33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

לטעות זה אנושי, לחזור על אותה טעות זה כבר איוולת

שלמה מדמון, חבר מרכז, מזכירות וועדת הכספים במפלגה – על הקשר בין תקציב הסניפים להצלחה בקלפיות

 

כל תומכי הליכוד ופעילי השטח מודעים לעובדה שחייבים תנועה חזקה עם מנדטים רבים ככל האפשר על מנת להנהיג ממשלה עם משילות ויציבות שלטונית ויכולת תמרון ועבודה שותפת לכלל העם ללא איומים וחששות  מסיעות סקטוריאליות בקואליציה שכל מטרתן לשרת את פלח קהל היעד שלהם.

 

השאלה איך עושים זאת?

 

מבחן העבר בבחירות 2009 הוקצו לסניפים תקציבים בסכומים של “לעג לרש” ראשי המטות ופעילי השטח בסניפים נותרו פעורי פה וחסרי אונים אל מול ההתארגנות והמשאבים הכספיים שהוקצו למפלגות יריבות עם יתרונות על פני פעילי הליכוד.

 

כחבר בועדת הכספים התנגדתי נחרצות (לצערי נותרתי במיעוט) לנקז את רוב תקציבי הבחירות למדיה התקשורתית ולקמפיין הבחירות והתרעתי מפני קיצוץ תקציב לסניפים וההתארגנות בשטח כגורם חשוב לא פחות.

 

הוכחנו בעבר במשך שלושה עשורים כשהסניפים קיבלו תקציבים פי 3 מהבחירות האחרונות הגענו להישגים שבין 48 ל-38 מנדטים.

 

חטא הקיצוצים שבעטיים נבצר מפעילי השטח למלאת את כל המשימות הנדרשות כגון: הצבת צוותי עבודה מיומנים החל מרכזים בפריסה בערים ותתי רכזים מקומיים בשכונות ובמוקדי ההצבעה בקלפיות דרך ממריצים בכל קלפי וקלפי, הסעות למצביעים שאין  באמצעותם כלי רכב ורבים הם מצביעי הליכוד בשכונות, במושבים, ובפריפריה לפקוד בתי אבות לגמלאים ברכבים מתאימים כדי להביאם להצביע כמו כן טלפניות ופעילים שמאתרים מצביעים שעדיין לא הגיעו להצביע ויתכן גם שאין בכוונתם להגיע להצביע. ישנם דברים נלווים נוספים שכרוכים בהוצאות כספיות כמו מזון, פלאפונים בשירות הפעילים והרכזים וכל מי שידו במלאכה.

 

התארגנות נכונה והקצאת משאבים עד יום הבחירות וביום הבחירות יגדילו את אחוזי המצביעים בקרב נאמני הליכוד עד כדי 5 עד 6 מנדטים.

 

מי שעינו בראשו וחרד לחזור על חטא העבר שבעבורו קיבלנו 12 ו-27 מנדטים שלא יבוא בטענות בתום יום הבחירות.

 

ואתם ראשי מטות וחברים יקרים זה לא מספיק ולא מכובד שכל סניף על פי כוחו מנהל מאבק של שנור ומצפה לאיזה חסד של עוד כמה שקלים תוספת לתקציב שברשותו, זה לא התנהגות ולא התארגנות זה מבזה את התנועה ופעיליה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: “הכנסת הבאה תידרש להכרעות הרות גורל”

אלי חזן

צעירי רעננה חיזקו את נתניהו

אריק זיו ויזר

מילר כיכב באוסטרובסקי רעננה

אלי חזן

מטה החרדים: “פיצול המחנה הלאומי אינה דרך הליכוד”

אלי חזן

נבון בהסברת הליכוד באוניברסיטאות

אלי חזן

סקר TNS: כתב האישום לא מחליש את הימין

אלי חזן
דילוג לתוכן