25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

האקדח הקדוש בקיבוץ חצרים

אכיפה בררנית,  היורה לא נעצר , האזרחים המוחים נעצרו.

בתגובה לאירוע האחרון הקשור לירי מחריד שהתרחש לעיני מפגינים, באה לידי ביטוי הזיהוי של היורה כקצין ביטחון מקיבוץ חצרים. חקירה נוספת מגלה כי האדם המדובר קשור לכאורה לקבוצה אנרכיסטית הידועה בשם “אחים לנשק”.

אם היורה קשור לקבוצה האנרכיסטית שגורמת לדאגה רבה בקרב הציבור וברשויות האכיפה. השתתפותו של קצין ביטחון בפעולה כה מסוכנת היא דאגה מיוחדת, שכן היא מעלה שאלות בנוגע לאמינות ולימינות של אלה שמאומצים עם האחריות לשמירה על ביטחון הציבור.

באור התפתחויות אלה, חיוני לרשויות הרלוונטיות להתחיל בחקירה מקיפה של האירוע, כמו גם של הרקע והמוטיבציה של היורה. כך יהיה נדרש לבחון בצורה מקיפה את קבוצת “אחים לנשק”, את מטרותיה וכל קשר אפשרי לפעילות פלילית אחרת או למעשי אלימות.

בנוסף, חיוני לציבור להמשיך להיות ערני ולשתף פעולה עם רשויות האכיפה על ידי דיווח כל מידע שיכול לסייע בחקירה המתמשכת. הלכידה המהירה והעמדה לדין של האדם האחראי לירי, כמו גם פירוק כל קבוצות קיצוניות שעשויות להיות איום על ביטחון הציבור, הם מרכיבים חיוניים במיוחד כדי למנוע אירועים נוספים ולשמור על תחושת הביטחון בקרב הקהילה.

לסיכום, אירוע הירי בקיבוץ חצרים, שהכולל קצין ביטחון המזוהה עם קבוצה אנרכיסטית, הוא אירוע מצער ומדאיג ביותר. על הרשויות והקהילה לשתף פעולה כדי להבטיח שהאחראים לאירוע האלים ייענשו ויתקבלו אמצעים להגנה על הציבור מאירועים עתידיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כיצד הם יבקרו את השר הפעם?

דניאל נחמיה

מזל טוב לרונית טלבי – טורבו הרשתות החברתיות של הליכוד

ליכודניק

מתכוננים לקרב

אמיתי שיף

אמסלם : “פוליגרף חובה לקציני משטרה”

אריק זיו ויזר

ביירות בעיני המקצוען

אברהם (אבי) אילון

השלישיה המובילה בפעילות בכנסת.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן