39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בגין מחשמל את הליכוד – יומן פוליטי- אריק זיו

הסתלבט בלשכת נתניהו על חברי הכנסת,בני בגין קבע נורמה בהתמודדות,נחמן שי נהנתן בלתי נלאה.

בליכוד

עד יום א’ שררה עוד התחושה ולפיה הולכים לשריין כוכבים. בין השאר הוזכרו דן מרידור, בוגי יעלון, שמיר ג’וניור ועוד. ואולם, ביום א’ הודיע בני בגין כי הוא מצטרף להנהגת הליכוד, הוא אינו רוצה שריון. בגין ג’וניור הצהיר בפשטות : “אני מתמודד!”

ביום ג’ התקיימה מסיבת עיתונאים משותפת של נתניהו ובגין. לשני האישים יש היסטוריה של התחשבנות אך אין ספק כי הם משלימים את פאזל ההנהגה המתהווה של הליכוד. נתניהו ובגין פרגנו זה לזה אולם לרבים צרם לא לראות במסיבת העיתונאים את כבוד השדכן ח”כ רובי ריבלין .

אתמול היה האירוע הפוליטי הראשון של בני בגין בליכוד. האירוע התקיים עם חיים בשארי מועמד הליכוד בפתח תקווה. בין בגין והקהל יש חשמל והקהל אוהב אותו. בתוך הקהל היו מוותיקים ועד נוער. נדהמתי לראות נוער המשחר למנהיגות של בגין. אחד הנערים אמר ש”עם בגין יש תקווה למנהיגות שבאה לשרת ולא מנהיגות שהציבור משרת אותה”.

בין חברי הכנסת המכהנים מתחיל להיות צפוף. אם היה להם בטחון כי כל 12 חברי הסיעה הנוכחיים יכהנו בכנסת הבאה הרי שהיום מסתמן כי מספר חברי כנסת יידחקו לסוף הרשימה או שהם מתנדנדים.

בהנחה שבעשירייה הראשונה יייבחרו בגין, סער, סילבן, בוגי, רובי,לימור, גלעד, שטייניץ,יוסי פלד ועוזי לנדאו
ועל העשירייה השנייה מתמודדים:מיקי איתן, כחלון, חיים כ”ץ, גילה גמליאל, לאה נס, יולי אדלשטיין, משה פייגלין, טל ברודי, אהוד יתום וישראל כ”ץ ואילו אם מירי רגב תצליח להיבחר בעשירייה השניה וכן ח”כ לשעבר זלמן שובל,מיכי רצון ודני בנלולו, אנו יכולים לראות ח”כים מחוץ לעשריה השניה.

בלשכת נתניהו צחקו אתמול (יום ה’) כאשר אמרו שאולי הח”כים ירצו עכשיו רשימה ארצית עד מקום 40.
בצעירים מייעדים בלשכת נתניהו את המקום לציפי חוטובלי אך נראה כי ציפי עוד מבולבלת, עד כדי כך שלא ידעה כי יש לשלם אגרה על התמודדות.

בקדימה

נתבשרנו השבוע על מצטרף חדש לקדימה – נחמן שי. נחמן שי היה ידוע בנהנתנות שלו כאשר ניהל את רשות השידור. היה ותיערך בדיקה מקיפה נגלה נהנתן כרוני. כאשר אנו רואים מי מצטרף לליכוד אפשר לשבת בנחת. אולי יחשוף נחמן שי כיצד התנהג בתפקיד שלו בארגונים הציונים בארה”ב ושיחשוף את חשבון ההוצאות גם ברשות השידור וגם בתפקידים האחרונים שלו.
בכל מקרה נחמן שי הודיע כבר לפני שנה שהוא מצטרף לקדימה אך השבוע אדלר מיחזר סחורה פגומה.

גלעד שליט
השבוע שוב גלעד נשאר בשבי. אולמרט וברק – יש לכם אחריות תחזירו את גלעד. ליבני שוב רצה לקונדי אבל שליט עדיין בשבי.

ארה”ב
אובמה נבחר לכהן כנשיא הבא של ארה”ב. אין ספק שזאת המהפכה הגדולה של אמריקה אולם עלינו רק לקוות שאובמה לא יתנהג כמו קרטר. קרטר מסומן כאחד הנשיאים הכי גרועים של ארה”ב וגם הוא בא משום מקום ונבחר.
בכל מקרה התרגשתי לראות את הקהל הרב עם תקווה ודמעות בעיניים ואנו נאחל לאובמה בהצלחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הארץ עיתון לגזענים

אריק זיו ויזר

יהורם גאון קולות רעים באופוזיציה

אריק זיו ויזר

פרס זה הרס עצמי

אריק זיו ויזר

נשיא חברבורות

אריק זיו ויזר

 הכאוס בסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר

המורדת החדשה, ציפי האידאולוגית, מול ציפי חסרת חוליות.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן