21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מי את השרה מירי רגב?

המועמד למחוז הנגב כותב לעומק מי היא השרה מירי רגב עבורו 


היש מי בליכוד שאינו מכיר את השרה מירי רגב? זוהי כמובן שאלה רטורית!!

ברצוני לספר לכם בזאת מה מייצגת מירי רגב עבורי:

בסוף שנת 2008 בחרו מתפקדי הליכוד בנבחרת משובחת ביותר של ח”כים צעירים ודינמיים לייצגם בכנסת ה-18 שהחלה עבודתה ב-2009, וביניהם דני דנון, אופיר אקוניס, יריב לוין, ציון פיניאן, ציפי חוטובלי וכמובן גם מירי רגב- תא”ל במיל, לשעבר הצנזורית הצבאית הראשית, דוברת צה”ל ורכזת אירועי צה”ל לציון חגיגות שנת ה-60 למדינת ישראל.

בדיוק בשנה זו הגעתי למסדרונות הכנסת כיועצו של אופיר אקוניס ובמסגרת תפקידי יצא לי להכיר את יועצה המוכשר של מירי- איתן כהן, אך היא עצמה הייתה עבורי כספר חתום. תחילה לא ייחסתי חשיבות יתרה לעברה המפואר שכן העבר לימד אותנו שאחרים במפלגתנו בעלי עבר צבאי מפואר כמוה הצטרפו לתנועה במטרה לחזק את כוחם ולאחר שהצליחו בכך פרשו באופן מחפיר והקימו תנועות חדשות תוך גרימת נזק רב לתנועת הליכוד (אין בכוונתי לנקוב פה בשמותיהם למרות שכל חבר ליכוד יודע במי מדובר), על כן המתנתי לראות מה יהיה פועלה וחותם ידה.

היום אני יכול לומר בפה מלא כי בעקבות שורה של פעילויות והישגים רבים כח”כית בוועדות השונות, ובפעילותה המבורכת כשרה בממשלת הליכוד, עד כמה מירי רגב מהווה דוגמה שונה והפוכה לגמרי מאותם הפורשים למיניהם אשר ניסו לפלג את הליכוד. יתרה מזאת, מירי מחזקת אותנו ואת מפלגתנו מבפנים תוך יישום האג’נדה האמיתית של הליכוד ובכך מחזירה אותנו לימי הזוהר של מורינו מנחם בגין ויצחק שמיר בדרך הבטוחה למפלגה בעלת למעלה מ-40 מנדטים בכנסת!

לא אפרט בזאת את כלל הפעילות שלה כח”כית בתחום החקיקה ואת עשייתה בתחום משרד התרבות והספורט אך אומר בבטחה כי היא מובילה מדיניות ימנית, שוברת מוסכמות ישנות בתחום “שלטון היחיד של מובילי התרבות הממודרת”.

כבר בצעירותי למדתי שמדינאי המוביל מהלך אמיתי ומנסה להשכין צדק חברתי גורם לקול צעקה בקרב האליטה אשר עד אז נהגה לאכול היטב מסיר הבשר. זוהי ההוכחה החותכת לכך שגלגלי הצדק החברתי עובדים ביתר שאת – אכן עם פועלה המבורך של מירי קולות הצעקה לא בוששו לבוא והשיא היה בנאום “עדר הבהמות” כינוי בו זכו מצביעי הליכוד מפיו של ה”אומן” עודד קוטלר ועוד כהנא וכהנא התבטאויות “מכובדות” מצד חבריו האומנים.

פרסום הקריטריונים של משרד התרבות והספורט לתקצוב מוסדות תרבות ביוזמת השרה כגון: שלילת תקציב למסית לגזענות ולאלימות ולטרור, למי שתומך במעשי טרור נגד ישראל ועוד וכמו כן, חלוקת משאבים גם לפריפריה הרחוקה הבהירו לשמאל שהתרגל ליהנות ממנעמי תקציבי המדינה תוך שהוא מחרים כל מה שנחשב לסמל המדינה, שימי האנרכיה תמו. עולם האומנות והתרבות הישראלי הנשלט רובו ככולו בידי השמאל התעורר למציאות חדשה שבה ימי שלטון מפא”י העליזים בתקשורת, בתרבות ובאומנות נסתיימו. ימים בהם תרבות ספרד המפוארת לא נכללה בספרי הלימוד, במופעים מוסדיים ובתחנות הטלוויזיה והרדיו פסו מהמציאות הישראלית היום יומית. בראש משרד התרבות והספורט נמצאת היום שרה שנלחמת על שוויון לכלל רבדי האוכלוסייה באופן שווה שאינו ניתן לפשרה וללא התחשבנות פוליטית כפי שנהוג היה לעשות בעבר.

בעיני, מירי רגב אינה רק שרה חברתית- מירי רגב פועלת כבולדוזר שאינו מאפשר לאיש להסיטו מדרכו האמיתית והברורה להטביע מדיניות חברתית שוויונית המייצגת את כלל שכבות האוכלוסייה ובכך מיישמת ומחזקת את האידאולוגיה האמיתית של הליכוד. מירי רגב היא הליכוד האמיתי: ללא מסכות, בעל אמת אחת הכוללת אהבת כלל עם ישראל ומייצגת ממלכתיות ללא משוא פנים הדוגלת ב “יעשה כל אחד בביתו כראות עיניו אך כמדינה יישמרו ערכי היהדות והשבת”!!

 

ולסיום אצטט את דברי מורנו מנחם בגין ז”ל: “ואם מישהו מקמט את אפו בעקבות זאת – נו… אז יהיה לו אף עקום!!”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למי למי יש יותר כבוד

אלי חזן

באין חזון…

אריק זיו ויזר

ברק ואכילת הלב

עו"ד מיכאל נחמן

המצב בונצואלה – מיוחד לליכודניק

אלי חזן

לאמץ את ה-Fdi

אמיתי שיף

רוני שטרן עומד כאבן לצד שר האוצר שטייניץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן