22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

פורום לב המרכז אירח את השר כחלון עם ח”כ פיניאן בצפת

פורום לב המרכז בראשות היו”ר אהרון גוזלן וממלא מקום שלמה אלמגור ממשיכים בפעילותם הענפה ברחבי הארץ.ביום חמישי התקיים בצפת טקס הרמת כוסית לכבודם של שר התקשורת והרווחה ח”כ משה כחלון וח”כ ציון פינאן נציג הצפון בכנסת.

לכנס שאורגן ע”י יו”ר אהרון גוזלן וחברי פורום לב המרכז בצפון ושאליו הגיעו עשרות פעילים מכל רחבי הארץ לכבד את נציגי הליכוד בכנסת העושים וטורחים ללא לאות למען הפריפריה הצפון ואזרחי המדינה.

 

פעילים וחברים רבים כיבדו את המעמד  מאיזור חיפה מעוזו של השר כחלון הגיעו אבי ג’מאל ,יוסי ברבי, סגן ראש עירית מוצקין , וחבריהם את העדה הדרוזית יצגו בכבוד פרופ’ נעים עריידה ומולה משזור שדאג להביא את חבריו, חבר פורום לב הגליל אברו דוד מחצור שמעון קובי , אילן טיבי מנחם זלינגר מצפת ,את הדרום ייצגו יואב לויוט וזגורי דובר ראש עיריית דימונה, בלטו גם חבריו של ח”כ ציון  מטבריה דוד זגורי, ושמוליק חרמש, את צפת ייצגו עשרות של פעילי ליכוד שורשיים וחדשים אבי כהן וחברים מהמגזר החרדי,משה כהן, שמעון טויזר אילן חסן  עוזיאל יעקב נתן סנוף מועמד הליכוד בגליל והעמקים לכנסת זאב פרל ראש העיר מטעם הליכוד שכיהן בתפקיד זה שתי קדנציות  בנימין סופר, חברון ביתן. מהמרכז הגיעו שלמה אלמגור יו”ר סניף בני ברק וחבר מרכז ליכוד, רמי סעדה מבאר יעקב, שלום מפדלי מתל אביב, דודו פדלון מושב זיתן, שמחי מפתח תקווה, ניסו פרנקו מנס ציונה וחברים רבים.

 

אורחו של השר כחלון היה ראש העיר אילן שוחט שהגיע לכנס להודות לח”כ ציון פינאן ולשר משה כחלון על עזרתם הרבה לעיר והעניק תשורה נאה לשר כחלון.למקום הגיעו גם רוני שטרן ואתי תלמי מועמדים לכנסת.

יו”ר לב המרכז אהרון גוזלן, פתח את הנאומים, וציין את החשיבות של קיום מפגשים כאלו לטובת הציבור בפרט וחיזוק מטרות הפורום בכלל. גוזלן פנה לנוכחים ואמר שפעילי השטח בשיתוף השר כחלון,  שתמיד מכבד אותנו בכנסים והיחיד שעושה רבות למען הציבור, צריכים להתאחד יחד ולהזרים כוחות ומרץ להמשך הפעילות הקדושה  הנעשית למען הקהילה.  רק איחוד וגיבוש, כמו שנעשה היום, של כול הפעילים והפורומים השונים יביא לחיזוק הליכוד ולעמידה במטרות והיעדים הנדרשים למען טובת כלל הציבור. גוזלן הוסיף ואמר שהפעילים צריכים לחזק את ידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שעומד מול לחצים גדולים מכל עולם, הממשלה צריכה לבוא לצפון ולהעניק מענקים מיוחדים לחיזוק צפת בפרט והצפון בכלל, וביקש מכל הנוכחים להתפלל לכך שהחייל גלעד שליט יחגוג את חג החירות בביתו. לבסוף הודה לחברי צפת על ארגון האירוע הנפלא ואיחל חג שמח וכשר לכל בית ישראל.

 

השר משה כחלון שכיבד בנוכחותו את האירוע למרות לחץ הזמנים ופעילות הענפה ידע לכבד את מארגן האירוע ובעל המקום , למרות השעה המאוחרת הפעילים לא עזבו את המקום ושמעו מהשר על מלחמתו בטייקוני התקשורת על הלחצים הכבדים שהופעלו עליו על מנת שאלו לא יפגעו אולם כמי שבה  ממשפחה קשת יום ידע כי עליו להעדיף את טובת אזרחי המדינה מהטייקונים לא לחינם נבחר במקום הראשון לאחר ביבי נתניהו ראש הממשלה  בין המצטיינים בנבחרי הליכוד, משנתו היא עשה למען אזרחי המדינה ותקבל את אהבתם.

 

ח”כ ציון בדברי ברכתו לקראת חג הפסח הקרב ובא איחל  לפעילי הליכוד שהגיעו בחג שמח ופירט את פעילותו הענפה לטובת בוחריו והאזור שממנו יצא, בירך את ראש הממשלה וציין כי על פי התנהלות הממשלה היום הסיכוי שתשרוד עד סוף הקדנציה הם מעולים.

את הכנס המיוחד והמוצלח הנחה בטוב טעם זקן אנשי הליכוד מר שמעון קובי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברקו ממשיכה עבור הלוחמים : הקימה שדולה עבור נכי צה”ל

אריק זיו

פורום ביחד מקרבים בין יהודים ללא יהודים : התארחו ברהט אצל קרינאווי

מערכת ליכודניק

ערב הצדעה והוקרה לניידות חב”ד במעמד השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

ארנון בר דוד שותף לקריאות לרצח נתניהו

אריק זיו ויזר

המדד החברתי המעוות

אריק זיו
דילוג לתוכן