21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי בנושא צירוף קדימה : “ראש הממשלה פעל נכון”

המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון התארח בשבתרבות בנס ציונה וגיבה את צירוף קדימה לממשלה

 

 

לאחר שהמערכת הפוליטית נרגעה במקצת לאחר הימים האחרונים שהיו מלאים באירועים הפכפכיים התפנה השר משה (בוגי) יעלון להתראיין והוא ניצל את ההזדמנות בשבת תרבות שהתקיימה בנס ציונה.

 

השר יעלון אמר : “ראש הממשלה פעל נכון, כי הוא זיהה בתחילת הכהונה של מושב הכנסת התחלה של לחצים בסוגיות שעל הפרק, כולל התקציב שלפנינו. הוא לא רצה להיכנס למערכת בחירות של שנה וחצי. ואז באה ההזדמנות הזו, שלא הוא יזם אותה, ולכן הוא חשב נכון ועניינית. בהחלט יש חשיבות לכך שיהיה פה שלטון יציב, והליכה לבחירות בכל שנתיים-שלוש לא עושה טוב לחוסן הלאומי של ישראל. אם נצליח לסיים את הקדנציה זה חשוב. יש פה הזדמנות, כי הנושאים שעומדים על הפרק הם בלב העניין והאתגר שלנו כמדינה, בחוק טל, בשינוי שיטת הממשל. אי אפשר לעשות את זה עם קואליציה צרה שנשענת על מפלגות קטנות. יש פה הזדמנות, וחובת ההוכחה היא עלינו.

כשמסתכלים על המהלך הפוליטי האחרון בהחלט צריך לבחון את היבטיו המהותיים וגם את ההשלכות השליליות שלו. אירועים מהסוג הזה בוודאי לא מעודדים חלק מהאנשים להיות מעורבים פוליטית ואפילו לא לבוא להצביע. כי מזגזגים, ומילה היא לא מילה והכרזה אינה הכרזה. זה פגע באמון הציבור.”

 

הוא התייחס גם לגבעת האולפנה ואמר : “אני דבק בשלטון החוק, וגם כשיש לי ביקורת בעניין של גבעת האולפנה, אין לי שום טענה לבג”צ. המדינה נתנה לו תשובה מסוימת, תשובה לא טובה, והוא אימץ אותה. לכן הטענות צריכות להיות מופנות למדינה. מבחינתי אין מקום למאחז בלתי חוקי. אין מצב שמישהו יקבע שהוא מקים משהו באיזשהו מקום. ועל זה צריך להקפיד. גבעת האולפנה זו סוגיה אחרת. השכונה הזו נבנתה ברשות ובסמכות של ממשלות ישראל השונות. אנחנו כעת במלכוד, כי בג”צ קיבל החלטה על בסיס תשובת המדינה. בסופו של דבר אנו עומדים בפני דילמה של פסיקת בג”צ, ומצד שני עוול לאנשים הללו, שהם לא מפרי חוק ולא נערי גבעות. אם השכונה תפונה או תיהרס זה יהיה עוול גדול לאנשים, וצריך להימנע מזה ככל האפשר. לכן צריך למצוא פתרון”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר החינוך במוזיאון גוש קטיף

אלי חזן

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת בתגובה לדחייה בדיון להצעת חוק – הכרה לצורכי מס בתשלומי אמהות עובדות למטפלות:

אריק זיו ויזר

בלי חרות ובלי כיפה

אריק זיו ויזר

המלצת רה”מ לבניית גדר בגבול עם ירדן אושרה ע”י הקבינט

אריאל אילוז

אדלשטיין : הרש״פ בחרה אסטרטגיית טרור וחד-צדדיות

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה עם קבוצה אלופה מהצפון

אלי חזן
דילוג לתוכן