20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

לחיי הבכי והנהי

מיכאל נחמן מתמוגג מהמצב הפוליטי החדש ומבקש להאיר מספר הארות על המצב 

 

 

היה זה יותר ממשעשע לשמוע את פסטיבל הבכי והנהי, שנראה כאילו שודר מ”בניני האומלל” כמאמר הגשש, של אותם פרשנים שונים וחברי הברנז’ה התקשורתית, כשהם מתחרים ביניהם מי יעניק יותר סופרלטיבים שליליים לרה”מ מר נתניהו ולשר המיועד שאול מופז.
מה לא נאמר? תרגיל מסריח, מעשה מגונה, ועוד כהנה וכהנה ביטויים ששמורים לצוררי ישראל.
רה”מ, בתבונה פוליטית ובראייה אסטרטגית ארוכת טווח, השיג את מה שהוא ראה לטובת המדינה מבלי להזדקק לבחירות שעלותן נאמדת בחצי מיליארד ₪.  
אז על מה בעצם הם מלינים? על אובדן ושחיקת “התקווה הלבנה” אותה מייצג לפיד? 
או אולי על היעלמותה של “מיסיס קלין” שנמוגה לתהום הנשייה הפוליטי?
הרי חוק טל ללא ספק ישונה בתמיכת הליכוד, “קדימה” וישראל ביתנו, ואיני רואה את המפלגות החרדיות יוצאות מהקואליציה. הרי פיתרון ימצא בסופו של דבר גם לגבי שינוי שיטת הממשל אז על מה בעצם יצא הקצף?
נראה כי מדובר באותה תחושת “עליונות” אותה היטיב פעם לתאר שמעון שבס באומרו “גנבו לי את המדינה”.
אכן, נראה כי רבים ב”מדינת ת”א” חשים שגנבו להם את המדינה, אבל אולי כדאי להזכירם כי מדינת ישראל אינה נגמרת בירקון או בנתיבי איילון.
בפעם הראשונה, ראש ממשלה מצליח להרכיב קואליציה כה רחבה, ובמחיר כה מועט של סוף עונה. כנראה שהחוש המסחרי בו ניחן מר נתניהו עדיין מנצנץ בתוכו.
אז חברים, אולי במקום לתקוף ולשסות, תיתנו צ’אנס, תפרגנו על ההישג, ותלמדו לחיות, כמה שזה קשה, עם העובדה שביבי עשה את מה שאפילו לא חלמתם עליו.

 

 

ומילה אחת למר יאיר לפיד בנוגע לצ’אושסקו. או שאתה סובל מהרעלת ג’ל שהבקיעה את הגולגולת וחדרה למוח, או אולי שלא למדת מספיק היסטוריה בשנות לימודך המפרכות וכשהסתערת באומץ לב בג’בלאות “במחנה”.
ד”ר כבר לא תהיה, אפילו לא של כבוד.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאחר האירוע : רשמים בעקבות יום ירושלים

אריק זיו ויזר

ח”כ יריב לוין בשביל מה אתה צריך את זה!

אריק זיו ויזר

זקן השבט או חוסך שבטו?

אלי חזן

על חורבן בית המקדש השני

אריק זיו ויזר

קלינטון וטראמפ : ראש בראש

עינר אביב

המשוגעים, הטובים והרעים

חיים פוזן
דילוג לתוכן