21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

עמיחי שיקלי – צדיק וטוב לנו

בכניסתי ללשכתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי, נתקלתי ביועצתו הפוליטית המסורה תמר אפל הומינר, בעלת סבר פנים טובות וגם חריצות בלתי רגילה. אומרים שלשכה היא פניו של מי שיושב בה ואכן, כל התכולה בחדרו של עמיחי שיקלי “מסגירה” את תוכו: ספרי ז’בוטינסקי, ציונות בכל עבר ואנרגיה של אהבת ארץ אמיתית.

עמיחי שיקלי נכנס לכנסת בחסות מפלגתו של יו”ר הדירקטוריון נפתלי בנט. הוא, שיקלי, הגיע כדי לשרת נטו את עם ישראל אחרי תפקידים מסורים שמילא עד לכנסת וחוור לו כשגילה כי המפלגה שקוראת לעצמה “ימינה”, מגשימה את חלום השמאל הרטוב: “ממשלה עם מרצ”.

בניגוד לאופורטוניסטים ומחפשי התהילה הזמנית, שזנחו את האמונה ואת המחנה – בדרך אל ג’ובים מפנקים ועגלי זהב, עמיחי שיקלי התעקש להיצמד לעקרונות שבשמם נכנס לכנסת ישראל. זה עלה לו בנידוי מפלגתי וכמובן בחיצים מורעלים מצד התקשורת שאוהבת מאוד לוחמי עקרונות, אבל לא מצד ימין.

לשיקלי לא הובטח דבר ולא ניתן דבר מאת הליכוד או הגוש. בניגוד לכאלו שעשו את המצווה בתמורה לאתנן הולם, שיקלי עשה את המצווה כמו צדיק: הלך בדרך זרועת מוקשים מתוך אמונה יוקדת ומבלי לבקש טובה מאף אחד. כששאלתי אותו בדבר הצטרפות אפשרית לליכוד, ענה בידיים פתוחות ובלב נקי שאינו יודע מה יהיה. הוא את שלו עושה בכנסת, אבל האמת היא שמכל מסע הקניות, ההצנחות והשריונים של נתניהו – אולי הקניה הנוצצת והאיכותית מכולם, היא זו שעדיין לא נקנתה.

אדם כמו עמיחי שיקלי בליכוד הוא תוספת רעננה, אדירה וערכית. מבט עגום על 30 חברינו בכנסת מגלה שיש ללא ספק כמה נקודות אור בסיעה, אבל ללא ספק חבר כמו עמיחי שיקלי זה בהחלט משהו שחסר לנו בימים אלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האקדח הקדוש בקיבוץ חצרים

אריק זיו ויזר

רק גלנט יכל ויכול על החמאס

עובד קראוס

לחב”דניקים אני לא אומר לא!!

חיים פוזן

“מאגר ה – DNA שהקמתי שוב מוכיח את עצמו”

אריק זיו

נפתח מושב החורף של הכנסת – והציפיות גדולות

דניאל נחמיה

מזל טוב גברת נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן