32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

מבט על גרמניה של היום

הדעה הרווחת, כי גרמניה שינתה פניה באשר לאנטישמיות ברם, בפגישות פרטיות בין גרמנים משתחררים חרצובות הלשון והדעות האישיות שחשבנו כי נכחדו בבונקר בברלין ב- 30 במאי 1945 (יום בו נאמר כי התאבד היטלר).
הסופר ויליאם א. גרים אינו יהודי, יליד קולומבוס אוהיו המתגורר בגרמניה וגר בעיירה קטנה בסמוך למינכן, ברחוב שהיה בעבר על שם אדולף היטלר ואשר שונה במאי 1945.
בלונדיני הנראה כמגזע הארי עם שם משפחה גרמני, עובד במינכן – עיר הולדתה ובירתה של התנועה הנאצית, כותב וחרד את ששומע בדרכו לעבודה ומשיחות הנשמעות באוטובוס.
"תלמיד תיכון מראה לחברו ספר מיין קמפף של סבו בעוד חברו מוציא מתיקו קלטת (תוצרת שוויץ) ובו מבחר נאומיו של יוזף גבלס".
קיימת הדחקת השואה והיהודים מואשמים בה, הטיעון המושמע – כי האויב האמיתי של גרמניה הייתה רוסיה וביש המזל שלהם הייתה בהתערבותה של ארה"ב.                                                                                                                                                              השואה כך הם אומרים נופחה עקב היות התקשורת האמריקאית נשלטת על ידי היהודים כאשר רוב הגרמנים התנגדו לרייך השלישי ולא ידעו על השמדת היהודים וכי היהודים עצמם אחראים לה.
במבט אובייקטיבי לאחור, בשנת 2002 האנטישמיות בגרמניה הרקיע עד לכדי שרפת בתי כנסת, חילול בתי קברות, סיפרו הרומנטי רב המכר של מרטין ולסר "מותו של מבקר" הכיל ארס אנטישמי נגד מבקר הספרות החשוב ביותר של גרמניה, מרסל רייך-רניקי ניצול גטו ורשה ומחנה ההשמדה אושוויץ.
המפלגה החופשית דמוקרטית השתלחה בביטויים אנטישמיים במטרה למשיכת קולות מהקהילה המוסלמית הגדולה בגרמניה.
הערכה של היסטוריונים גרמניים הנה, כי מלחמת העולם השנייה לא הייתה פשע נגד האנושות אלא מלחמה נגד הקומוניזם.
היהודים בגרמניה מוזהרים מליבוש שיזהה אותם כיהודים.
הזו גרמניה החדשה שלאחר מלחמת העולם השנייה?
גרמניה זו השתקמה כלכלית ומדינית עם רמת חיים המהווה מושא לקנאה של שכנותיה וחוקה המבטיחה חופש לכל דת וגזע ועל כן, מה השתנה בה?
אם לצטט את שכתב הסופר ויליאם א. גרים – הגישות ותפיסת העולם וההנחות התרבותיות אשר הובילו לעליית המפלגה הנאצית עדיין קיימים מכיוון שהנם מהווים את הבסיס לזהות הגרמנית, הנאציזם לא הייתה סטיה כי אם ליכוד הנפש הגרמנית על מרכיביה המרכזיים. אולי הנאציזם נכחד ב-30 במאי 1945 ברם נאציזם פנימי יתקיים כל עוד גרמניה קיימת כישות פוליטית.
גרמניה עשירה, יציבה ובורגנית, משלמת מס שפתיים על "החובה לזכור" את מה שגרם דורו של הסבא כה טוב בכך, שכיום חיים בגרמניה מיעוט יהודים שאין מספיק לשנוא וכי זאת עושים היטב הערבים ידידי גרמניה משכבר המממשים זאת בעבורם.
גרמניה שלמה פיצויים מבלי להודות באחריות, תמיכתה בפלסטינים "המדוכאים" הנו המוטיב לערכים הזהים לנאצים, ההיסטוריה מלמדת על שיתוף הפעולה בין הגרמנים לערבים ב-1942 בהבטחתו של היטלר למופתי, כי בתום הניצחון על בריטניה יושמדו יהודי פלשתינה שהיו תחת שלטון המנדט הבריטי.
טבח ה- 11 בספטמבר תוכנן בגרמניה, הטרוריזם הערבי הנו גם נחלת גרמנים בעלי אידאולוגיה אנטי אמריקאית ויהודית, חילי אס אס לשעבר ותומכיהם הנאו נאצים התכנסו במינכן והכריזו על אוסמה בין לאדן כגיבור ארי לאחר הטבח בתאומים.
אין הבדל בין המנהיגים הרוחניים של אל קעידה, חמאס, פתח וחיזבאללה להיטלר.
במובנים רבים גרמניה התחמקה מעונש על פשעיה לאנושות, הריבונות הוחזרה לה לאחר כ- 10 שנים ושוקמה בעזרת הנדיבות האמריקאית, מזלה של גרמניה הנה פרי המלחמה הקרה שהחלה אחרי שנקראה לשלם על פשעיה באשר הטיפול בברית המועצות קיבל עדיפות על פני גרמניה.
אין להחזיר את השעון ואין כל הגרמנים אנטישמיים ברם, ישנה נטייה אנטישמית בתרבות הגרמנית, כל שלא יהיה תמיד יתמכו באויביה של מדינת ישראל, יתרה מכך, הפוטנציאל האלקטורלי של מיליוני המהגרים המוסלמים משפיע רבות על הנטייה ועל שיקול הדעת.
לגרמניה כוח רב באיחוד האירופאי התומך באנטישמיות ובבעלי הברית עם הערבים, מצב זה מהווה איום גדול ליהודים.
חלק מהכתובים לעיל הנם מציטוטיו של הסופר ויליאם א. גרים וכפי שצוין אינו יהודי, ואם כך ראייתו, חבל שאין רבים כמותו.
אביגדור

