40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שבירת שיגרה – ערב קצת שונה בסניף צפון מזרח תל אביב

סניף צפון מזרח תל אביב ידוע בהיותו פעיל מאוד – הסניף מקיים באופן קבוע כנסים פוליטיים בהשתתפות השרים והח”כים של הליכוד, מארח כנסים של סניפים וגופים אחרים, יוזם טיולים וסיורים ברחבי הארץ ועוד.

הערב (יום ה’) נערך בסניף ערב שונה.

האורחים, בניגוד ליתר הכנסים, לא היו ח”כים או שרים. הנושאים לא היו הנושאים הבוערים שעל סדר היום הציבורי.

בערב מרתק, שמשך אליו עשרות רבות של פעילים מכל רחבי העיר ומכל קבוצות הגיל, אירחה יו”ר הסניף, חיה שמיר, פאנל שכלל את הח”כ, השר וראש העיר לשעבר רוני מילוא, את מנהלת מכון הסקרים “דחף” ד”ר מינה צמח ואת פרופ’ אשר כהן מאוניברסיטת בר-אילן.

הערב נפתח בדקת דומיה לזכרו של ראש-הממשלה ויו”ר הליכוד מר יצחק שמיר. בהמשך, כל אחד ממשתתפי הפאנל נגע בנושאים הקשורים אליו אך גם נוגעים לתחום עיסוקם של האחרים. זה היה רב-שיח שכלל דיון במשמעות השלטון, בתרבות הסקרים ומאפייניה, בשלטון המקומי, התנהלות התקשורת, בית המשפט העליון, מיקומה ותפקידה של ההנהגה בישראל לאורך השנים ועוד. באופן טבעי התייחסו המשתתפים גם להיכרותם עם יצחק שמיר.

ד”ר מינה צמח סיפרה איך בעת כהונתו של שמיר הוצע לו, בעקבות סקר שנערך, לשנות את ניסוחו של נאום שתיכנן לשאת. הנאום כלל התייחסות לאחיזתנו ביהודה ושומרון, ועל פי תוצאות הסקר ניכר היה שהתמקדות במניעים בטחוניים תתקבל בציבור הכללי טוב יותר מאשר הדגשת היותם נחלת אבות. “שמיר סירב לשנות אפילו מילה אחת בניסוח”, סיפרה ד”ר צמח, ונתנה לכל הנוכחים הצצה מרגשת לאופיו ולתפיסת עולמו של האיש.

הכנס הבא של הסניף מתוכנן לתאריך כ”ב באלול, 9.9.12, ובו תערך הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. קיץ נעים!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“נפש יהודי הומייה” / טובה מעוז

אריק זיו ויזר

פייגלין מוסיף המון/מאת:ד”ר ניצה כהנא

אריק זיו ויזר

הליכודניק שמאחד את נכי צה”ל

סניפי הליכוד

האם פייגלין ינצח בבית שמש ?

אלי חזן

יוסי קוממי – הליכודניק של הרצליה

עינר אביב

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בגבעתיים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן