24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא בועידת הנגב : להשוות את חמאס לפרעה בהנחתת עשרת מכות חדשות”.

ליכודניק מביא את נאומו המלא של סגן השר קרא

סגן השר קרא בועידת הנגב באילת: “להשוות את חמאס לפרעה בהנחתת עשרת מכות חדשות”.
בנאומו בועידת הנגב שנערכה היום (ג’) באילת, אמר סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא שלדעתו יש לשנות את מדיניות ישראל בנושא גלעד שליט. סגן השר קרא: “במזרח התיכון יש להתנהג בכללי המשחק הנהוגים בו. כאן לא ידברו אידיש – כאן מדברים ערבית וזו שפת המקום. לאחר הטבח הנורא באיתמר וההבנה מול מי אנו עומדים ולאור  ההפיכות במדינות ערב – אני קורא לשינוי המדיניות בנושא גלעד שליט. כמו שפרעה התחנן שעם ישראל יצא ממצרים לאחר שנענש בעשר מכות – כך יש לנקוט גם בעזה. ואלו הן עשרת המכות: 1. עצירת אספקת החשמל. 2. עצירת אספקת המים. 3. עצירת אספקת התרופות. 4. עצירת אספקת הסחורות. 5. סגר הרמטי – אין יוצא ואין בא. 6. הפצצת יעדים ומוסדות שלטון. 7. סיכול ממוקד של מנהיגי חמאס. 8. הפצצת מעברים וגשרים מרכזיים. 9. הריסת המנהרות. 10. ניתוק כל מגע תקשורתי.”
עוד הוסיף סגן השר: “אם נעשה כך, אני צופה שנוכל לחגוג את חג הפסח בעוד חודש יחד עם גלעד יקירנו”

 

צהריים טובים לכולם,

מכובדיי

אני רוצה לפתוח ברשותכם בגל הצונאמי (לא זה שפקד את יפן) אלא זה שפקד את מדינות ערב.

אנו עדים למהלך היסטורי וקרדינאלי שאת השלכותיו אנחנו עוד לא יכולים לראות.

מהפכות והפיכות פוליטיות עממיות מתרחשות ובאות אחת אחרי שנייה. עוד דיקטטורה נופלת לנגד עיניינו, עוד שלטון עריץ קורס מול גל מחאה חברתי שסוחף את המוני האנשים ומפיל את השלטון.

נדמה, כי האנשים הפשוטים, “ההמונים”, בקרב העולם הערבי מבינים מיהם מנהיגיו ומורדים ברודנים המנציחים את מסכנותו ודלותו של עמם ומשמרים את מצבו הרעוע בעוד שהם חיים חיי תענוגות.

 

לפני שלושה ימים ראינו עד כמה אכזריים יכולים להיות שכניינו. יצורים הולכים על שניים נכנסים לבית משפחת פוגל ומשספים את גרונם של אודי, רותי, יואב, אלעד והדס – תינוקת בת שלושה חודשים בלבד. מעשה נפשע שכזה אמור לחדד אצל כולנו את הפיקחון מול מי אנו עומדים. שמעתי התבטאויות רבות לאחר הרצח המחריד אפילו מאנשים שנחשבים מתונים בתפיסתם לגבי הסכסוך הישראלי – ערבי.

אני לא צריך שנעבור אירוע טראומטי שכזה על מנת להבין מול מי אנחנו עומדים. אני אומר את זה כבר שנים, גם כשזה לא היה כל כך פופולארי לומר זאת: במזרח התיכון יש להתנהג על פי חוקי המזרח התיכון. אמנם אנחנו בחלק מהדברים שייכים לאירופה אך אסור לנו להתבלבל – המנטליות איתה אנו צריכים להתמודד היא מנטליות מזרח תיכונית, בה החזק שולט, ישנה משמעות קריטית להרתעה, המאזן צריך להיות מושתת על אינטרסים קשים וצרים. וכוח. הרבה מאוד כוח מבינים במזרח התיכון. אלו דברים קשים – אך בשעה כזו יש לומר אותם בצורה הכי ברורה וצלולה.

 

היום בשעה 11:00 עצרה המדינה כולה לחמש דקות את עיסוקה ונזכרה בחייל החטוף גלעד שליט. מהלך חשוב שמעורר שוב את הנושא לשיח הציבורי – אין ספק. אבל מהלך שכזה לא יחזיר לנו את גלעד הבייתה אל חיק הוריו. חמש שנים נמצא גלעד שליט בשליטת החמאס, אותה התנועה שנבחרה בבחירות ברצועת עזה ושולטת באוכלוסיית הרצועה.

 

אני רוצה לקשור בין ההפיכות המתרחשות במדינות ערב והפיגוע הרצחני באיתמר למדיניות שלנו לגבי גלעד שליט.

אני אומר זאת בצורה הברורה והפשוטה ביותר: עלינו לקרוא למנהיגי חמאס, האחראים לחטיפתו של גלעד, להשיב את גלעד בהקדם ובאופן מיידי. החל מרגע זה ואילך – כל דקה שתעבור וגלעד איננו איתנו היא דקה בה הבוחרים בעזה ונבחריהם יסבלו. תעצר אספקת התשתיות המופרכת אותה ישראל מעניקה לשוביו של גלעד. לא יהיה חשמל ברחבי הרצועה, תעצר אספקת הדלק וככל שיחלוף הזמן יוטלו סנקציות נוספות.

אני צופה שזה יביא למרד ולקול זעקה של ההמונים ברחובות שידרשו מהנהגתם האכזרית לשחרר את גלעד שליט ולהשיבו לישראל. בדומה לפרעה מלך מצרים שהתחנן למשה שיוציא את עם ישראל מארצו לאחר שספג עשר מכות קשות – כך ההמונים בעזה, שרואים את ההפיכות של אותם שלטונות נצלניים ומדכאים ידחפו בכל הכוח את הנהגתם להשיב את גלעד הבייתה.

ואלו הן עשרת המכות: 1. עצירת אספקת החשמל. 2. עצירת אספקת המים. 3. עצירת אספקת התרופות. 4. עצירת אספקת הסחורות. 5. סגר הרמטי – אין יוצא ואין בא. 6. הפצצת יעדים ומוסדות שלטון. 7. סיכול ממוקד של מנהיגי חמאס. 8. הפצצת מעברים וגשרים מרכזיים. 9. הריסת המנהרות. 10. ניתוק כל מגע תקשורתי

אלה הם החוקים של המזרח התיכון וזוהי המדיניות היחידה שתשיב אלינו את בנינו היקר גלעד שליט.

 

אני רוצה לסיים בתפילה ובתקווה כי עוד לא אבדה האמונה כי נשוב לראותו בינינו, חוזר אל חיק אביו, אימו ומשפחתו שכמו כל עם ישראל מחכה ומצפה בכליון עיניים לשובו.

 

תודה רבה

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא: “דחיית הפריימריז ניצחון לטרור”

אלי חזן

לקלוט בהקדם אימאמים דרוזים

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא ייסד את המטה להצלת העם הסורי

אלי חזן

עיתון מצרי חושף: מגעים לשחרור טראבין בחג הקורבן

אלי חזן

להכשיר את המאחזים לפי תקדים שהאבאדין

אריק זיו ויזר

חמאס עונה לפרס: “תסתלקו – ויהיה שלום”, קרא מגיב

אלי חזן
דילוג לתוכן