25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הבגידה החיפאית של שמשון עידו

עריקתו של שמשון עידו מעלה שאלות לגבי תקציב הבחירות ונאמנות

הנוף הפוליטי במועצת העיר חיפה עבר טלטלה בעקבות עריקתו המפתיעה של שמשון עידו מסיעת הליכוד. עם השלכות סביב העברת כספי תקציב הבחירות וטענות לבגידה, מהלך זה עורר סערה במועצה ובמפלגת הליכוד.

עריקה לסיעה מתחרה

החלטתו של שמשון עידו לעזוב את סיעת הליכוד ולהצטרף לסיעה אחרת, בראשות יעקב בורובסקי, העלתה שאלות לגבי מניעיו וההשפעה הפוטנציאלית על מפלגת הליכוד. מהלך זה מגיע לאחר שעידו הובס על ידי יניב בן שושן בבחירות המקדימות ליו”ר הליכוד.

ענייני תקציב הבחירות

בתקופת כהונתו של שמשון עידו כמנהיג סיעת הליכוד, הוא קיבל מימון מתנועת הליכוד לתמיכה במאמצי הבחירות. עריקתו לסיעה מתחרה הובילה לחשש שהוא מנסה להעביר את תקציב הבחירות לסיעתו של בורובסקי, ובכך לפגוע במשאבים הכספיים של הליכוד לקראת הבחירות הבאות.

טענות לבגידה

מעשיו של עידו נתקלו בהתנגדות חריפה מצד עמיתיו לשעבר בסיעת הליכוד. יניב בן שושן, יו”ר הליכוד הנכנס, האשים את עידו בבגידה בליכוד ובעקרונותיו. תחושה זו מהדהדת בקרב חברי ליכוד נוספים, הרואים בעריקתו של עידו מעשה בוגדני שעלול להחליש את השפעתה ומעמדה של המפלגה במועצת העיר חיפה.

השפעה אפשרית על סיעת הליכוד ומועצת העיר חיפה

בפועל לעריקתו של שמשון עידו יש פוטנציאל להשפיע רק מבחינה תקציבית, תוצאות הבחירות המקדימות מראה כי שמשון איבד את כוחו האלקטורלי באופן משמעותי.

עריקתו של שמשון עידו מסיעת הליכוד עוררה מחלוקת והעלתה שאלות לגבי העברת תקציב הבחירות ונאמנותו. ככל שהמצב ממשיך להתגלגל, ההשפעה על מועצת העיר חיפה ועל מפלגת הליכוד עדיין לא ברורה. לא ניתן להמעיט בחשיבות האחדות והאמון בתוך הסיעות הפוליטיות, ולתוצאותיו של מצב זה עשויות להיות השפעות ארוכות טווח על הנוף הפוליטי בחיפה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הירושלמים “לא עוצרים באדום”

Gilad Trugbild

הליכודניקים החדשים : “משרד החינוך עשה מחטף”

אלי חזן

הכי ליכודניק שיש !

הרויזיוניסט

“ניסיון פתטי להחליף את הממשלה”

אריק זיו ויזר

זאת ההחלטה המלאה לגבי הליכודניקים החדשים

ליכודניק

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן
דילוג לתוכן