21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

כשריאל: “ישראל חזקה בהנהגת נתניהו- ראש ממשלה חזק”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את ראש העיר בני כשריאל ליור המטה המוניציפאלי של הליכוד לקראת הבחירות לכנסת ה– 19 . 

 

 

 ראש הממשלה בנימין נתניהו, מינה את ראש העיר בני כשריאל ליו”ר המטה המוניציפאלי של הליכוד, לקראת הבחירות לכנסת ה- 19 שיתקיימו ב- 22 בינואר 2013 . ההחלטה נמסרה לכשריאל על יד ראש הממשלה נתניהו ושר החינוך גדעון סער יו”ר מטה הבחירות של הליכוד, בכנס שהתקיים עם ראשי רשויות, ביום חמישי שעבר, במלון השרון בהרצליה.

מינויו זה של ראש העיר בני כשריאל כיו”ר המטה המוניציפאלי, מתווסף לעוד מספר מינויים שבוצעו לבעלי תפקידים במטה הבחירות המרכזי של הליכוד בהם: שר החינוך גדעון סער המשמש כראש מטה הבחירות, השר להגנת הסביבה גלעד ארדן המשמש כראש מטה ההסברה, השר וחבר הכנסת לשעבר צחי הנגבי התמנה ליו”ר המטה יום הבחירות, ח”כ זאב אלקין, מונה ליו”ר מטה יו”ש ופועל יחד עם ח”כ ציפי חוטובלי, ח”כ דני דנון מונה ליו”ר מטה מישור החוף וח”כ אופיר אקוניס שמשמש כיו”ר מטה תל אביב.

כשריאל, יו”ר המטה המוניציפאלי של הליכוד, בראיון מיוחד לעיתון “זמן מעלה” מסביר למה חשוב לתמוך ולחזק את הליכוד-ביתנו ומדוע ליכוד חזק בהנהגת המדינה חשוב וחיוני לעיר מעלה אדומים.

ראשית אומר כשריאל, הבחירות האלה הן בראש ובראשונה על השאלה מי בכלל יכול להוביל את מדינת ישראל בתקופה שבה המזרח התיכון פועל כמרקחה, שהמשטרים מסביבנו מתפרקים, שיש על ישראל איומים מוחשיים, כגון התעצמות החמאס בעזה וביו”ש, וכמובן האיום האיראני. השאלה היא קודם כל למי יש את הרזומה , הניסיון ואת היכולת הבינלאומית לעמוד מול האיומים המוחשיים האלה והתשובה ברורה לכולם. רק נתניהו מנהיג חזק שהוכיח את מנהיגתו יכול לעמוד באתגרים הניצבים לפתחנו. הדבר השני החשוב לכולנו היא מה יהיה גודלה של מפלגת השלטון. האם מאפשרים לראש הממשלה לעסוק בעניינים האלה בכל העוצמה או סומכים על קואליציה, שבה כל מפלגה מושכת לכיוון שלה? בדיוק בשביל זה איחדנו את הרשימות של הליכוד וישראל ביתנו ואנחנו חותרים להשיג את מירב המנדטים על מנת שנהיה מפלגה גדולה מרכזית ויציבה.

במה מתאפיין שלטון הליכוד בארבע השנים האחרונות?

ממשלת הליכוד התאפיינה ביציבות שלטונית, הקואליציה בהנהלתו של יו”ר הקואליציה ח”כ זאב אלקין תפקדה למופת ועבדה כשעון ואף לא אחת מהצעות החלטה נפלה. כל זאת תודות לממשל יציב של 4 שנים בהנהגה מקצועית, אחראית, אמיצה ומשוכלת של רוה”מ בנימין נתניהו.

 

 

מהם לדעתך ההישגים העיקריים של ממשלת נתניהו?

לממשלת נתניהו יש הישגים רבים, חשובים ומשמעותיים הן בחינוך, הן בתחום החברתי, הן בתחום המדיני ביטחוני והן בתחום הכלכלי שהשפיעו מאוד על כולנו אישית וסייעו ברמה האישית משפחתית לכל אחד ואחת.

כראש עיר ומחזיק תיק החינוך מהם לדעתך ההישגים בתחום החינוך?

ההישג העיקרי והמשמעותי שנוגע לכל הזוגות הצעירים הוא חוק חינוך חינם מגיל 3 , שהקנה חיסכון של 800 ₪ ללמעלה מ- 250,000 משפחות. צריך להבין את המשמעות: הממשלה אישרה ותקצבה חינוך חינם מגיל 3 אחרי עשרות שנים של דיבורים, משרד החינוך הוציא כבר 1000 הרשאות לבינוי גני ילדים חדשים וכבר השנה מוכשרים 450 גננים וגננות.

כתוצאה מהחוק יותר מ-80% מהילדים מגיל 3 ייהנו מחינוך חינם כבר משנת הלימודים הקרובה. (יותר מ-245,000 ילדים מגיל מתוך כ-300,000 שנמצאים בשנתון, כאשר נראה יישום מלא של החוק יתבצע בתוך שלוש שנים. זהו הישג חסר תקדים ומשמעותי לכל משפחה.

כמו כן יש הישגים ברפורמת “עוז לתמורה” ואופק חדש, החל יישום מואץ של רפורמת ‘עוז לתמורה’ שנחתמה עם ארגון המורים ומשפרת את שכר המורים ב-50% והושלמה רפורמת ‘אופק חדש’ שנחתמה עם הסתדרות המורים, רפורמות שהן השיג חשוב, שהוביל שר החינוך גדעון סער וביצע ממש מהפכה בתחום החינוך. כמו כן הרגשנו שיפור בחיזוק תכנים יהודים וציוניים, חלה עלייה בזכאים לבגרות, עלייה בתוצאות מבחני המיצ”ב בכל הפרמטרים, ראינו הישגי שיא לתלמידי ישראל במבחנים בינ”ל במתמטיקה, מדעים וקריאה, קוצר החופש הגדול ב- 5 ימים, חלה הרפורמה בהשכלה הגבוהה בישראל: 7.5 מיליארד שקל בשש שנים והושם סוף לספרי הלימוד היקרים, בשנה הבאה רכישת הספרים תיעשה במרוכז, והספרים יועברו לבתי הספר. השיטה החדשה תבטיח הוזלה משמעותית להורים, שלא ישלמו את פערי התיווך לחנויות הספרים.

צריך להבין שהישגים ארציים אלו משפיעים במישרין עלינו בתחום המוניציפאלי כרשות מקומית ותורמים לחינוך ילדינו לעתיד טוב יותר.

 

מהם ההישגים המרכזיים בתחום המדיני ביטחוני?

הדבר הראשון שנגע ללב כולנו, עצר את ליבה הפועם של מדינה שלמה וריגש את כולנו הוא ההחלטה המנהיגותית האמיצה ביותר והנכונה של רוה”מ בנימין נתניהו לשחרר את גלעד שליט משבי החמאס ולהשיבו להוריו.

צריך לזכור כי רק לאחרונה התרחש מבצע “עמוד ענן” ברצועת עזה ששיקם את ההרתעה הצבאית שלנו, הנחית מכה קשה ניצחת על החמאס וארגוני הטרור, הביא סוף סוף שקט לדרום, ויצר הפסקת אש ארוכת טווח.

הממשלה הזו היא שממשיכה בקצב בבניית גדר בדרום הארץ עם מצריים, גדר המסייעת משמעותית לעצירת גל המסתננים ששטף אותנו. ראינו מאבק מדיני מוצלח של רוה”מ סביב הגרעין האירני, נאום מרשים וסוחף שלו באו”ם, הממשלה בראשות נתניהו מנווטת את המדינה ביציבות מול טלטלות ‘האביב הערבי’ שהיו מסביבנו, ראש הממשלה רותם את הקהילייה הבינלאומית להפסקת תכנית הגרעין האיראנית, העמקנו את שיתוף הפעולה הביטחוני עם ארצות-הברית, מערכת הביטחון הצטיידה ותמשיך להצטייד במערכות נוספות של כיפת ברזל, וחיזקנו את הקשרים עם מדינות באירופה, באסיה ובאפריקה.

כמובן ההישג הגדול ביותר להתיישבות בכלל ולמעלה אדומים בפרט המשך הבנייה ביו”ש ובשכונות י-ם והפקדת תכניות לבנייה בשכונת מבשרת אדומים, דבר המשפיע במישרין על העיר מעלה אדומים ומאפשר בעתיד לדור ההמשך שלנו, לילדינו לקבוע תידם עמנו לצד הוריהם ולגור בשכונת העתיד שלנו מבשרת אדומים שהיא למעשה עתודת הקרקע היחידה שנותרה לנו לבנייה רחבה.

מה עשתה הממשלה בנושא הכלכליחברתי?

ממשלת ישראל עשתה בשנה האחרונה שינוי עמוק בסדר העדיפויות הכלכלי-חברתי והיה טיפול משמעותי במעמד הביניים וביוקר המחייה.

דו”ח טרכטנברג אומץ ע”י הממשלה בנושאי הדיור, יוקר המחייה, מיסים, חינוך. ניתנו הטבות מס להורים עובדים- תוספת של מאות שקלים לנטו.(2 נקודות זיכוי לאבות). אב עובד לילד עד גיל 3 מקבל 430 ₪ תוספת לנטו בכל חודש, אם עובדת לילד עד גיל 5 מקבלת 215 ₪ תוספת לנטו בכל חודש.

