22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שרינו השמיעו קול/מאת:טובה מעוז

סיור מנכ”ל הליכוד מר גדי אריאלי בצפון- טובה מעוז
איחוד, אחדות וליכוד החברים, זה מה ששמענו מחברי מרכז ופעילי שטח בסיור שנערך ביום ד’ 13.5 בצפון מנכ”ל הליכוד מר גדי אריאלי, סמנכ”ל הליכוד מר אסי יצחקי
עו”ד שני ומזכירת הלשכה שכולנו מכירים מזה שנים סיגי באו לפריפריה .
לאחר תרדמת ארוכה ומערכות בחירות בשנה אחרונה שוב מגיע מנכ”ל הליכוד להיפגש ולשמוע את החברים .
קריית שמונה 11:00 בבוקר כ- 20 חברים באו רובם יצאו מוקדם ממקום עבודתם, החברים ראו חשיבות עליונה להשמיע את דבריהם ולהביע את כאבם על המצב הקשה במדינה על הגזרות הכלכליות שרוה”מ מר בנימין נתניהו חייב היה לעשות,
קריית שמונה, עיר ללא רחמים עיר שרק בתקופת הקטיושות כולם זוכרים אותה ולפני הבחירות פוקדים אותה.
עיר אשר תושביה מקבלים אין ספור טלפונים משרים, אך כל זה לפני פריימריס, לפני בחירות. והיום לדבריהם גם העוזרים אינם עונים… המשותף לחברים הוא זיקתם לליכוד ולכן הם עוזבים את עבודתם ובאים ומשמיעים.
גדי אריאלי מחובר לשטח ולפריפריה זה שמענו מכולם ולכן כל אחד הרגיש חופשי להביע את דעתו..
משם המשכנו לפגישה בלשכת ראש העיר מר מלכה.
התחנה הבאה חצור : שם פגשנו מרבית מחברי הסניף גם שם החברים השמיעו את כאבם את המצב הקשה המפעלים שנסגרים העסקים הקורסים.ועל אף המלחמות הפנימיות בסניף הם מבינים שחייבים להתלכד וזה יחזק את הסניף.
משם המשכנו למרום הגליל ליקב רימונים שם במעמקי הגליל בין עצי פרי וגפן ישנה פנינה יקב ומסעדה.
המתינו לנו שם ראש המועצה האזורית עו”ד עמית סופר איש צעיר ודינאמי בעל חזון . פגשנו את גבי בעל היקב חיים דדוש יו”ר הסניף קבלנו הדרכה טעמנו יין מרימונים .החוויה מומלצת. נודה לכם על האירוח הנפלא
משם המשכנו לצפת: כ- 25 חברים (תמונות מספרות). שם שמענו את הערכתם למנכ”ל התנועה, ושוב בעיית חוסר הקשר עם השרים ועוזריהם ( לא כולם).

המשותף לכולם זאת העובדה, כולנו פעילי שטח כולנו ביום קריאה מגיעים . בגין אמר ש”גם המובן מאליו צריך שייאמר לפעמים”.ולכן ידידינו הנבחרים, בשעת הש’ אנחנו בפריפרי יה הבאנו את הבוחרים בשביל להצביע ולהביא על מדינתנו את השלטון הראוי, בפריימריס הוכחנו ראוי מה הוא.
איין תנועה איין בית כמו הליכוד וכל המתבקש זה יחס אנחנו מבקשים להחזיר עטרה ליושנה ולזכור אותנו לא רק לפני בחירות אלא גם אחרי.
הצפון הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואסור לאף אחד היושב במרומי הכנסת לשכוח זאת כאמור יש מבניהם אשר עדיין פוקדים ועדיין מסייעים ומקדמים במטרה לנסות ולפתור את מצוקותינו, ייתכן כי הבחירות המקדימות הינן סוג של אומדן לכך. ולא לשכוח כי ליכוד מלוכד תמיד ינצח.
גדי שמע והקשיב הודה לכולם על עזרתם בבחירות. .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חסרים מחבלים מוכשרים /מאת:איילת שקד

אריק זיו ויזר

יש להעביר את הטיפול בפשיעה החמורה לאחריות השב”כ ….. ! /מאת: גיל שמואלי

אריק זיו ויזר

בחירות בלי פעילי ליכוד/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

ננסי ברנדס – מוסיקאי ואיש בידור

אריק זיו ויזר

היום מפגש עם נתניהו

אריק זיו ויזר

עלבון הבית העלוב /מאת:מיכאל פואה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן