22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

נפתלי בנט: "גם אני הייתי נוסע לנאום בקונגרס"

בראיון לערוץ 2 אמר נפתלי בנט כי לא היה מהסס לנאום בפני הקונגרס. על הקמת הממשלה: "מצפה מנתניהו לקרוא לנו כמפלגה ראשונה"


 


בראיון שערכה הערב יונית לוי מחדשות "ערוץ 2" עם השר נפתלי בנט אמר השר בנט כי ברור לכל בר-דעת שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא ראש הממשלה הבא של ממשלת ישראל. בראיון שנערכה יונית לוי עם השר בנט הוא הכריז כי יתמוך אך ורק בבנימין נתניהו אצל נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין.


בנט הוסיף: "בנימין נתניהו חייב יהיה לבחור בין בנט לבין ציפי. ציפי לבני אמרה היום שלא תשב בממשלה יחד עמי ואני אומר לבנימין נתניהו שעליו להחליט למי יקרא ראשון לכהן בממשלתו הרביעית, לציפי או לבנט. אם ציפי אמרה בריש גלי שלא תסכים לשבת יחד עמי בממשלה אז לנתניהו נותרה רק ברירה אחת, לקרוא למפלגה שלנו, כמפלגה ראשונה עמה יתקיים מו"מ קואליציוני".


השר בנט הוסיף כי ידרוש את התיק לביטחון הפנים לידי סיעת "הבית היהודי" והוא מייעד את התיק לחברתו לסיעה, איילת שקד.


בנושא נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס בראשית חודש מרס הקרוב אמר בנט: "אם הייתי ראש ממשלה לא הייתי מהסס פעמיים ויוצא לשאת את נאומי בפני חברי הקונגרס בארה"ב. נתניהו צודק שהוא נוסע לארצות הברית ואין כאן שום שיקולי בחירות בארץ אלא שיקולים של ביטחון המדינה ומניעת פצצה גרעינית מידי מדינת טרור כמו איראן".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השטח מתעורר : רועי שרעבי הכריז על מועמדותו ליו"ר הסיעה בהסתדרות

אריק זיו ויזר

זוכרים את עוזי

אריק זיו ויזר

ועדה מסדרת מי בעד

אריק זיו ויזר

מזל טוב לליכודניקים מאייל דותן

אריק זיו ויזר

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן

חיפה אומרת כן לממשלת נתניהו, לפיד ובנט

דילוג לתוכן