חשוב מאוד לציין את מהפכת הסלולר- שהוביל השר משה כחלון, רפורמה מקיפה שנותנת חיסכון של 500 ₪ למשפחה בחודש. יש להדגיש כי בזכות הרפורמות שביצעה הממשלה בשוק הטלפונים הניידים הצטמצם חשבון הטלפון הסלולרי הממוצע בעשרות אחוזים, והוא עוד ימשיך לרדת בזכות כניסת מתחרים חדשים. כן, בוטלו קנסות היציאה מחברות התקשורת.

היה ביטול מיסי קנייה על מאות מוצרי חשמל, הפחתת המס על הדלק ביטול התוספת, נותן לנו חיסכון של 40 אגורות לליטר.

מחירי החשמל היום חוזרים לרמתם מלפני ארבע שנים: ביולי 2008 קילוואט שעה עלה 57.74 אגורות ומהיום הוא עולה 58.96 אגורות, הוארכה חופשת הלידה לחצי שנה.

בנושא הכלכלי אנו רואים צמיחה של 4.7% , ירידה בשיעור האבטלה ל- 5.4% בלבד, דירוג אשראי גבוה, עליה של 3.8% בשכר הממוצע במשק .

מה נעשה בתחום הבנייה?

בבנייה בהתיישבות-הפשרת קרקע של עשרות אלפי דונמים לבנייה לזוגות צעירים, לרכשיה ולהשכרה לסטודנטים, בנייה בירושלים, כפי שכבר ציינתי אישור הפקדת תכניות לבניית שכונת מבשרת אדומים- E1 .

נעשו דברים רבים גם בתחום איכות סביבה: מהפכה ירוקה והגברת המודעות לאיכות סביבה בהנהגת השר גלעד ארדן . השר ישראל כץ ביצע מהפכה בתחום התחבורה פרויקט הרכבות- רכבת בין ת”א לי-ם, אישור רכבת בין ת”א לב”ש, הנחה של 50% לסטודנטים נסיעה בכל קווי האוטובוסים בארץ ,הוזלה של 10% בכל כרטיסי “חופשי חודשי” של התחבורה הציבורית. בתחום הבריאות הממשלה הרחיבה את טיפול שיניים חינם לילדים עד גיל 12. עד כה ניתנו מעל ל-2.25 מיליון טיפולים. נחתם הסכם שכר ארוך טווח עם הרופאים והאחיות, בצפת נפתח בית ספר חמישי לרפואה ועוד.

אני אומר לכל תושבי מדינת ישראל ולתושבי מעלה אדומים, ממשלת הליכוד בראשות נתניהו נתנה חינוך חינם למאות אלפי משפחות וטיפולי שיניים חינם לילדים והורידה את מחירי הסלולר. הממשלה פיתחה פארקים מטרופוליניים בכל רחבי המדינה. כל זה קרה בזמן שבכל העולם הכיוון הוא למטה ולמשבר, וכשאנחנו נאלצים להשקיע הרבה יותר בביטחון. אלו הישגים אמיתיים וחייבים רציפות והמשכיות ועל כן אני פונה וקורא לתמוך בליכוד ובנתניהו.

בכל הנושאים שציינתי יש יתרון אדיר למנהיגותו של ראש הממשלה נתניהו ולתפיסתו את המציאות ולא בכדי לממשלה הזאת יש הישגים מדהימים בכל התחומים.

כראש העיר מעלה אדומים אני גאה לעמוד בראש המטה המוניציפאלי של הליכוד, הניסיון שלי, הקשרים הטובים שלי עם שרי הליכוד, הדלת הפתוחה שלי לכל אחד בממשלה ובכנסת עמדו תמיד ויעמדו לימיננו. שרי הליכוד וראש הממשלה הם חברתיים, ידידי אמת שלנו המסייעים לנו ומושיטים לי אישית יד בכל עת וכך גם הרשימה החדשה לכנסת מורכבת מאנשים חברתיים ידידי ההתיישבות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי רעננה חיזקו את נתניהו

אריק זיו ויזר

ריבלין: “הכנסת הבאה תידרש להכרעות הרות גורל”

אלי חזן

פורמים את הכיפה בלשכת ראש הממשלה

אריק זיו ויזר

בוגי: “ראש הממשלה הוכיח שיש לישראל כיוון”

אלי חזן

כבר מפילים על ביבי את התיק

אריק זיו ויזר

האירוע בחולון בוטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן