11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא הליכוד הרשמי "לביא גלעד בר-אילן" בכנס עם השר בני בגין

תא לביא גלעד וצעירי הליכוד אירחו השבוע את האחת מהדמויות המרתקות והמעניינות של הפוליטיקה הישראלית, השר ד"ר בנימין זאב בגין אשר התארח בכנס שיזם תא לביא גלעד בנושאיים  מדיניים ואקטואליים.

בכנס שהתקיים ב-8.3.2011 באוניברסיטת בר-אילן השתתפו עשרות סטודנטים מהפקולטות השונות באוניברסיטה, החל מהמחלקה להיסטוריה כללית ועד מדעי החיים, וממשפטים ומדעי המדינה ועד לספרות.

על ארגון הכנס שקדו מקימי ופעיליי התא: מתן שטיינברג, יבגני בראנד, יאיר קלויר, שאולי מנשה וניקו גוולב.

הכנס נפתח בדבריי ברכה לכלל מארגני הכנס ודברי תודה לשר.

במהלך הכנס הרצה השר באופן מרתק על השינויים הגיאו-פוליטיים במזה"ת תוך שהוא שם דגש על חוסר היציבות השוררת באזורינו והשפעותיה על התהליכים בעולם כולו ועל ישראל בפרט. כמו כן התייחס השר גם לשינויים הפנימיים שחלים בישראל לאחרונה וענה על שאלות המשתתפים כגון, השינויים במחירי הנפט, אלימות בחברה הישראלית, תחבורה ופריפריה.

אחד ממשתתפי הכנס אמר "מדובר בכנס מרשים ומעניין, דבריו של השר היו מרשימים, ניתוח המציאות במזרח התיכון מאוד מציאותי ומאוד מחודד".

יבגני בראנד, מראשי התא מסר כי "הכנס היה מוצלח, השר בי בגין הינו אישיות חשובה ואנו מודים לו שהוא נענה להזמנתנו וע"פ תגובות הקהל הרב שבא אנו נערכים ומכינים את הכנס הבא".

מהתא נמסר כמו כן כי תימשך הפעילות הענפה להחדרת ערכי הליכוד, הציונות והלאומיות לקמפוס במסגרות של סיורים, הרצאות כנסים ואירועים שונים נוספים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לביא ירושלים פתח שנה

אלי חזן

מי יפרוש ראשון ?

אלי חזן

הדור הבא של יועצי ודוברי הח"כים בליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פועלים כנגד ההסתה המשחירה את נתניהו

אלי חזן

כ"ץ לצעירי הליכוד:" יישר כח על עבודתכם, המשיכו בעשייה הפוליטית"

אריק זיו ויזר

אנחנו כאן! תתחילו להתרגל…

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן