21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חוטובלי ושלום מילאו את כפר סבא

אירוע גדול עם 125 משתתפים נערך בכפר סבא אמש (רביעי) בהשתתפות השר סילבן שלום, וסגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי.

 

 

באירוע שנערך ביוזמתו של אסף מגן מסניף כפר סבא, נכחו 125 איש, בין היתר גם ראשי סניפים נוספים מאזור השרון והסביבה. באירוע נאם השר סילבן שלום שהתייחס לנושאים המדיניים ונתן סקירה מקיפה של התחום המדיני- ביטחוני.

בהתייחס למו”מ המתקדם בין ישראל לפלסטינים אמר: “כי ישראל רוצה להאריך את המו”מ בשנה, ואילו הפלסטינים ב9 חודשים. הם רוצים 9 חודשים כדי שיוכלו לאחר מכן להמשיך עם הפעילות שלהם במסגרות בינלאומיות”.

בהתייחס ל”מסמך קרי” אמר כי “אפשר להעביר אותו בממשלה, יחד עם זאת להעביר אותו עם הסתייגויות, כפי שהעברנו את “מפת הדרכים”, המסמך ואיתו כל ההסתייגויות”.

גם בנושא שנראה כיום כמעורר המחלוקת הגדול ביותר במו”מ, בקעת הירדן, התייחס שלום בנאומו ואמר ש”בקעת הירדן שתישאר רק בשליטת צה”ל תבטיח שישראל תהיה בטוחה, ותבטיח שהחמאס לא ישתלט על ירדן”.

משלום לא נחסכה שאלת מיליון הדולר, האם ירוץ לנשיאות, אך מעבר לפתיחות הרבה בה דיבר שלום על הנושאים המדיניים, לנושא הנשיאות סירב להתייחס ונראה אדיש לנושא.

 

ציפי חוטובלי נאמה גם כן בכנס התומכים. בנושא המו”מ המדיני אמרה כי “ההתעסקות בנושא הפלסטיני זה כזב, חוזרים על אותו השקר שוב ושוב ושוב”. גם בנושא ההסברה התייחסה ואמרה כי “הפלסטינים מעוותים את הנתונים וממציאים עובדות, כל מה שצריך לעשות זה לתקוף את הפלסטינים בעובדות, הן משחקות לטובתנו.”

חוטובלי המשיכה ואמרה בנושא הלחץ האמריקאי, “הם מבינים כי בסיעת השלטון אי אפשר יותר להצניח הסכמים אחרי שמשכנעים ראש ממשלה, הם מבינים שצריך לשכנע את חברי הכנסת, זה לא כמו סיעת הליכוד בימי אריק שרון, רוב הסיעה הם אנשים שנאמנים לדרך”.

גם בנושאים הפוליטיים לא חסכה חוטובלי ואמרה בנושא האיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו כי “הגיע הזמן שהם ייפרדו, ליברמן הוכיח בשבוע האחרון שהוא אופורטוניסט חסר תקנה, האמירות שאומרות ששלמות העם חשובה משלמות הארץ, מה פוגע יותר בשלמות העם אם לא חלוקת הארץ?” חוטובלי המשיכה לתקוף את ליברמן ואמרה, “אם ליברמן החליט שעכשיו נוח לו יותר לפי הסקרים למצוא חן בעיני השמאל, מקומו לא בסיעת הליכוד, אנו צריכים לעשות הכול כדי שהליכוד ישמור על הזהות האידיאולוגית שלו. אנו לא אסופת מריונטות שמי שמפעיל אותן זה מי שיושב בראש”.

 

חוטובלי המשיכה ודיברה גם בנושא הצעירים בתנועה וקבעה לעצמה ולתנועה יעד: “להחיות מחדש את תאי הסטודנטים בקמפוסים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזל טוב לאבי הורביץ

אריק זיו ויזר

האמת “הליכודית של מירי רגב”

אריק זיו ויזר

יואב רפאל יועצו של שר התקשורת משה כחלון

אריק זיו ויזר

תוכנית ירושלים-רבתי בכנס בית”ר / מאת: תומר זילבר

אריק זיו ויזר

הדיל של ציר המרכז

אריק זיו ויזר

דני דנון, חה”כ מטעם הליכוד בכנסת ה – 18: “הספין של אדלר מטעה את חברי קדימה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן