24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

שקט עובדים: רוני אלשייך

איפה באמת נתניהו לחש לאינדיק, ב”צלם” מקריבים קורבנות אדם, השבוע במזכירות הליכוד האם פילבר ידרש להחזיר כספים, והאם עסקת ניר חפץ כשרה, מי מחזיר את מנהיגות יהודית

מרטין אינדיק הוא דיפלומט מתוסכל שהאמין בערפאת ובאבו מאזן, בדיוק כמו קלינטון ואובמה, אך בפועל הם הערימו על השמאל בארה”ב אך גם על הממשל. צריך לזכור שמשרד החוץ בארה”ב תמיד נטה לצד הערבים, במיוחד בממשלים של קרטר, קלינטון ואובמה. 
עכשיו יוצא משרד החוץ שוב במסע של דה לגיטימציה כנגד ישראל. כך הממשל תוקף את חוק העמותות שמקבלות כסף ממדינות זרות אך החוק בארצות הברית אף יותר קשה מהחוק בארץ לגבי התערבות זרה. כך גם מרטין אינדיק שבא ומספר הזיה על דברים שנתניהו אמר לו בהלוויה של רבין. כאילו. הוא אמר שנתניהו אמר כי  היה מנצח את רבין ו… אק. ההמשך ידוע. לאחר מכן מתברר שנתניהו בכלל לא ישב לידו בהלוויה. אחר כך טען שזה היה בכנסת, עוד מעט יטען שזה היה בנאום הקונגרס.


חוק העמותות\חוק השקיפות:

במקביל להתקפה של אינדיק הגיעה התקפה של המשרד החוץ אמריקאי על כך שחוק העמותות לא דמוקרטי. אולי שווה להחליף את החוק המוצע, שהוא רך לטעמי, ולקחת את החוק בארה”ב בנושא, שם הוא חוק פטריוטי ותקיף, שמדינת ישראל צריכה לאמץ אותו. 

פעילות שליחי העמותות

בתחקיר עובדה של אילנה דיין מגלים כיצד פועלים בשמאל הישראלי  : מסגירים סוחרי אדמות הפועלים עם יהודים. כן, הם מסגירים אותם לעינויים ולרצח. עוד יתברר כי חלק מהמשתפים פעולה מקבלים מימון כמו עמותות השמאל.
מה שמדהים אך צפוי, הוא שמיד יש שופרות שבאים ומסבירים שמדובר במיעוט שולי.  ברור שהשמאל מיעוט קטן ושולי, אך האם לא צריך להקים חטיבה בשב”כ לחקר שיתופי הפעולה של יהודים עם האויב הפלסטיני?

קורבנות האדם של השמאל

מיותר לציין כי השמאל הישראלי חצה את כל הקווים. אם בעבר המרגל אודי אדיב היה בשוליים של השמאל, כיום כאשר אתה מחבר את פעולות בצלם, הקרן החדשה ושוברים שתיקה עם החשיפה של אילנה דיין אתה מבין שאותו נאווי צמח על מצע גידולי הפרא של הקרן החדשה. רק מוזר בעיני שמי שלכאורה בעד זכויות אדם מקריבים קורבנות אדם למען המטרה שלהם.


הפיגוע  בתל אביב

מיד כשהתבררה זהות המחבל בדיזינגוף יצאה תזמורת אחידה וברורה בשמאל ובתקשורת: הוא לא יציב בנפשו. עוד באותו ערב שישי ושבת העלו דוברים מהכפר שלו שהסבירו שהם נגד טרור וכן הזכירו שלפני עשר שנים בן דוד שלו נהרג ע”י שוטרים. אלא  שהבן דוד נהרג בכלל בפעילות של המשטרה כנגד עבריינים. אז בואו נשים דברים על השולחן: המשפחה של הרוצח לא נורמטיבית, זאת משפחה שמחזיקה נשק, גם לא חוקי. במשפחה הזאת יש כאלה הקשורים לעבריינים, וכן הרוצח היה בקשר עם האבא הנורמטיבי ביום הרצח.
אז רק חבל שהתקשורת שיחקה לידי הטרוריסט כאשר הסבירה אותו. אתמול חוסל הטרוריסט והפך להיות גיבור הרשות הפלסטינית. בפעולה מהירה רשמה את הרוצח לצד חללי האינתיפאדה החדשה כגיבור, כן, אלו שמפלגת העבודה רואים בהם פרטנר, חרפה.

ב-Ynet   דווח על עשרות תושבי שכונת אלדהראת בערערה, שם חוסל המחבל נשאת מלחם, הנמצאים במקום חיסולו וקוראים: “נקריב את חיינו למען השהיד”.

אלו אותם תושבים ערבים אשר בתקשורת הישראלית הם מיעוט, אך הם הצמחים הגדלים בערוגת הגינה של הרשימה המשותפת.

אלשייך מאמין

When you want to shoot – shoot, don’t talk

נדרשו שמונה ימים כדי להניח את היד על הרוצח, אך ברור כי שיטת העבודה של המפכ”ל החדש רוני אלשייך משנה את פני המשטרה: ראו זה פלא, מאז שנתן את ההוראה שאין הדלפות במשטרה נדמו ההדלפות.
גם בפרשה זאת וגם בחקירת שרה נתניהו פתאום אין הדלפות, וכך בדיוק צריך להיות: במשך שנים התרגלנו למשטרה שבמקום לעשות את העבודה שלה עוסקת בעיקר ביחצנות, במקום להיות מפקדי שטח הפכו בכירי המשטרה לתועמלני תקשורת, הדלפות וקשרים עם התקשורת במקום מלחמה בטרור ובאלימות.

בעבר ראינו כיצד תוך כדי החקירה מתנהלת הדלפה לתקשורת, אבל אל דאגה:   כאשר יועבר החומר לפרקליטות יתחיל זרם ההדלפות ואז נשאל למי בפרקליטות יש אינטרס להאביס את התקשורת.
אולי היועץ המשפטי החדש יאמץ את שיטות אלשיך : עבודה ואחריות ציבורית במקום הפקרות משטרתית ומשפטית.


מזכירות הליכוד

לאחר זמן רב מתכנסת השבוע מזכירות הליכוד.

על סדר היום מספר נושאים, כאשר מדברים כבר הרבה זמן על החלפת יועץ משפטי לליכוד. מזכירות הליכוד הולכת להדיח את אבי הלוי מייצוג המזכירות.בהמשך ידונו בנושא הגרעון שיצר שלמה פילבר, שהיה מנהל המטה בבחירות.

אין ספק כי זהו נושא אקוטי: לאורך ההיסטוריה היו מערכות בחירות שהביאו את התנועה לכמעט קריסה, ולכן שמו הגנות ופיקוח, אלא שבבחירות האחרונות התברר כי יש חריגה מוזרה של למעלה משבעה מיליון ₪.

פילבר הפיל על נתניהו את אחריות, יתר על כן, נגנב ציוד מהמטה בהערכה זהירה של מאות אלפי שקלים. המטה היה מאובטח. מיד לאחר הבחירות כאשר  שאלנו שאלות, פילבר איים שאם נחקור ונפרסם הוא יאשים אותנו בגנבת הציוד.
אז כאשר שאלנו על הגנבות פילבר התקפל ואמר שהוא לא האשים.
כעת מזכירות הליכוד צריכה לשאול אותו גם בנושא הגנבות מהמטה, זאת שערורייה: מדוע כאשר קונים ציוד  למטה הוא לא יישמר למערכת הבחירות הבאה? לפילבר פתרונות.

יש יותר מחשד, שנעשו פה מעשים פלילים, וברור שכל זה קרה ללא ידיעתו של נתניהו. 
כל זה כאשר מסתמכים על הדו”ח של מבקר הליכוד שי גלילי, וכן בדו”ח על העסקת ניר חפץ, ודו”ח נוסף ביחס התנהלות הבחירות בצעירים.

ללא ספק יהיה דיון מאוד חם, מה גם שעולה לדיון הפסקת פעולתו של היועץ המשפטי של הליכוד מיוצג המזכירות.  צריך לזכור כי בנושא המרכז וועדת חוקה אבי הלוי כבר הורחק מיעוץ עכשיו נשאר הייעוץ של המפלגה גורם בכיר אמר שאבי הלוי נראה כבר עייף וללא מוטיבציה, וצריך להביא יועץ שלא יירדם בשמירה. לטענת הגורם בתקופה האחרונה היו מספר החלטות בבית הדין שהגיעו מתוך כאילו הסכמה אך כבלו את ידי ראש הממשלה.


מנהיגות יהודית וקטי שטרית

במנהיגות יהודית ההנהגה אולי פרשה, אך היא חיה בתוך הליכוד ובועטת, אין ספק כי מאז נבחר יו”ר צעירי הליכוד שנתמך ע”י חבריה, הם קיבלו תאבון.

כך לאט לאט אנו רואים כיצד חברי מנהיגות יהודית חוזרים להשפיע בתוך הליכוד, נוסיף כי הם גם שיחקו בבחירות יו”ר המרכז, והחוט המקשר שלהם היא ראש המטה של השר התחבורה קטי שיטרית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

העוזר שלי בתנובה

אריק זיו ויזר

עו”ד סוזי ארניה, מועמדת מובילה בנשים.

אריק זיו ויזר

אין שטח אין ניצחון.

אריק זיו ויזר

לבני לא עברה טסט/יומן פוליטי – מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן