23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

קונה את הליכודניקים בנזיד עדשים

אראל מרגלית בעבודה – ניר ברקת בליכוד

 

 

לפני כשבועיים קיבלתי שיחת טלפון. “שמע אמיתי,  יוצאים לסיור בירושלים יום שישי הבא”.  הטלפון כמובן הגיע ממשה רווח מ”מ ראש העיר רמת-גן.  כשרווח מזמין לא אומרים לא!

 

כשהתחלתי לברר פרטים יותר מדויקים אודות המסע המתארגן לירושלים כבר התחילה להתבהר התמונה לאישורה.  במהלך החודשים האחרונים ניר ברקת מוציא כל שישי  קבוצה אחרת מהליכוד לסיור בירושלים.  בסיורים של ניר הוא משתף את הנוכחים בהיסטוריה של העיר ירושלים מתוך הביוגרפיה האישית והפילוסופית העולם שלו כראש העיר וכמי שרוצה להיכנס בכנסת הבאה ברשימת הליכוד הארצית.

 

הסיור בירושלים תפס נופך מיוחד לאור לידת בן זכר למשה והילה רווח.  גם שמואל לרמן שאוהב להצטנע בפעילותו לקח חלק בארגון הסיור שהיה גיבוש של חלק מהסניף.  בשל הגבלת הכמות האפשרית של כמות האנשים שהיה אפשר להביא הרי שלא כולם הגיעו. בעתיד מתוכנן סיור ביהודה ושומרון.  קבוצה גדולה של 84 איש מרמת גן יצאה בשני אוטובוסים גדולים לתחנה הראשונה בקראון פלאזה.

 

בג’ינס תכלת ובחולצה טריקו רגילה קיבל את באי המלון קראון פלאזה ראש העיר ניר ברקת.   כשנשאל על כך ענה: “יום שישי, חם מאוד,  ואני בן חברים”. בכניסה ללובי התכבדנו במגשים מלאים בכל טוב.  קוארסונים,  עוגיות,  פירות ושתייה קרה וחמה עד דלא ידע.  אחרי חצי שעה של אכילה ושתייה עם לחיצות ידיים וצילומים משותפים נקראנו לעלות במעלית לקומה ה-19. שם מחוץ לסוויטה יש נקודת תצפית לאורכה ורוחבה של העיר ירושלים.

 

 

כאן ניר ברקת נכנס בטבעיות לתפקיד של לא רק ראש העיר ירושלים אלה גם לתפקיד מדריך הטיולים מספר -1- בעיר.  כך במשך רבע שעה ניר ברקת פורס בפנינו את כל הנקודות החשובות בעיר מהכנסת ועד לאצטדיון טדי כשתוך כדי פורס בפנינו את שעשה ושאת הוא מתכנן לעשות בירושלים.

 

במהלך הנסיעה באוטובוס עולה גם ניר ברקת וחושף בתוכה חלק מהפעילות וכן משתף בגישתו בין מזרח ומערב העיר.  סיפור אחד ששיתף זה כשנכנס לתפקיד ראש העיר מצא שרחובות שלמים ושמות של אנשים לא רשומים כלל ולמעשה העירייה לא יודעת איך לגבות מיסים וארנונה.  בשיתוף פעולה עם הנהגה המקומית הצליחו לתת שמות לרחובות ולאתר את כתובות האזרחים.  ניר מציג גישה ושאיפה לישראליזציה של האוכלוסייה הערבית אזרחי ישראל ותושבי מזרח ירושלים.

 

במסגרת הביקור הגענו לכותל ולתוכי מנהרות הכותל לחפירות שהגיעו לעומק של כ-18 מטר והיד עוד נטויה.  בסיומו של הסיור,  זכינו לארוחת פאר,  של אכול ככל יכולתך בשיפודי ציפורה,  בסינמה סיטי החדש בירושלים.  כששאלתי איך זה שאני לא צריך לשלם?  נאמר לי כי ראש העיר ברקת משלם לנו מכרטיס האשראי הפרטי שלו.  יש לציין שניר ברקת מכניס שקל אחד לכיסו הפרטי כראש עיר זוהי משכורתו.  את מירב כספו עשה בעולם ההיי טק.  את הסיורים הוא עושה מתוך מה שנקרא בעולם העסקי כניסה לתוך השוק הקיים : להיחשף לכמה שיותר קבוצות קיימות בליכוד כשבמקביל הוא פוקד מתפקדים חדשים לליכוד.

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפתלי בנט: “גם אני הייתי נוסע לנאום בקונגרס”

אריק זיו ויזר

אלי שטרית ז”ל

אריק זיו ויזר

מחיר בגידת המתנחלים

” לסגור את שערי בית המשפט בהאג לאלתר בשל יחס מועדף למדינות ערב”

אלי חזן

הבגידה החיפאית של שמשון עידו

אריק זיו ויזר

חצי יובל ראשון במולדת

אלי חזן
דילוג לתוכן