34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

לקלוט בהקדם אימאמים דרוזים

בדיון מעקב בנושא קליטתם של אימאמים דרוזים בשירות המדינה, היום ב’, 7.2.2011, בוועדת הכספים, הודיע סגן לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא (ליכוד), שנציבות שירות המדינה הקצתה תקנים למשרות בשירות המדינה עבור האימאמים הדרוזים וזאת בגיבוי אגף התקציבים באוצר. עוד הוסיף קרא, שהעסקתם צפויה להתחיל בחודש הבא.

מנהלת אגף בכיר לתכנון ובקרה בנציבות שירות המדינה, הניה מרקוביץ’, אמרה שהנציבות מקדמת את העניין וכי כ-60 אימאמים צפויים להיקלט בשירות המדינה בהיקף של 3/4 משרה האחד. סה”כ המשרות שיתווספו עומד על 45 משרות. עוד ציינה מרקוביץ’, שעד לקליטתם בשירות המדינה ימשיכו האימאמים להיות עובדי המועצה הדתית הדרוזית.
     יו”ר הוועדה, ח”כ משה גפני (יהדות התורה), קרא למרקוביץ’ לעדכן את הוועדה על התקדמות העניין כבר בימים הקרובים וכי אם עד ה-1 במרץ לא תהיה התקדמות ממשית, הוועדה תקיים דיון תקיף יותר בעניין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

קרא: “הציבור הערבי צריך לייחל לפסילת זועבי”

אלי חזן

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

סגן השר קרא ומלחמתו ברוני בר אוני

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא : “תיירות במקום מתפרות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן