25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

גם פואד התמוגג מהפעילות בשומרון

השר בנימין ‏(פואד)‏ בן אליעזר בסיור במועצת שומרון: “נדהם מהעוצמה והנחישות של התושבים כאן”.

שר התעשיה, המסחר והתעסוקה (תמ”ת) בנימין (פואד) בן אליעזר, מראשי מפלגת העבודה,  סייר היום בשומרון כאורחו של ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.
במהלך הביקור התבטא השר בן אליעזר בהתרגשות על ילדי השומרון בהם פגש ועל הישובים במועצה האזורית שומרון:
“השומרון יפה פה כרגיל, יש לי הסטוריה  גדולה כאן בשומרון.  משנת 78 עד 82 אני הייתי מפקד יהודה ושומרון אחר כך בשנים 83-84  הייתי מתאם הפעולות בשטחים. אני חתמתי על הקמת המועצה האזורית שומרון ורוב המועצות כאן, כך שאני מכיר את כל השומרון ובטח את ההנהגה שלו מאז שהיו ילדים. והשומרון נעשה מיום ליום יותר ויותר יפה.
אני כל פעם מחדש נדהם מהעוצמה והנחישות של התושבים כאן, ומהיכולת שלהם, רק שימשיכו להיות חזקים ובריאים.
לשאלת אחד הנוכחים בנושא הבניה בתקופה זו לאחר תקופת ההקפאה אמר השר בן אליעזר:
“דיעותי הפוליטיות ידועות לך, אבל כל עוד תושבי השומרון הם פה אנחנו חייבים לשרת אותם באמונה ולתת להם את כל התשובות כדי שירגישו שהם בבית”.
במהלך הסיור ביקר שר התמ”ת ב’מאחז’ ברוכין, שם צפה על תל אביב וקיבלת סקירה מקיפה מראש המועצה מסיקה על ההתיישבות בשומרון והאתגרים מולם היא עומדת.
במהלך ביקור במעון הילדים בישוב, שקיבלו  את הפמליה כשדגלוני ישראל בידיהם, לא הסתיר השר את התרגשותו ושמחתו מהמפגש עם ילדי הישוב.
מיד לאחר מכן ביקר השר, מלווה במנכ”ל משרד התמ”ת שרון קדמי ובצוות המקצועי של המשרד, באזור התעשיה ברקן ובמפעל “סלטי שמיר”, שם נפגש לשיחה עם פועלים יהודים וערבים ליד פס היצור וטעם חומוס מתוצרת המפעל.
במהלך הביקור באזור התעשיה ברקן, התייחס השר בן אליעזר גם לסוגיית החרם שמאיימת הרשות הפלשתינית על מפעלים יהודיים ביו”ש:
“אני מאוד שמח לבקר גם באזור התעשיה ברקן,אנחנו מנסים פה להתמודד עם בעיות שנקווה שלא תהיינה, אבל להכין מראש פתרונות או סל פתרונות כדי שלא נתקע באמצע כי התעשיה צריכה להמשיך לעבוד”.
 
 הסיור התקיים במסגרת מבצע הסיורים המיוחד המאורגן ע”י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון, במהלכם התקיימו בשנה וחצי האחרונה בשומרון למעלה מ-200 סיורים, בהם ביקרו  ל”סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) מעל 50 שרים וחברי כנסת וכן עשרות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל, ביניהם מערכת החדשות של גלי צה”ל, האתרים ynet וואלה, מערכת החדשות של העיתון “ידיעות אחרונות” ועורכי מקומוני רשת “מעריב” בכל רחבי הארץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשיא אנס

אריק זיו ויזר

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

אריק זיו ויזר

אבלים על לכתה של שולמית שמיר

אריק זיו ויזר

משלחת הליכוד תתארח בקרוב בגאורגיה

אריק זיו

מאיר כהן זה אחרת

אריק זיו ויזר

אעלה בישיבת הממשלה את הריסת המעיין באלון מורה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן