23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

ברק ואכילת הלב

עו"ד מיכאל נחמן סבור שאהוד ברק חייב להתמודד עם בעיות פסיכולוגיות

לפני שכתבתי את מאמרי זה ועוד לפניו את התגובה לפוסט של אהוד ברק התחבטתי עם עצמי אם זה המעשה הראוי לעשותו?האם אין בכך הלבנת פנים? אז זהו שמבחינתי הגיעו מים עד נפש וחשתי צורך לשפוך את אשר על ליבי בפרט לאור התחושה שהטרמינולוגיה של מר ברק כלפי ראש הממשלה הופכת כל יום ליותר ארסית מתלהמת ונטולת כל רסן ובמקום שאין אנשים תהיה איש או שכמו שדוד המלך ניסח יותר טוב בתהילים "אם נבר תתברר"…
אני לא בא לעשות ניתוח פסיכולוגי בחצי גרוש או בגרוש שלם מה מניע את ברק בהתקפות משולחות הרסן כלפי ראש הממשלה,הירידה לפסים האישים והשנאה היוקדת שנוטפת מכל פוסטי הארס,יחד עם זאת מבלי להיות פסיכולוג כמעט כל בר דעת יכול להבין שהשנאה הזו מונעת ממשהו הרבה יותר עמוק וזו הקנאה.

כבר ראינו חילוקי דעות פולטיים בין יריבים מושבעים אבל לרמות השפל שמציב מר ברק כל פעם מחדש קשה להתרגל.
ובחזרה לקנאה… אהוד ברק פשוט נמצא במצב אמוציונלי שנראה שקצת משבש לו את שיקול הדעת הוא פשוט נאכל ונשרף מבפנים לראות את ביבי הופך לראש הממשלה הכי יציב שמכהן משנת 96 אמנם לא ברציפות אך כבר אפשר לומר שהוא בדרך לעקוף את בן גוריון אם הוא לא עקף כבר. ראש ממשלה שלא מתכופף נאמן לדרכו ומצעיד את המדינה בבטחה לעבר שגשוג ורווחה כלכלית וגם למחוזות של נירמול יחסים עם מדינות רבות והעלאת קרנה של ישראל בקרב האומות ומי זה הביבי הזה ???

איזה סג"מ מהיחידה אמנם מהסיירת אבל כולה סג"מ ואולי אחרי זה גם סוחר רהיטים ואתה : הרמטכ"ל המעוטר ביותר בצה"ל' ראש אמ"ן' אלוף פיקוד עם אותות על החזה כמו לחוסיין עליו השלום.. האיש שראה למוות ולניסים משעל את הלבן שבעיניים למה הפכת אהוד???
.אהוד ברק – ראש הממשלה בעל הקדנציה הקצרה ביותר והסההרורית ביותר. אתה שויתרת על הכל ולא קיבלת כלום, שהוצאת את צה"ל מלבנון בבריחה תוך הפקרת צד"ל ובמו ידך זרעת את ההרס והשכול של מלחמת לבנון השניה. ואת מדחת יוסוף כבר הזכרנו?אותו מדחת הלוחם הדרוזי האומלל שנתת לו לדמם למוות בקבר יוסף עד שהחבר ג'יבריל יואיל לעשות משהו
וכן הסג"מ מרחביה עקף אותך בסיבוב וזה לא נותן לך מנוח .

ואתה כל בוקר כל מתעורר עם זיעה קרה וכאילו אומר לעצמך :למה זה הוא? ולא אני ? "אני הרבה יותר מוכשר" שלא נאמר מעוטר והקנאה ? אוח הקנאה שהיא אוכלת אז היא אוכלת ומשחיתה כל חלקה טובה אצלך.
וכבר אמרו חכמנו במסכת אבות:" הקנאה והתאווה והכבוד מוצאים את האדם מן העולם " כנראה שאת המשנה הזו פיספסת.

בחזרה אליך אהוד היקר, את העבר לבטח לא תוכל לשנות לגבי ההווה והעתיד אני עוד יותר מסופק .מרגע לרגע אתה הופך לפחות רלוונטי בריון פייסבוק שמנסה לקושש לייקים ברשת ונישא על כנפי השנאה לראש הממשלה ולמחנה הלאומי.
זה פשוט מביך לראות איך הפכת לצל חיוור של עצמך פארסה מהלכת שנתלית בעבר רחוק וזוהר למול הווה אפלולי וקודר. תנוח תהילתך מאחוריך בגילך כדאי שתשקיע פחות במרירות ואיפה טעית בכך שהפכת לאפיזודה חולפת בדברי ימיו של העם הזה ואתה הרמטכ"ל המעוטר נאלץ להביט בעיניים כלות בסגן משנה שלא האמנת בו איך שהוא עקף אותך וכמו שאומרים החבר'ה : לא השאיר לך עשן.

‌אבל בנקודה זו ננסה ללמד עליך זכות גם שאתה נמצא עמוק ונובר בתוך פח האשפה של ההיסטוריה ואין מה לאכול אז מסתפקים בלב.
‌שיהיה לך בתאבון



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היסטוריה בקנדה : "להעביר את השגרירות לירושלים"

אריק זיו

מה לעשות כדי להשאיר לילדינו, מדינה יהודית משובחת?

אריק זיו ויזר

כ"ט בנובמבר הישראלי והפלשתיני

אלי חזן

על הדרך/מאת: יוסי שחר

אריק זיו ויזר

אם אין אני לי – זה בגלל הבריטי / גלעד מוליאן

אריק זיו ויזר

אין עשן בלי אש

אלי חזן
דילוג לתוכן