גרמניה האחרת – האמנם?

 

הדעה הרווחת, כי גרמניה שינתה פניה באשר לאנטישמיות ברם, בפגישות פרטיות בין גרמנים משתחררים חרצובות הלשון והדעות האישיות שחשבנו כי נכחדו בבונקר בברלין ב- 30 במאי 1945 (יום בו נאמר כי התאבד היטלר).הסופר ויליאם א. גרים אינו יהודי, יליד קולומבוס אוהיו המתגורר בגרמניה וגר בעיירה קטנה בסמוך למינכן, ברחוב שהיה בעבר על שם אדולף היטלר ואשר שונה במאי 1945.בלונדיני הנראה כמגזע הארי עם שם משפחה גרמני, עובד במינכן – עיר הולדתה ובירתה של התנועה הנאצית, כותב וחרד את ששומע בדרכו לעבודה ומשיחות הנשמעות באוטובוס.                                                                                                     

 

"תלמיד תיכון מראה לחברו ספר מיין קמפף של סבו בעוד חברו מוציא מתיקו קלטת (תוצרת שוויץ) ובו מבחר נאומיו של יוזף גבלס".קיימת הדחקת השואה והיהודים מואשמים בה, הטיעון המושמע – כי האויב האמיתי של גרמניה הייתה רוסיה וביש המזל שלהם הייתה בהתערבותה של ארה"ב.                                                                                                                                                              

 

השואה כך הם אומרים נופחה עקב היות התקשורת האמריקאית נשלטת על ידי היהודים כאשר רוב הגרמנים התנגדו לרייך השלישי ולא ידעו על השמדת היהודים וכי היהודים עצמם אחראים לה.במבט אובייקטיבי לאחור, בשנת 2002 האנטישמיות בגרמניה הרקיע עד לכדי שרפת בתי כנסת, חילול בתי קברות, סיפרו הרומנטי רב המכר של מרטין ולסר "מותו של מבקר" הכיל ארס אנטישמי נגד מבקר הספרות החשוב ביותר של גרמניה, מרסל רייך-רניקי ניצול גטו ורשה ומחנה ההשמדה אושוויץ.המפלגה החופשית דמוקרטית השתלחה בביטויים אנטישמיים במטרה למשיכת קולות מהקהילה המוסלמית הגדולה בגרמניה.הערכה של היסטוריונים גרמניים הנה, כי מלחמת העולם השנייה לא הייתה פשע נגד האנושות אלא מלחמה נגד הקומוניזם.היהודים בגרמניה מוזהרים מליבוש שיזהה אותם כיהודים.

 

הזו גרמניה החדשה שלאחר מלחמת העולם השנייה? גרמניה זו השתקמה כלכלית ומדינית עם רמת חיים המהווה מושא לקנאה של שכנותיה וחוקה המבטיחה חופש לכל דת וגזע ועל כן, מה השתנה בה?אם לצטט את שכתב הסופר ויליאם א. גרים – הגישות ותפיסת העולם וההנחות התרבותיות אשר הובילו לעליית המפלגה הנאצית עדיין קיימים מכיוון שהנם מהווים את הבסיס לזהות הגרמנית, הנאציזם לא הייתה סטיה כי אם ליכוד הנפש הגרמנית על מרכיביה המרכזיים. אולי הנאציזם נכחד ב-30 במאי 1945 ברם נאציזם פנימי יתקיים כל עוד גרמניה קיימת כישות פוליטית.גרמניה עשירה, יציבה ובורגנית, משלמת מס שפתיים על "החובה לזכור" את מה שגרם דורו של הסבא כה טוב בכך, שכיום חיים בגרמניה מיעוט יהודים שאין מספיק לשנוא וכי זאת עושים היטב הערבים ידידי גרמניה משכבר המממשים זאת בעבורם.גרמניה שלמה פיצויים מבלי להודות באחריות,

 

תמיכתה בפלסטינים "המדוכאים" הנו המוטיב לערכים הזהים לנאצים, ההיסטוריה מלמדת על שיתוף הפעולה בין הגרמנים לערבים ב-1942 בהבטחתו של היטלר למופתי, כי בתום הניצחון על בריטניה יושמדו יהודי פלשתינה שהיו תחת שלטון המנדט הבריטי.טבח ה- 11 בספטמבר תוכנן בגרמניה, הטרוריזם הערבי הנו גם נחלת גרמנים בעלי אידאולוגיה אנטי אמריקאית ויהודית, חילי אס אס לשעבר ותומכיהם הנאו נאצים התכנסו במינכן והכריזו על אוסמה בין לאדן כגיבור ארי לאחר הטבח בתאומים.אין הבדל בין המנהיגים הרוחניים של אל קעידה, חמאס, פתח וחיזבאללה להיטלר.במובנים רבים גרמניה התחמקה מעונש על פשעיה לאנושות, הריבונות הוחזרה לה לאחר כ- 10 שנים ושוקמה בעזרת הנדיבות האמריקאית, מזלה של גרמניה הנה פרי המלחמה הקרה שהחלה אחרי שנקראה לשלם על פשעיה באשר הטיפול בברית המועצות קיבל עדיפות על פני גרמניה.    אין להחזיר את השעון ואין כל הגרמנים אנטישמיים ברם, ישנה נטייה אנטישמית בתרבות הגרמנית, כל שלא יהיה תמיד יתמכו באויביה של מדינת ישראל, יתרה מכך, הפוטנציאל האלקטורלי של מיליוני המהגרים המוסלמים משפיע רבות על הנטייה ועל שיקול הדעת.לגרמניה כוח רב באיחוד האירופאי התומך באנטישמיות ובבעלי הברית עם הערבים, מצב זה מהווה איום גדול ליהודים.חלק מהכתובים לעיל הנם מציטוטיו של הסופר ויליאם א. גרים וכפי שצוין אינו יהודי, ואם כך ראייתו, חבל שאין רבים כמותו. 

אביגדור



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת בלק – שנאת אומות העולם לישראל

אלי כהן

דברים לזכרה של שושנה רזיאל

אריק זיו ויזר

הטלוויזיה הממלכתית בצרפת מובילה אינתיפאדה שלישית

אריק זיו ויזר

עשה לך רב

אלי חזן

עונת הכבשים

מנדי ספדי

איוב קרא : אני לא פורש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן