25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

רמת גן כפני הליכוד

מי מחבל במערכת הבחירות של הליכוד, רמת גן קרב רב, ניר דחק את יריביו, אבל קמו יריבים נוספים, יריב, אלי כהן, גלנט, אוחנה.

שקט אצל הג’ינג’י

השבוע פורסם כי לשכתו של ראש הממשלה הזמני הפכה להיות מטה הבחירות של מפלגתו. הייתי מצפה מהתנועה לאיכות השלטון לצאת נגד יש עתיד. אבל שקט בגזרת הג’ינג’י. מתברר כי דין אחד לנתניהו ואין דין ללפיד.

הקרב המרתק : רווח מול קיש

מתברר כי אחד הסיפורים הכי מעניינים מאחורי הקלעים של הפריימריז היה מאבק מקביל של רווח מול קיש. ביום הבחירות זה הגיע עד כדי כך שהמשטרה הגיעה לכמעט קטטות ואחרי תוצאות האמת כאשר קיש התברג בצמרת רווח רצה להביס את היריב שלו ברמת גן.  רווח שמייצג את ניר ברקת, הפך את המאבק בין ניר לקיש למאבק על הכבוד שלו. כן גם זמר טוב שהייתה בחזית העירונית מול רווח נלחמה.

לאחר תוצאות האמת החל שלב הבדיקות : לחפש טעויות בהקלדה וכך ישבו בקומה ה – 11 בימים האחרונים מועמדים או הנציגים שלהם מול המסכים ובדקו את הפרוטוקולים.

בעת כתיבת שורות אלה נראה כי רווח הרוויח – ידו של ניר ברקת על העליונה. מסתמן כי ניר יעקוף את קיש ברשימה. יש להודות על האמת כי המיקום שלהם כבר לא ישנה הרבה. מה שברור הוא ששניהם השיגו הישג מצוין.  קיש שחתך לתוך העשירייה הראשונה וניר ברקת שהצליח לשמור את מקומו בתוך העשיריה כאשר מתחריו נדחקו כלפי מטה. אל תוך העשירייה נכנס גם מיקי זוהר ממחנה ברקת .

מנגד, ההתבססות של יריב בצמרת ממקמת אותו בקרב של היום שאחרי נתניהו כשחקן מרכזי.

וכך גם את גלנט ואלי כהן – הצמד שמקבלים תמיכה ללא התנגדויות בליכוד. וכן יש את אוחנה שמרכז הכוח שלו נמצא בבלתי מאורגנים. כל אלה מצטרפים לאלה שרוצים את הכתר ביום שאחרי. מנגד, ישראל כץ שמבין את המצב שחיים כץ וההסתדרות הפכו להיות אבן הנגף שלו והיום הם מהיסודות של מחנה ניר ברקת מול מחנה השטח שזה ביטן ואמסלם .

השריונים קריטיים

חשיבות השריונים כדי להגיע לניצחון ברורה. שיריון גל הירש ושיקלי מהלכים חשובים וכן את סילמן שהייתה חלק מהפלת הממשלה. שני השריונים הנוספים קריטיים לא פחות : חשוב לשריין עולה רוסי ואתיופי. מנגד אנו רואים את קרן ברק מלכלכת על הליכוד אצל הצמד הנלוז ברקו ואופירה. היא עוד דורשת שריון מנתניהו. ממתי אנחנו נאשר לשריין לוזרית מתבכיינת?

אל תתנו להורסי הליכוד להמשיך להרוס אותו

מהרסי הליכוד יוצאים מתוך קבוצה של המתנחלים. אל תשכחו שאנחנו בתוך מערכת בחירות מכריעות אחרי שנה שהבוגדים שיצאו מהמחנה הלאומי מכרו כאילו שהם ימין והעלו את השמאל לשלטון.

עכשיו כאשר אנחנו מובילים לקראת הכרעה לאומית יש מי ששוב שמים לנו מקלות בגלגלים. שבח שטרן ואביעד ויסולי – רוב מתפקדי הליכוד תמכו בבקשת נתניהו לחמש שריונים, ואחר שנגמרה ההצבעה הם עותרים כנגד ההחלטה. 

זה המשך הביזיון שבו המתנחלים תמכו בממשלת האחים המוסלמים. מי לא זוכר איך דניאלה וייס עמדה לימין בנט ושקד, זר הפרחים של דגן ? מול נתניהו הם ניהלו הסתה שלא הפסיקה  עכשיו זה הזמן שלהם לקלקל למחנה הלאומי.

אני מצרף מייל ששלח משה איפרגן לתומכיו :

מזעזע אבל אני כבר לא מזועזע

משה איפרגן

הידעתם שמתפקדי הליכוד המייצגים את המון בית ישראל

יצאו להצביע על שריונים ליו”ר התנועה, ושלמרות שהצביעו 

בעד, בשבוע הבא בית הדין של הליכוד ידון באם לקבל את הצבעתם?

זה בלתי ייאמן.

זה עיוות של הכל.

באופן אישי אינני מתפלא על מי שעתר כאן, אבל המחשבה שהפורום

הריבוני בליכוד, כלל חברי התנועה, הכריע בסוגיה ושבית הדין

מעמיד את הכרעתו בספק, מזעזעת אותי.

מדובר בחתירה תחת היסודות הנורמטיביים והפוליטיים של התנועה.

ותחשבו:כבר 11 שנה נמנעת מחברי התנועה, המתפקדים, הזכות לבחור ולהיבחר.

ותנחשו מה? מלבדי ומלבד 2 שהצטרפו בשנה שעברה למאבק למען השבת הזכות היסודית 

של חברי התנועה, מעולם לא נתקלתי במאבק הזה באלו המדברים גבוהה גבוהה בשם החוקה.

כשאתה מרסק את יסוד היסודות של החוקה והתנועה, לפחות אל תדברב שמה של החוקה.

 

מצורף מסמך שהגשתי היום לבית הדין בסוגיה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו אלוף בהקפצת דורות

אריק זיו ויזר

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

האחות מתחזקת על חשבון האח בנט

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

אורן חזן, דגן ובנט “שלושת המוסקטרים שחיים מספין לספין”

אריק זיו ויזר

וילך הברק אצל המרזל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן