23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף רעננה למען שכבות מוחלשות

כמיטב המסורת, סניף הליכוד ברעננה בראשות חבר המועצה אילן כהן ממשיך לפעול לרווחת תושבי רעננה ובפרט לנזקקים שבהם. במסגרת זו, יוצא הסניף למבצע של חלוקת שמיכות ותנורי חימום למשפחות נזקקות ברעננה

 

 

אילן כהן מסר לכתבנו: ” לצערי הרב אנו עדים למצב שבו ישנן משפחות שאין להן אפשרות לחמם את ביתן בשל מגבלות תקציביות. זאת, לא מעט בשל יוקר תעריפי החשמל הביתי ויוקר המחייה בגכלל. ראינו לנו לחובה לנסות ולסייע להן, וזאת על ידי אספקת השמיכות ותנורי החימום, שיספקו במשהו חימום בחורף הקר”.

 

כהן התייחס לתדמית העיר רעננה כעיר מבוססת ואמר: “התדמית שלנו ברעננה היא תדמית של עיר מבוססת אבל ישנן משפחות רבות אשר נקלעו למצב כלכלי קשה ביותר וחובות כבדים ולכן מחובתנו לסייע להן לעבור את החורף הקר בשלום”, והוסיף כי “המבצע הזה יימשך לאורך התקופה הקרובה ואני שמח שכבר ישנן פניות לקבלת שמיכות ותנורים”.

 

את דבריו חתם בקריאה לממשלה: “טוב תעשה הממשלה אם תחליט שלא להעלות את תעריפי החשמל הביתי והמים משום שהעלייה הנוספת תקשה על קיום המשפחות הללו. מה שייצור מצב של כאוס בקרבן האם לקנות מזון או לחמם את הבית. חייבים לתת את הדעת על ייקור החשמל והמים ולא להיות פזיזים. אני רואה את הדלות והעוני בקרב משפחות ברעננה ומצטמרר. חייבים לגלות חמלה ולהוזיל את תעריפי החשמל והמים לפרטיים. אני תקווה שזה יושג באמצעות לחץ של אישי ציבור שיודעים עד כמה המשפחות סובלות ואינן יודעות מהו חימום ביתי או קנייה בסופר.אנו תנועה חברתית לאומית שחייבת לשמר את החברה שלנו וכמה שפחות להעיק על האזרח”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאן מידרדרת לשכת עו”ד?

אריק זיו ויזר

מוטי גלעדי – אמן

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח אצל שר החינוך

אריק זיו ויזר

ליכודניק חדש עוזי דיין

אריק זיו ויזר

חנוכה בסימן של ייהוד הגליל

אריק זיו ויזר

חוטובלי ושלום מילאו את כפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן