22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הזמנה לאירוע צעירים ייחודי בהשתתפות חברי כנסת

יוזמה מבורכת: 
בימים בהם הליכוד משווע ליוזמה צעירה ורעננה שיוצאת מהפייסבוק ופועלת בשטח, החלו מספר צעירים מהליכוד בהנהגת זהר נתן (לשעבר יו"ר לביא- גלעד, בר אילן) ושירלי פרנק (לשעבר דוברת תא לביא-גלעד, בר אילן) במסע הסברה ויוזמה צעירה שנועדה למשוך ולסחוף צעירים נוספים מהקשת הפוליטית בכלל ומהליכוד בפרט למעורבות פוליטית והתפקדות למפלגות.

יריית הפתיחה תגיע ביום שלישי הקרוב, ה 28.7.15 בדמות אירוע תחת הקונספט "יזמות פוליטית צעירה" באירוח של צעירי הליכוד בפתח תקווה ובשיתוף עם פורום בושאייף ומר. רמי גרינברג, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית פתח תקווה.

באירוע, שיהיה פתוח לקהל הרחב, ייקחו חלק חברי הכנסת  אורן חזן, יואב קיש, מיקי זוהר ונאוה בוקר וידברו על חשיבות הפעילות הצעירה והדרכים לעודד אותה.
חבר הכנסת, אורן חזן ציין כי: "כנציג הצעירים בליכוד וכאיש ציבור שחרט על דגלו את קידום הצעירים בארץ והגברת מעורבותם בהווי הפוליטי בישראל, אני גאה להיות מוזמן לאירוע חשוב שכזה ומברך על כל יוזמה לקידום  הנושא. המערכת הפוליטית בישראל זקוקה למוחות וכוחות חדשים שיכניסו אנרגיה מחודשת לעשיה הפוליטית ויהוו את חוד החנית של עתיד המדינה."
האירוע יתקיים ביום שלישי י"ב באב תשע"ה, 28.7.15, בשעה 19:30, מועדון הפאצ'ה, אבשלום גיסין 61, פתח תקווה.

לפרטים נוספים:
זהר נתן: 054-4277114
שירלי פרנק: 054-4217413

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

הליכוד התפוצץ מהדיבייט בין דנון ואיתן

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד סיירו מתוך תקווה לשכונה

אלי חזן

צעירי הליכוד-עצרת הזדהות עם חיילי צה"ל ותושבי הדרום

אריק זיו ויזר

הראשונים לקיים פעילות שטח

Gilad Trugbild

הצעירים יוצאים לדרך

אלי חזן
דילוג לתוכן