22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי מפחד מדמוקרטיה ?

שחלול נהייה ראש ממשלה, צורי סיסו המרגיע הליכודי, סער משרתו של הבולשיביק

ביבי בא ?

לפני הישורת האחרונה מנסה נתניהו לצמצם לחצים מהשטח והוא שולח את צורי סיסו – מנכ”ל הליכוד – להיות המרגיע הליכודי. צורי החל לפעול בסניפים שבהם יש תסיסה.במקביל, מיד אחרי החג הביבי בא ייכנס לפעילות מסיבית לשבועיים האחרונים של הבחירות. 

הביבי בא הוא הסיפור של הבחירות. במטות הבחירות מנסים לראות כיצד להעתיק את הסיפור. בינתיים הם ללא הצלחה. במבחן הבחירות של הגשרים מול הביבי בא בינתיים הביבי בא יותר אפקטיבי לליכוד. הגשרים, שהיו מדרבן הבחירות הקודמות, לא מצליחים להתרומם. 

כל הניסיונות לגרום לפרובוקציות לא תופסים מים, במיוחד כשיש הוראה לא ליפול בפח. 

לפיד כפחדן 

התנהגות הממשלה לכל אורך הדרך מאז הקמתה היא התנהגות שערורייתית. במיוחד בנושא הסכם הפחדנות עם לבנון שחשוב להעמיד אותו כנושא הבחירות, לפיד, שרצה לייצר לו מעמד של מנהיג, יצא כפחדן, בהתחלה פחד מנסראללה ובהמשך פחד להביא לכנסת את ההסכם, במסיבת העיתונאים אמר בפרוש שמכיוון שאין לו רוב הוא מוותר על הכנסת. התוצאה היא שמדובר במיעוט שאין לו לגיטימציה ושמנסה להעביר החלטה משמעותית ללא הכנסת. לפיד פשוט פחדן.

כאשר אתה רואה את יש עתיד מדברים דברי בלע מבלי להבין מה אומר ההסכם אתה מבין שאנו בבעיה. , כל דובר אותו דף מסרים ומנגד יושב ח”כ שטייניץ ומסביר מה המצב ומה הסכנות בהסכם. ואז אתה רואה מנהיגות ידענית מול מנהיגות סתומה שלא מבינה שום דבר חוץ מדף המסרים של החלול.

אם ניקח את הרעיון של סער וגנץ שמפלגה שתקבל 40 מנדטים תוכל לשלוט בלי הכנסת דבר שאין לו תקדים , אז אנחנו מבינים שמחנה הרק לא ביבי מבין שהפסיד בבחירות ולכן מחפש שיטה בולשביקית כדי לשלוט. מעניין לאן הגיע סער שהפך להיות לא דמוקרט ומשרת השמאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה כן מדינת יהודית

אריק זיו ויזר

איוב קרא לא הסוס של קליגולה !

אריק זיו ויזר

לא עוד ביתן 28

אריק זיו ויזר

ארוכה הדרך לחרות !

אריק זיו ויזר

הלוחש למפכ”ל

אריק זיו ויזר

תודה ניקי היילי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן