22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד סיירו מתוך תקווה לשכונה

ביום שישי יצאה קבוצה של כ-20 צעירות וצעירי ליכוד לסיור בשכונת התקווה בתל-אביב.

 

מטרת הסיור היתה ללמוד על אופי השכונה והשינויים הרבים שנעשו בה במהלך השנים האחרונות.

את הסיור יזמו אלכס גוטמן,ליאת גרוטסמן ועומרי אקוניס.

את הסיור פתחו הצעירים בארוחת בוקר במסעדת “הסאלוף” בשוק התקווה,שם נהנו ממטעמי העדה התימנית,לאחר מכן פגשו הצעירים את שלמה מסלוואי,חבר מועצת עיריית ת”א-יפו מטעם הליכוד ויו”ר ועד השכונה.

מסלוואי סקר את התפתחות השכונה מאז הקמתה ונגע בעיקר בבעיה הבוערת ביותר בשנים האחרונות,כניסה מאסיבית של אלפי מסתנני עבודה לשכונה,בשלב זה נערך דיון בין הנוכחים על פתרונות אפשריים וכולם כאיש אחד הבינו שהבעיה העומדת בפני תושבי השכונה משפיעה לרעה על איכות חייהם של תושבי השכונה (ותיקים וצעירים כאחד) וכי יחד עם פורום חברי ליכוד לשמירה על רוב יהודי, יעזרו צעירי הליכוד בפנייה אל נבחרי הציבור בתנועה במטרה להציף את הבעיה ולהגיע לפתרונה.

את המשך הסיור העבירו במשותף אלכס גוטמן,תושב השכונה אשר עשה עלייה מחיי הנוחות במנהטן,ניו-יורק, התאהב בחיי הקהילה והשתקע בשכונה וגל שרעבי- דמאיו,מנכ”ל מכללת ת”א אשר פועלת בשכונה ופעיל חברתי מוכר.

שרעבי לקח את הצעירים לסיור במתחם בית-דני וסקר את הפעילות החברתית למען הקהילה אשר נערכת במקום ואת שלל האופציות העומדות בפני תושבי השכונה לקיים חיי קהילה פעילים.

צעירי הליכוד מבטיחים להמשיך בפעילות החברתית למען הקהילה ולהגביר פעילות בנושא פתרון בעיית המסתננים,הן באיזור דרום ת”א וברחבי מדינת ישראל כולה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן חזן: “דוד שאין קנאי ותחרותי”

אריק זיו ויזר

פנייה לשר ארדן וקריאת יו”ר התא דור חרלפ לבחירות באגודת הסטודנטים

אלי חזן

י”א באדר – הדור הצעיר ותא לביא עולים לתל חי

אלי חזן

תא הליכוד הרשמי “לביא גלעד בר-אילן” בכנס עם השר בני בגין

אריק זיו ויזר

הזמנה לאירוע צעירים ייחודי בהשתתפות חברי כנסת

אריאל אילוז

צעירי הליכוד בדרך בגין-רשמים מסיור אידאולוגי

דילוג לתוכן