22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

צו מניעה נגד קיש

סניף רמת גן נגד יואב קיש:

אמש הוגשה עתירה לבית הדין של הליכוד נגד חבר הכנסת קיש על ידי סניף רמת גן. בניגוד לחוקת המפלגה, החליט לנכס לעצמו קיש את הקלפיות של הסניף ולהשתמש בהן כנכס אישי להישגים פוליטיים עסקניים.

מהסניף נמסר ; מתוך נקמנותו האישית יואב קיש החליט לפגוע בחבריו לסניף רמת גן. הסיבה פשוטה: הם לא הסכימו בזמנו ללכת איתו בפריימריז עם גדעון סער והתעקשו להישאר נאמנים לנתניהו. לא להאמין כיצד קיש חיבל בסניף באופן מכוון וגרם לאובדן של חצי מנדט לפחות בעיר רמת גן. טובתו האישית עומדת לפניו ולא טובת הליכוד, בזמן שיש לאחד שורות על מנת להביא לממשלת ימין , דווקא חבר כנסת מהליכוד פוגע בפעילים הנאמנים של הליכוד, אלו שרק לאחרונה כינה אותם "כלבלבי נתניהו" וגורם לאובדן קולות. זה חסר תקדים שחבר כנסת מנכס לעצמו נכס של המפלגה , מעולם לא נתקלנו בהתערבות גסה ובהתנהלות הזוייה כזו של חבר כנסת , אמרו ראשי הסניף. סניף הליכוד בעיר רמת גן לא יתמוך יותר ביואב קיש לאור התנהלותו הפוגעת בליכוד.

ביה"ד של הליכוד הוציא צו מניעה לשיבוצי הקלפיות על ידי קיש וקבע דיון דחוף ליום שני הקרוב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הממשלה אישרה הצעה שיזם גדי יברקן

אריק זיו ויזר

“לא על הקצונה לבדה”

אריק זיו ויזר

שסרקוזי ישמור על קרלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר

שבירת שיגרה – ערב קצת שונה בסניף צפון מזרח תל אביב

אלי חזן

קצין וג’נטלמן

אריק זיו ויזר

סילבן בחוץ שטייניץ באוצר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן