22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כשליכודניקים לומדים איך לעמוד בפני קהל

ליליאן ויילדר הייתה אחת מהנשים שסייעו לראש הממשלה נתניהו בתחילת דרכו בלמידה איך למשוך את הקהל בעידן של מלחמת תעמולה. אווה רוזנשטיין היא ממשיכתה של ווילדר ואמש הגיעה להעביר סדנא עמידה ודיבור בפני קהל כאורחת אגף קשרי חוץ של הליכוד

יועצים פרלמנטריים, נשות הליכוד, פעילי ליכוד, יועצים אסטרטגיים וכותבי נאומים הגיעו אמש לקומה 14 במצודת זאב לסדנת עמידה ודיבור בפני קהל שארגן ראש אגף קשרי חוץ של הליכוד אלי חזן. 


את הסדנא החתה אווה רוזנטשיין שהיא מומחית בתחום והיא מנחה לא מעט מנבחרי הליכוד. המשתתפים בסדנא למדו בצורה מאוד פשוטה כיצד למשוך קהל, מהם הכללים לנאום טוב, איך למשוך תשומת לב ועוד שאר דברים מהותיים הרלוונטיים לתחום המומחיות הזה. 


רוזנשטיין היא ממשיכתה של ליליאן ווילדר, זאת שבין השאר, לימדה את רה”מ ופוליטיקאים ישראלים ואמריקאים אחרים כיצד לעמוד מול קהל ומול המצלמה. רוזנשטיין היא גם מרצה באוניברסיטת בר אילן ובמקומות נוספים ושמה הולך לפניה. 

משתתפי הסדנא הביעו שביעות רצון וחזן עמל כרגע על סדנא נוספת. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זיו שילון : מפציעה לניצחון

אלי חזן

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

ידיד אמת אוסטרי לישראל בפרלמנט האירופי

אריק זיו ויזר

יריב לוין: “התקשורת פתטית ומסכנה”

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר

פייגלין – החידה נפתרת?

אלי חזן
דילוג לתוכן