30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

איוב קרא: "דחיית הפריימריז ניצחון לטרור"

סגן השר איוב קרא עומד חוצץ כנגד הקריאות לדחיית הפריימריז והבחירות

 

בכל פעם מבורכת, שבו אמצעי התקשורת מעוניינים לחזק את המורל הלאומי, הם מחמיאים לציבור ומציינים כי למרות הטילים, התושבים מקפידים לקיים אורח חיים נורמאלי. לא בכדי הקפדה על אורח חיים נורמאלי זוהי התמצית של ההתמודדות המנצחת. זהו המסר החזק ביותר שאנו יכולים להעביר לעצמינו ולאויבנו כי ניסיונותיהם לפגוע בנו כשלו לחלוטין.

 

ועתה אני שומע על ניסיונות בלע פחדניים לדחות את הבחירות המקדימות וכן את הבחירות הכלליות, רחמנא לצלן הלו אזרחי ישראל ממשיכים ללכת לעבודה, הולכים לקניות במרכולים, ממשיכים לטפל בעניינים בירוקראטיים, כמה מסובך יהיה לפקוד לכמה דקות את הקלפי ולהצביע? 

 

במאמץ קל ניתן יהיה בתוך כמה ימים להעביר את הקלפיות במקומות הסמוכים למקלטים ציבוריים גדולים, ובמקרה של הזעקה ניתן לרדת לשם.

 

אנשי הליכוד היו מאז ומתמיד שייכים לחלק הארי באזרחי מדינת ישראל, שלא מתקפל מכל רוח נושבת. מאז ומתמיד הם היו נושאי לפיד הציונות, המאבק, זקיפות הקומה, הנחישות ואומץ הלב.

 

דחיית ההצבעה היא מסר של פחדנות ותבוסתנות שרחוקה מאנשי הליכוד כמזרח ממערב.

 

אני מקווה שהפעם דברי לא יפלו על אוזניים ערלות כי אני יודע יותר טוב מה צפוי לנו בהתמודדותנו מול הערבים וכיצד עלינו לנהוג במלחמה הפיזית והפסיכולוגית מולם. עתה יותר ויותר ישראלים בכלל וחברי ליכוד בפרט מבינים שצדקתי כשעמדתי נחוש בראש המתנגדים להתנתקות מעזה.

 

אני מקווה שהטעות הזאת תתוקן והשליטה הצבאית על עזה תחזור לידינו.  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דין טראבין כדין פולארד

אריק זיו ויזר

איוב קרא ועוד 97 קיבלו תואר ראשון בקריית אונו

אריק זיו ויזר

לביתו של סגן השר קרא בעוספיה שלום

אריק זיו ויזר

סיור במתקן לגידול קנביס רפואי בצפת

אריק זיו ויזר

קרא: "שחק ז"ל איש של אמת, מלח הארץ"

אלי חזן

סגן השר קרא: "להקדים את יום העצמאות"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן