16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

לוין מקרב בני הנוער לתחרויות הספורט

ח"כ יריב לוין יוזם חוק שלא יגביל כרטיסים פתוחים לבני נוער

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין, הגיש יחד ח"כ חנין הצעת חוק לפיה לא יוגבלו הכרטיסים אשר פתוחים לבני נוער באירועי ספורט שונים.
 על פי תקנון של ההתאחדות לכדורגל בכל משחק כדורגל יש להקצות לפחות 20% מן הכרטיסים שמוצעים למכירה לילדים, לבני נוער ולחיילים. בפועל ישנם משחקים בהם שיעור הכרטיסים המוזלים המוצעים למכירה איננו עונה על הביקוש בקרב  ילדים ובני הנוער. במשחקים אלו נאלצים ילדים רבים לשלם מחיר מלא עבור הכרטיס למשחק, דבר שמונע מרבים מהם להגיע למגרשים.
 
לכן בהצעת החוק מבקשים חברי הכנסת שלא להגביל את מספר הכרטיסים המוזלים המוצעים למכירה ולחייב מכירת כרטיס מוזל לכל הזכאי לכך כפי שמקובל במקומות ושירותים רבים דוגמת תחבורה ציבורית, פארקים, גני חיות, מוזיאונים וכו'. בנוסף מוצע להגדיר את מחירם של הכרטיסים המוזלים ולקבוע כי מחיר כרטיס מיוחד לא יעלה על 50% ממחיר הכרטיס הרגיל הזול ביותר המוצע למכירה לאותה פעילות ספורט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס הערב : פרובוקציה עלובה של אנשי השמאל

אריק זיו ויזר

אושרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת החוק המחייבת מעסיקים לנהל משא ומתן על הסכם קיבוצי עם ועד העובדים.

אריק זיו ויזר

איילת השחר, פריס, צרפת

אריק זיו ויזר

רגב לוחמת על מחירי הדירות

אריק זיו ויזר

תומכים בטרור? חוטובלי מציעה : צאו בחוץ!

אלי חזן

אדלשטיין : "ישראל היא פלא אזרחי"

אלי חזן
דילוג לתוכן