21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לא ניתן לפגוע בפרנסה ובאוכל של דייגי טבריה

ח”כ ציון פיניאן קורא לשר החקלאות להגדיל את הפיצויים של הדייגים שהתבשרו החודש על הפסקת הדגה בכנרת לשנתיים

מרכז הקואליציה בוועדת הכספים ,ח”כ ציון פיניאן (ליכוד), זימן דיון מהיר בוועדת הכספים של הכנסת בנושא הפסקת הדגה בכנרת לשנתיים.
לדברי ח”כ פיניאן הדבר יפגע קשות בדייגים והפיצויים אינם נותנים מענה למשפחות ” אי אפשר לזרוק 250 משפחות לרחוב ולצרפם למעגל האבטלה
מדובר באנשים שזו פרנסתם היחידה ועם כל ההבנה שאנו מגלים למצב הדגה בכינרת, יש לנו אחריות גם כלפי האנשים שמוצאים בה את פרנסתם”.
ח”כ אף פנה לשר האוצר יובל שטייניץ ולשר החקלאות שלום שמחון.
השר שמחון שישתתף אף הוא בישיבה, פנה לשר האוצר, יובל שטייניץ, בבקשה להקצות 15 מיליון שקלים לפיצוי של דייגי הכנרת, שיאלצו לשבות מעבודה.
יו”ר הדייגים בכנרת, יעקב פדידה מסר:” נכון לרגע זה המצב בכנרת קטסטרופאלי, הדייגים לא יכולים לדאוג לפרנסת הבית דרך הדיג, משנת 2005 ששלל הדייגים היה 450 טון בעונה, הגענו למצב של 8 טון בשנת 2009 וזו ירידה דרסטית ואלו נתונים של משרד החקלאות. הדיון שזימן ח”כ פיניאן היא החלטה של החמצן שלנו- או לחיות או למות, ואם לא תשאר לנו ברירה אז נעלה עם המשפחות לכנסת או לחצר של שלום שמחון”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אחריות לאומית” שם הסיעה של פורשי קדימה/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

העומדים בשער

אריק זיו

רמון הוא אות קלון שירדוף את קדימה ואת העומדת בראשה

אריק זיו ויזר

כבר לא אח

אלי חזן

יש סייעני שמאל בתוך הליכוד שמסכלים כל פעולת חקיקה של המחנה הלאומי

אריק זיו ויזר

אושרה בקריאה ראשונה:ייש​ום ועדת החקירה הממלכתית בעניין מפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן