26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

בוריס אפליצ’וק: ליברמן פגע בעלייה הרוסית ואני מתכוון לתקן זאת

לקראת הפריימריז הקרבים, תפסנו לשיחה צפופה את המועמד בפריימריז הקרובים ברשימת הליכוד – בוריס אפליצ’וק.

אפליצ’וק שוריין על ידי נתניהו במקום ה-40. בלט בין היתר לאחר שהוביל מחאות והפגנות רבות נגד הפיכה שלטונית ונגד ממשלת ההונאה של בנט ולפיד. כמו כן משמש אפליצ’וק כראש מטה דוברי הרוסית של הליכוד בתל אביב במערכות הבחירות האחרונות.

מה היית מצפה מהליכוד ונתניהו בחזרתם לשלטון?
“מצפה לראות את הממשלה הקרובה כממשלה לאומית בלי מפלגות מתחזות לימין. אנחנו צריכים גוש ימני שמרני שכולל את הליכוד, המפלגות החרדיות ומפלגה של סמוטריץ’ ובן גביר. זה הגוש שהולך לעשות שינוי עומק בכל הקשור למערכת המשפט ולהחזיר את האיזון הנדרש בין שלוש רשויות השלטון – המחוקקת המבצעת והשופטת. זו משימה ראשונה. בלי זה לא נוכל לטפל בכל שאר הבעיות שעומדות על הפרק”.

אתה נאבק בתפישה ש’ישראל ביתנו’ היא מפלגת ימין. איך אתה רואה את הדברים?
“ליברמן נמצא בפוזיציה הכי חלשה שהיה אי פעם במערכת הבחירות. הבן אדם מזיק מאוד לזירה הציבורית. הוא מזהם את הזירה הפוליטית והציבורית והוא מסוכן. הוא נתפס כשר האוצר הכושל ביותר שפגע בכיס של כולם כולל של דוברי רוסית. חבירתו למפלגות ערביות והכסף שהזרים להם זה כתם עליו שישפיע על מצביעיו שיברחו מ’ישראל ביתנו’. בנוסף, צריך לזכור שגם במלחמה באוקראינה הוא נקט צד והתייצב לצד פוטין ולא לצד החלשים שברחו מאוקראינה, זה יזיק לו בבחירות”.


לסיום אומר אפליצ’וק: “אני מהווה אלטרנטיבה יהודית גאה לעליה הרוסית כי ליברמן פגע באופן קשה בכבוד של העלייה הרוסית שהיא עליה ציונית וימנית. מה שהוא מייצג היום זה ההיפך הגמור ואני הולך לתקן את זה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראשי סניף הליכוד בגבעת שמואל עם רונית לב

אריק זיו ויזר

אופוזיציה לא מילה גסה

אריק זיו ויזר

מנותקים נמאסתם !!!!!

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר

עתירת פורום הלל לביה”ד נגד ח”כים שעתרו לבג”ץ

רפאל וולף

שר החוץ כ״ץ באמירה מפתיעה

רועי אזולאי
דילוג לתוכן