24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

קטי שטרית רשמים על מרכז הליכוד

מרכז הליכוד אמש הותירה אותי ברגשות מעורבים, אופטימיות מהולה בחשש. מצד אחד, סוף סוף ניתן היה לחוש שהליכוד התעורר, החברים מרחבי הארץ הגיעו חדורי מוטיבציה וביטחון בהצלחת הליכוד, מצטרפים חדשים וליכודניקים שורשיים, צעירים וותיקים, כולם יחד נתנו הרגשה שוב שמפלגתנו היא המפלגה הגדולה והמשפיעה ביותר בישראל ואנו בדרך הנכונה להחזרת השלטון למחנה הלאומי. מצד שני, כך גם נראינו לאחר ניצחוננו הגדול ב2003. גם אז ידענו לסחוף את העם, אך מה בסופו של דבר נזכור מאותה ממשלה שזכתה בשליש מקולות העם? התנתקות מגוש קטיף וצפון השומרון והתרסקות הליכוד לשפל חסר תקדים. כיצד נוכל להבטיח שתסריט זה לא ישוב?
בעוד כשלושה שבועות נצא לבחור את רשימת הליכוד לבחירות הקרובות, וכוחה של רשימה זו רב. על הליכוד להציב רשימת אנשים חזקים ועקרוניים שמול עיניהם תוצב טובת הליכוד והאידיאולוגיה עליה המפלגה מושתתת ולא אנשי ג’ובים וקומבינות אשר יחליפו את ז’בוטינסקי תמורת נזיד עדשים.
במהלך החודשים האחרונים דנה ממשלת קדימה במסירת חלקים משכונותיה הערביות של ירושלים לשלטון זר, ממשלת קדימה, אשר מנוהלת ע”י בית”רים לשעבר (אני רואה את התואר הזה נרמס וכולי חלחלה, אדם לא יכול לקרוא עצמו בית”רי ולתמוך בחלוקת בירתנו) חושבת לקרוע נתחים מעיר שלם ובכך להשביע את רעבונם של שכנינו, כאילו מדובר בהמון נבער אשר יחונך בנקל ע”י חלוקה מחדש של הארץ ולא עם בעל חשיבה קטלנית וחסרת פשרות אשר רואה בנו דיירים זמניים בפלסטין הכבושה.
על הליכוד החדש לעמוד איתן מול יוזמות חסרות אחריות אלו, קדימה רוצה לחלק? נפעל לרצף טריטוריאלי עם מעלה אדומים, קדימה רוצה לשכוח? נפעל לקידום וחיזוק תנועת בית”ר על מנת שהדורות הצעירים יזכו לשמוע על ז’בוטינסקי ופועלו, קדימה רוצה ליצור ספינים? נראה להם כוחה של מפלגה שורשית מהי. הציבור איתנו, וכולי אמונה שבחודש פברואר נקבל את המנדט מהעם, אך עלינו להיות ישרים עם עצמנו ולהרכיב רשימה שבאמת ובתמים תייצג את האינטרסים שלנו נכונה, כי הציבור רוצה בנו על מנת שנקדם את דרך הליכוד ולא את דרכם של מפלגות אחרות, הציבור רוצה בנו על מנת שנלך עם העקרונות שלנו, עם האמת שלנו. אמת אחת ולא שתיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרכז הליכוד אישר שינויים בסדרי הפריימריס בישיבה חגיגית במיוחד – מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

המחטף הגדול במרכז

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף ראש העין

אריק זיו ויזר

תגובת הליכוד לחוו”ד היועמ”ש מני מזוז בסוגיית ההתפקדויות הכפולות:

אריק זיו ויזר

השר שלום פקד וצירף את ראש עיריית גו’ליס סלמאן הנו לתנועת הליכוד.

אריק זיו ויזר

הועידה נדחית

אלי חזן
דילוג לתוכן