39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אם היה עונש מוות בישראל – רמי סבן היה מוצא להורג

ואני הייתי משמשת בחרדת קודש כתליינית שלו.

חיית האדם הזו, המפלצת האנושית הזו ששמה רמי סבן, ניצלה את מצוקתן של נשים בארצות חבר העמים, ושיכנע אותן להבריח את הגבול לישראל כדי לעבוד כאן במלונאות.

כן – זה מה שהוא הבטיח כדי לפתות את הנערות האומללות. ואולם – מרגע שהן גנבו את הגבול לישראל דרך פירצה בגבול הדרומי עם מצרים, הן הועברו לחזקת בדואים שכבר בדרך ניסו לאנוס אותן, ובהגיען ארצה, הן הועלו על אוטובוסים שהובילו אותן היישר לדירות מסתור ברחבי העיר העברית ראשון לציון.

שם הן הוחזקו בחדרים סגורים כשהן מתבשרות שעליהן לעבוד קשה כדי להחזיר את הוצאות הובלתן ארצה. ולשם כך עליהן לעבוד במקצוע העתיק ביותר בעולם ולענג לפחות שבעה גברים בלילה, כשהן מוסעות מעת לעת לכל מיני מקומות מפגש ברחבי ראשל”צ וגם מחוצה לה, לערים אחרות.

הבחורות האומללות נלקחו למספרות, סופרו, ונרכשו עבורן מלתחות מתאימות כיאה לזונות צמרת. אגב – אחת הבנות מציינת בעדותה במשטרה כי “את הבנות המכוערות הם השאירו בגבול ולא הביאו אותן לישראל. לכאן הביאו רק את היפות והגבוהות” (הסלקציה הזו מזכירה סלקציה אחרת, ממחוזות מזוויעים אחרים.).

הבנות האומללות מספרות בעדותן במשטרה כי הן נאלצו לעבוד מהשעה 6:00 בבוקר עד השעה 8:00 למחרת! כלומר – 24 שעות רצוף, ללא מנוחה. יממה תמימה!
את חוקי העבודה של ישראל זה לא היה עובר! בטוח.

בנוסף – הוטלו עליהן קנסות. אם הלקוח התלונן שלא היה לו טוב – ניכו משכרן 250 שקל. אם הזונה התנגדה להיות עם לקוח מסויים היא נקנסה ב-500 שקל.

כשבסה”כ השכר של זונת צמרת שכזו היה 200 שקל ליממה, 24 שעות עבודה. פחות משכר מינימום!

חלק מהנערות המסכנות ניסו להתאבד, וחלקן הצליחו לברוח ולהגיע למשטרה ולגולל שם את חוויות הזוועה המסוייטות שהן עברו.

המפלצת רמי סבן ושותפיו לפרשייה המחרידה הזו גרפו מיליוני שקלים מניצולן של הנערות האומללות. עכשיו יושבים המפלצת ושותפיו לדבר העבירה שעוללו את כל הזוועה הזו בבית הסוהר ל-18 שנים טבין ותקילין.

כך ייעשה למפלצות אדם הסוחרות בגופן ובנשמותיהן של נשים אומללות שרק חיפשו פרנסה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חומר למחשבה: אל תצחקו על פרץ, פן הוא יצחק אחרון

אלי חזן

הצעה ליוזמה במפלגת הליכוד: מפגשים בעיר (Town hall)

אלי חזן

יום העצמאות בצילו של הזיכרון

חלון לחשיבת ביבי לגבי תהליך השלום ב-2001

אריק זיו ויזר

בני שלוש דורשים שלוש

אלי חזן

שובר את שיאי החוצפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן