24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
חן זיסו

רצח עם/חן זיסו

מצ”ב מאמרו של חן זיסו היום הודיע ממשלת טורקיה, כי היא בוחנת אפשרות של הגשת עתירה לבית הדין הבין לאומי בדבר רצח עם בזמן מבצע “עופרת יצוקה”. אירוע זה מגיע לאחר שורה של תקריות מביכות עם ממשלת טורקיה וביניהן: גינוי המבצע, פרישתו של ר”מ טורקיה רג’פ טאיפ ארדואן בזמן נאומו של נשיא המדינה שמעון פרס בכנס בדאבוס שבשוויץ תוך שהטיח בפרס “אתם יודעים טוב מאוד איך להרוג”. מעבר לכך גם הציבור הטורקי לא הראה חיבה רבה לישראלים. במהלך משחק הכדורסל שהתנהל במסגרת המשחקים באירופה בין בני השרון לטלקום אנקרה הונפו דגלי פלסטין ונזרקו חזיזים לעבר שחקני בני השרון. משום מה נראה שישראל לא עושה דבר, או לפחות לא מגיבה בצורה רשמית ומוצהרת כלפי תגובותיה התוקפניות של טורקיה. אני כבר לא יכולתי לשתוק לחוצפה הטורקית וארצה לפנות לאומה הטורקית ובמיוחד למנהיגה ה”נאור” והחסוד ארדואן. כזכור לי מי ש”יודע טוב מאוד איך להרוג” זה אתם, הרי למעשה אתם הרבה יותר מנוסים בכך. הרי בשנת 1915 אתם התחלתם את שואת הארמנים. במהלך שואת הארמנים בין 1915-1918 בדרכים יצירתיות שהבאתם לעולם (אם אפשר לקרוא לזה כך) רצחתם בין 1.2 ל1.5 מיליון אנשים ביניהם נשים, זקנים וטף, אבל למה אני ממעיט בערכם? טבחתם גם במיעוט האשורי ובמיעוטים יווניים במדינתכם. רגע, אלו טיעונים מן העבר, אנסה לשכנע אותך אדוני ראש הממשלה הטורקית בנתון נוסף עדכני יותר. מאוד נעלבת כאשר הנשיא הישראלי שמעון פרס טען שאם היו נופלות רקטות באנקרה טורקיה הייתה פועלת באותה הדרך שישראל פועלת. מדוע נעלבת? הרי פרס לא בנה מגדלים בשמיים. אשתקד תקפתם את המורדים הכורדים בשיא כוחכם בגבול עיראק, וזה על אף הסיכון למשבר היחסים עם ארה”ב.
ממשלת טורקיה, נאורים לא הייתם ונאורים לא תהיו. אין לכם את הצדק או הסיבה ההגיונית הנראת לעין לצאת כנגדנו עם עברכם ה”מהולל”, כך שגם לא רצוי שתנסו את זה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יהודים! אחים! מתפקדים! /מאת:חן זיסו

אריק זיו ויזר

קבינט יקר – מאת חן זיסו

אריק זיו ויזר

ליברמן בשירות הליכוד – מאת חן זיסו

אריק זיו ויזר

כספים מיותרים למשרד התחבורה- חן זיסו

אריק זיו ויזר

סדר עדיפויות לקוי /מאת:חן זיסו

אריק זיו ויזר

חן זיסו – מה אם דברים היו נראים אחרת?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן