22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר החינוך גדעון סער : מחובתנו לחזק את החינוך הממ”ד

שר החינוך גדעון סער  פתח את נאומו בכך ששיבח את ראש מנהל החמ”ד אברהם ליפשיץ שמאז כניסתו לתפקיד הפיח רוח חדשה בחינוך הממ”ד.

בנוכחות שר החינוך גדעון סער, ראש עיריית ירושלים – ניר ברקת, הרב הראשי לישראל – הרב שלמה עמר וראשי החינוך הדתי, מנהל החמ”ד הרב אברהם ליפשיץ, ויו”ר מועצת החמ”ד הרב אבי גיסר, התקיים היום בבנייני האומה בירושלים, כנס מנהיגות החמ”ד, בהשתתפות מאות ממנהלי החינוך הממ”ד, מפקחים, מורים ואנשי חינוך. הכנס יתקיים במסגרת שבוע החמ”ד, שבמסגרתו מתקיימים ברחבי הארץ, שבוע שלם של פעילות שונות ומרובות.
שר החינוך גדעון סער  פתח את נאומו בכך ששיבח את ראש מנהל החמ”ד אברהם ליפשיץ שמאז כניסתו לתפקיד הפיח רוח חדשה בחינוך הממ”ד. 
הוא המשיך את דבריו בכך שאמר שהחינוך הדתי מגלם חינוך ערכי, הרואה כערך גדול את אהבת עם ישראל, אהבת ארץ ישראל ותורת ישראל  ובערך גדול לא פחות את התפיסה הממלכתית ולכן הוא מרגיש חובה מאז שהוא נכנס לתפקידו כשר החינוך לחזק את החינוך הממ”ד. שר החינוך ציין שמאז שהוא נכנס לתפקידו, משרד החינוך תחת הנהגתו הגדיל את תקציב החינוך הדתי במילונים רבים והוסיף אלפי שעות לימוד לחינוך הממ”ד. תקציב המאפשר  התמודדות טובה יותר עם המשימה של שילוב בין לימודים כללים ללימודי קודש.
שר החינוך גדעון סער בירך על ההחלטה של החמ”ד להגדיר את השבוע הקרוב כשבוע מנהיגות. כי אכן מי שעוסק בחינוך הוא מנהיג כי הוא צריך להוביל תלמידים וחברה, תוך כדי נתינת דוגמא אישית. בנוסף, הוא הדגיש שמרבית האנשים הנמצאים באירוע יכלו לבחור תפקידים אחרים אך הם בחרו במקצוע החינוך מתוך אותה תפיסה הרואה את החינוך כשליחות. שר החינוך בירך את הנוכחים את החלטתם לבחור בדרך זו.
הוא סיים את דבריו בכך שעל מערכת החינוך בישראל לחזק במקביל גם את לימודי המדעים ולהשקיע בתלמידים שיש להם את הכישורים להצטיין במקצועות הנ”ל. מטרת חיזוק לימודי המדעים, הוא ציין, ישמרו את על היתרון האיכותי של מדינת ישראל באזור גם בעתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם כחלון ישדרג את דבוש/ כתב ליכודניק

אריק זיו ויזר

יולי בחזית ההסברה

אלי חזן

כחלון: מורשת חללי האצ”ל מכתיבה לנו לשאוף לשלום

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון ביום שני הקרוב בהצעת החוק של ח”כ דנון

אריק זיו ויזר

בוגי בנושא צירוף קדימה : “ראש הממשלה פעל נכון”

אלי חזן

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן