23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

לא לחורבן הבית בעמונה ועופרה

קו פרשת המים

עם ישראל חזר לארץ ישראל אחרי גלות ארוכה כדי לבנותה כחלק מתהליך הגאולה שלנו כעם חופשי בארצנו. האתגרים איתם אנו מתמודדים הם רבים ועצומים אך לכולם אנו יכולים בסופו של דבר ב”ה.

 

עם ישראל מפריח את השממה, הפך לאימפריית סטארט אפ עולמית. אנו מובילים ברפואה ומהווים מעצמה בטחונית אזורית ויש שיגידו עולמית.

תמיד עם ישראל עמד בכל אתגר בזכות אחדותו , בזכות האמונה בדרך ובזכות המנהיגות האמיצה שהובילה אותו. מנהיגות שידעה להישיר מבט כלפי האוייב שבא עלינו לכלותינו, אשר מפעיל טרור אכזרי ואינו מהסס לומר בקול רם כי מטרתו היא חורבן מדינת ישראל.

בעת האחרונה אנו נאלצים להתמודד עם אתגר חדש, אתגר מבית, בתי משפט של העם היהודי היושב בציון – שקובעים נחרצות על הרס בתים של יהודים ביהודה ושומרון. בשם ה”מוסר והצדק” בשם המשפט הבינלאומי, בשם אנשים עם טענות מפוקפקות על בעלות פרטית על האדמה. כאילו אין בנייה פראית במגזר הערבי בגליל ובמשולש, כאילו אין פלישה אינסופית של בדואים בדרום לאדמות מדינה וכאילו רק הבעיות ביו”ש עומדות על הפרק.

בתים של אלמנות יהודיות, בתים של נכי צה”ל, שכונות שלמות, ישובים שלמים – להרוס ולהחריב בשם ה”חוק” בלוחות זמנים קצובים, בשם פסקי דין חלוטים כאילו אין בלתם, כאילו לא חרבה ירושלים בגלל שלא נהגו בה לפנים משורת הדין. ממשלת ישראל היא הריבון, ממשלת ישראל נבחרה באופן דמוקרטי על ידי העם, הימין נבחר, הליכוד בשלטון – ולתנועת הליכוד יש מצע מאוד ברור של ישוב כל ארץ ישראל ויהודה ושומרון כלב ליבה של הארץ .

אנו אנשי ליכוד בכל רמ”ח איברנו ושס”ה גידנו כבר שנים רבות, אנו בימין אנשי ארץ ישראל ועם ישראל תומכים בבניית ארץ ישראל ולא בחורבנה. הפתרון המיידי להצלת ישוב שלם, הישוב עמונה, שכונה שלמה בעופרה ועוד מעל אלפיים בתים ברחבי יו”ש הוא בחקיקה מיידית של “חוק ההסדרה”.

אנחנו מתנגדים לגירוש יהודים מבתיהם ותומכים בראש ממשלת ישראל וממשלת ישראל במציאת פתרון לקידום חוק ההסדרה. אנו מכבדים את מערכת המשפט בישראל אך הגיע הזמן שהגבולות יובהרו – מי נבחר, מי מנהיג ומי משדר את הרוח. הרוח של בניין הארץ.

 

אבי נעים, יושב ראש מועצת בית אריה וחבר ב”מטה הליכוד להסדרת עמונה ועפרה”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נכה צה”ל “לא שווה להיות חבר מרכז”

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד והמטה הלאומי בליכוד עולים לבית המכפלה בחברון

אלי חזן

גלעד ארדן: “הליכוד יתקן את הכלכלה שיצר לפיד”

אריק זיו ויזר

הפריימריז לפי פריד אברהם

אריק זיו ויזר

מזוז השיק את המחנה החברתי בליכוד

אריק זיו ויזר

משטרת הדגלים השחורים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן