נבצע השאלה של האמרה הידועה הרי זה יהיה זה נכון לומר כי ברטרוספקטיבה היסטורית צוררי היהודים אינם מתים – הם רק מתחלפים. מימי התבססות העם, עבור דרך ימי האינקוויזיציה, מסעות הצלב ועד לעת החדשה, עלילות דם כנגד יהודים היו דבר שכיח.
ואילו עכשיו זאת שבדיה שמובילה בהסתה אנטי יהודית שמשמעותה הישירה היא עלילות דם.

נדמה כי יהיה השבוע “דר שטרימר” קם לתחייה בשבדיה.

העיתון השבדי “אפטונבלדט” פרסם כתבה הטוענת כי צה”ל הורג פלסטינים ומוציא את איבריהם לצורכי מסחר. העיתון מביא את עדויותיהם של פלסטינים הטוענים כי צעירים שנעצרו על ידי צה”ל הוחזרו מתים כאשר חלק מאיבריהם הפנימיים חסרים.

שגרירת שבדיה מיהרה לגנות הכתבה. זה ברור. היא גרה בארץ ויודעת את האמת אולם ממשלתה, דרך משרד החוץ, מיהרה להתנער מהגינוי. כן, זוהי אותה שבדיה שמובילה קו אנטי ישראלי ברור בשנים האחרונות. שבדיה שמסמלת את האפאטיות הסוררת באיחוד האירופאי באשר להשתלטות מוסלמית ותעמולה אנטי יהודית.

מעניין לדעת כיצד היו מגיבים בשבדיה הנאורה אם היה מתברר שתעשיית הרכב שלה מבצעת בדיקות התרסקות עם מאמינים מוסלמים. הרי ממילא אלו האחרונים רגילים להתאבד.

אז שיהיה ברור לנאצים השבדים : יותר סביר שאתם מבצעים ניסויים על מוסלמים מאשר שאנחנו מבצעים ניתוחים ומסחר בחלקי גוף.

אבל אני לא מתפלא על השבדים. הרי מכל עמי סקנדינביה השבדים והנורווגים היו משתפי פעולה הגדולים עם המשטר הנאצי. זאת בזמן שדנמרק הצילה את רוב יהודיה ממוות. שבדיה כזכור הייתה ניטראלית אולם להוציא את חסיד אומות העולם הצדיק ראול וולנברג, רוב המדינה חטאה בחטאים בלתי נסלחים.

בוגי
הליכוד לקראת הקמת קדימה ב’. על פי התנהגותו מסתמן כי נתניהו הולך בדרכי שרון. נתניהו הולך למהלכים קשים וכאשר נאם בבר אילן היה שקט יחסי בליכוד.
לגרעין האידיאולוגי בליכוד אין מנהיג אידיאולוגי כפי שהיה בזמן שרון. אז הובילו את חומת ההתנגדות נתניהו ולנדאו.
בקדנציה הזאת מסתמן שמי שעומד בראשות המחנה האידיאולוגי הוא השר בוגי יעלון. מהסיור בחומש ולבינתיים עד הנאום בכנס מנהיגות יהודית בוגי מתווה את הדרך.

בוגי מאותת לנתניהו כי זאת לא הדרך. אין ספק כי היה ויימשך תהליך ההתנגשות האידיאולוגית בליכוד, יחזור שנית תהליך הקמת קדימה.
יש לזכור כי כבר בסיור בחומש החל מסע תדרוך נגד בוגי מכיוון לשכתו של נתניהו וזאת למרות שבלשכה יש גרעין לא קטן שמזדהה עם בוגי.

גורם בלשכה מאשים את הציר חפץ והאוזר [ציר גדעון סער] בחימום נגד השר בוגי. הגורם טוען כי התדרוך נגד בוגי הגיע מהכיוון שלהם.
כאשר נתניהו ביקש מבוגי שיצטרף להנהגת הליכוד הוא לא הודיע מפורשות כי ילך במתווה שרון. נתניהו דיבר על החזרת כושר ההרתעה ועל שמירת ערכים.

מכל מקום, מתברר כי יש דברים שאינם משתנים, כאשר מנהיג בליכוד חוטף מהתקשורת, ישר השטח בליכוד מתיישר איתו.
כך קרה לקראת סוף השבוע. רבים מנאמני נתניהו בעבר עומדים לימין של בוגי. מול זלזול שרי הליכוד מתייצב מחנה של נאמני א”י בליכוד מאחורי בוגי.
זה אותו מחנה אשר הוביל את המאבק בהתנתקות ותמך בנתניהו לאורך כל הדרך.
רוב מחנה זה ממשיך לראות בנתניהו מנהיג אך הם לא יקבלו התקפלות נוספת. חלקם מוכנים ללכת במתווה ריבלין – הבלגה ומלחמה על אי 1 וכדומה.אך אין ספק כי הגרעין האידיאולוגי מיישר קו למנהיג שאחרי עידן נתניהו – בוגי.

מעמד האישה

אין ספק כי דווקא ממשלת נתניהו לא נותנת תשובה למנהיגת האופוזיציה בנושא מעמד האישה.
אומנם יש שתי נשים שהן מנכ”ליות במשרדי הממשלה – במשרד התרבות ובמשרד לפיתוח אזורי ונגב וגליל,אך משום מה אין עוד נשים בעמדות מפתח. אין ספק כי נתניהו נופל בהבנה שהוא צריך יותר נשים מסביבו לקראת המאבק הבא
אפילו באירן יש 2 שרות בממשלה.

חופשה מרוכזת במצודה.
כאשר אתה מסתובב במסדרונות המצודה הכול נראה שומם. מתברר כי כל עובדי המצודה נמצאים בחופשה מרוכזת.
אך כאשר אתה מגיע לקומה 12 מתברר כי בלשכת היו”ר חגיגות, מתוך הלשכה נשמעת מוזיקת טרנס, בקיצור חגיגה במצודה.

בטחון אישי
החודש השחור בביטחון האישי במדינת ישראל. אזרחי ישראל הפסיקו כבר לספור את האירועים. מתברר כי אירוע גורר אירוע ולמדינת ישראל אין פיתרון. אזרח רוצה להגיש תלונה ורוב הסיכויים שהאזרח לא יגיש תלונה אפילו.זאת מכיוון שהוא יאבד יום עבודה ובסופו של יום הוא יחיה תחת איום תמידי.
בכל מקרה הנבחרים שלנו גם הם מפחדים ללכת לחקיקה מרחיקת לכת.
לדוגמה, אפשר להגדיר כי סכין הופכת להיות נשק חם על פי חוק. מי שייתפס עם סכין יועמד לדין וייאסר, במידה שהוא קטין ישא בדין הורה כולל מאסר.
כפי שיש כמות המותרת לשתיית אלכוהול בנהיגה, כך יש להגביל את כמות האלכוהול גם ללא נהג. כך מי שייכנס למועדון מתודלק תיאסר כניסתו, מי שייתפס מתודלק מעל המידה הרצויה ייקנס בקנס גבוה .
יש לאסור מכירת אלכוהול בפיצוציות. יש לפתוח חנויות שמקבלות היתר מיוחד למכירת אלכוהול כפי שנהוג בארה”ב.

המלחמה לביטחון האישי חשובה יותר מכל דבר, המצב היום שהציבור הולך ומתכנס לביתו, למרות שגם זה כבר לא בטוח.

חינוך
לקראת סיום הסיוט הקיצי הלא הוא החופש הגדול, מחכה להורים מכה כלכלית קבועה – ספרי לימוד. כבר לפני שנים דובר על העלאת ספרי הלימוד לאינטרנט. ברור כי הוצאות הספרים נלחמות נגד המהלך זאת משום שספרי הלימוד הם תרנגולת שאינה מפסיקה להטיל ביצי זהב.
ספרי הלימוד נמכרים במחירים מופקעים לכל דעה. ספר בכריכה רקה שעלות ההדפסה והכריכה לא עולה על דולר אחד נמכרים במחירים לצרכן של מעשר ועד שלושים דולר.
נקווה שבשנה הבאה יבצע גדעון סער, רפורמה מקיפה וייתן את האפשרות להוריד מהאינטרנט את הספרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שריד אחרון של ההגמוניה של השמאל

אריק זיו ויזר

אחרי חוק מופז צריך חוק אדלר – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

למה ליכוד משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

סער זאת לא הדרך !

הרויזיוניסט

לשלי יצא הציפי

אריק זיו ויזר

מי יחליף את ניר ברקת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן