33.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בתמונה גלנט שר השיכון
דעות

הדרך של לפיד לראשות הממשלה

עובד קראוס תוהה וכועס. ברור למה 


נסיקתו של ז׳קי לוי

אי אפשר להתעלם מז׳קי לוי. סגן שר הבינוי והשיכון, עושה רושם, נמצא כמעט בכל צומת מכריעה.

בניגוד לשרים הנואשים ברדיפת פרסום פאתטית, כל הערה או תגובה של ג׳קי לוי היא בטעם, שמה דגש על המאחד ולא על המפריד ומראה עלקידום פרויקטים משמעותיים שחובת הציבור לדעת עליהם.

התרשמתי עמוקות מההשקעה של לוי בעיר הולדתו בית-שאן. אין ספק כי ללוי מניות בכורה בהתפתחותה של בית-שאן ובהשקעה בה וכל זאתנעשה למרות ראש העיר הנוכחי, המבקש לגזור קופונים על הישגיו של לוי.

בכירים בליכוד מסמנים את עתידו המבטיח של ג׳קי: ״רבים כמוהו היו ח״כים של קדנציה והביתה. לעומתם ג׳קי תוקע יתד במפלגה ובשירותהציבורי״.

להצלחה אבות רבים, אך במקרה זה לא קשה להצביע על טביעות אצבעותיו של היועץ המבריק, רון ירקוני – שזכה עד לא מזמן במשאל היועציםשל ליכודניק ולא בכדי. ירקוני הפך להיות אחד היועצים המבוקשים ביותר במשכן ומחוצה לו וח״כים רבים שלטשו עין לשירותיו הטובים נתקלובסירוב אדיב ותקיף: הוא לויאלי לג׳קי לוי…



מדוע נתניהו לא מפטר את אקוניס?

תשמעו חוצפה: אם לא בנימין נתניהו, מה היה היום אופיר אקוניס? אני אשמור את ההימור לעצמי… אך אם יש חבר כנסת או שר שחייב את קיומוואת האוויר שהוא נושם לראש הממשלה, הרי זה אקוניס.

מעולם לא סמכתי עליו ואני מתפלא איך נתניהו עשה זאת. עם אילו עיתונאים הוא מדבר מאחורי הקלעים ועל מי, זה הוא יודע. אבל לאחרונההירשה לעצמו לצאת מהקונכיה ולתקןף חזיתית את ראש הממשלה, מה שזיכה אותו אפילו בכותרת בידיעות אחרונות.

יש לו גם שומרי סף לאקונוס זה, שתולים בקבוצות ווטסאפ של ראש הממשלה. אחד מהם, שעושה קולות של תומך ברוה״מ אך למעשה משמשכשרת של אקוניס, ימצא עצמו בקרוב מחוץ למעגלי ההשפעה.


רוח חדשה מנשבת בלשכת רוה״מ

יואב הורוביץ נכנס לתפקידו ויש האומרים: סוף סוף. האיש הראוי והמוכשר הזה שהצליח גם בצבא וגם בעסקים, תוך התנהלות אנושית וכלכליתמשובחת – קופץ אל תוך בריכת האתגר של חייו. נתניהו נגד שאר העולם והורוביץ הוא כלי חשוב ביותר בלוח השחמט הזה.


מה צריך לקרות כדי שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה?

30 מנדטים ליש עתיד

15 מנדטים לפליטי המערך וכחלון

10 מנדטים למרצ

ואחת מהאפשרויות הבאות:

13 מנדטים של ש״ס ויהדות התורה בתמורה לחקיקה חרדית מטורפת ו/או 10 מנדטים של הבית היהודי בתמורה למדיניות אולטרה ימנית.

גם בהנחה שיאיר יעשה הכל כדי להיות ראש ממשלה, קשה לראות את מרצ מסכימה לאחת משתי האפשרויות ואת פליטי המערך יושביםבממשלת ימין…

ובכלל, חלוקת המנדטים שבפתיחה היא לא יותר מאשר זרימה לפנטזיה של מפלגה שהיא למעשה שעטנז של מתיקות, כל מה שאנחנו רוציםלשמוע וכלום ממה שבאמת צריך לעשות…

במילים אחרות: לפיד רחוק מראשות הממשלה, כמרחק החניון שקרס ברמת החיל ומגדלי התאומים בניו-יורק.

ובדרכו להמשיך ולהגיד את ״המילים הנכונות״, שיקח שיעור באחריות לאומית מבוז׳י הרצוג.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת קורח – ערעור על מנהיגות

אלי כהן

כרטיס מועדון אדום לאליטות בלבד; הסיבה לחיוניות הליכוד בשלטון

פורום פכ"ל

המאבק בליכוד מחריף על רקע מינוי שרים חדשים

ליכודניק

ישראל היא מעצמה

אריק זיו ויזר

“הסחר הסודי”

מנדי ספדי

מבנציון ועד בנימין – לא קם כנתניהו

אריק זיו
דילוג לתוכן