19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בנט ופלופ המנהרות

בוגי מקדים את לפיד, ניר מוזס מחליפה את סילבן, המרוץ לראשות עיריית ירושלים מתחמם, מורשת בגין הפראיירים של ברקת, אשל שמאלני, צל”ש לארדן, הנתונים של איפרגן

האם בנט ידע על איום המנהרות?

בהרצאה מספר יוסי יהושע,הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות, שבאוקטובר 2013, חודשים ארוכים לפני צוק איתן, פורסמה תמונה של שר הביטחון יעלון במנהרה, לכן בנט אינו אומר אמת לציבור. מתברר כי לא היה צריך מזכיר צבאי כדי לדעת על המנהרות, כי כבר באוקטובר 2013 בכותרת ראשית של יוסי יהושוע נראה שר הביטחון במנהרה.

בנט עוסק בספינים מסוכנים הגורמים להתרחקות של כולם ממנו. רק כאשר הורחבה הקואליציה וליברמן הפך לשר הביטחון קפץ לנפתלי הבנט והוא טען בדף הפייסבוק שלו שלא ידע על המנהרות. בנט יוצר דם רע בקבינט ועכשיו נגד ליברמן. הרוח הרעה הזאת הרסנית.

אך הסיפור האמיתי הוא שהמחנה הציוני כבר היה בדרך להחליף את הבית היהודי. איילת שקד שבבוקר יום ראשון יצאה והודיע כי הם הבית היהודי מוכנים ללכת לבחירות על מזכיר צבאי לחברי הקבינט הבינה בשעה חמש בערב, כי נתניהו הסכים לוותר על תיק המשפטים למען ציפי וציפי הביעה יותר מנכונות והסכמה ואז החלה ההתקפלות של בנט.

נכון עשה נתניהו שלא נכנע לבנט בנושא מזכיר צבאי לכל חבר קבינט וטוב שבנט נאלץ להיכנע ולהסכים לפשרת ליצמן שאין בה שום דבר שהוא הישג. מדובר בפשרה שאומרת מה שממילא קיים והיא נבעה מלחץ בבית היהודי שבנט גורר אותם לתהום.

גורמים בימין אומרים : בנט ירסק את הבית היהודי. הרי בקצב הזה יהיו עוד עימותים מול נתניהו והם חוששים שבמו ידיהם יחזירו את לבני למשרד המשפטים.


מגמות פוליטיות

 

נתניהו תמיד אהב לראות סקרים כדי לראות את המגמות. עכשיו צריך לראות האם המגמה של לפיד נעצרת ומתחילה המגמה של בוגי שמוביל בסקרים כמנהיג שיכול להפיל את נתניהו. סקרי סוף השבוע שעבר מראים כי הציבור נותן תמיכה בבוגי.

אין ספק כי כאשר נראה את המגמה מתייצבת או אז יתחיל הלחץ של לפיד ליישר קו עם בוגי, אין ספק כי השנאה לנתניהו יכולה לגבש את המתנגדים תחת קורה גג אחת.


מתחממים על הקווים  

 

מי שנראה שהיא מחממת מנועים היא ג’ודי ניר מוזס.  כבר בעבר חשפנו כי ג’ודי עומדת להחליף את סילבן בפוליטיקה. השבוע היא היא סיפרה בטוויטר שסילבן נגמל מחיידק  הפוליטיקה והחיידק כנראה הדביק אותה.


המרוץ לראשות עיריית ירושלים מתחמם

 

בשבוע שעבר פרסמתי כי ברקוביץ וליאון חזק במרוץ כי כולם מבינים שעידן ברקת נגמר. התגובות לפרסום הדהימו גם אותי, האש שבערה בשקט פרצה החוצה.

ניר ברקת ערך אירוע מנגלים לכמה מאות חברי מרכז, וגולת הכותרת הייתה הסולחה עם ח”כ דוד אמסלם. הסולחה עם אמסלם העצימה את המרוץ לראשות העיר כי אמסלם נחשב לאופציה חמה להתמודדות לראשות העיר.

נודע לי שיש גורם מפתיע שמתחמם על הקווים במרוץ על ראשות העיר ושיכול להיות שכבר בתחילת שנה הבאה הוא ייכנס למרוץ ויתחיל קמפיין.


מורשת הפראיירים של בגין

 

מי שמרגישים שהשתמשו בהם הם חברי קבוצת מורשת בגין שהצהירו בליכוד שהם תומכים בברקת כי הוא יתמוך בסגן ראש העיר תורג’מן לראשות העיר. לאחר הפרסום בשבוע שעבר זעמו עלי גורמים בקבוצה אבל גם הסולחה עם אמסלם גרמה להם להבין שהם לא הבינו נכון את מה שקורה.


הצל נגד ניר ברקת

 

ביום העצמאות התנערה עיריית ירושלים מהופעה של הצל אבל מסתבר שאין לה בעיה לתת חסות להופעה של שמאל קיצוני כמו הדג נחש ואביב גפן. הצל העלה פוסט בו הוא מזהיר את הליכודניקים מניר ברקת וטוען כי מדובר בשתול שמאלני בליכוד.

צריך לזכור שהתומכים של הצל באים מהתומכים והמתפקדים בליכוד ואין ספק כי העבר הזה ימשיך ללוות את ברקת בליכוד.


נתן אשל 

 

היי נתן למה התעוררת? בליכוד יודעים על המעורבות שלך בניווט מאחורי הקלעים מאז המייל שהגיע לשלי יחימוביץ. פעלת בסתרים ועכשיו אתה יוצא מהארון ומודיע אני נמצא. ברור לכולם כי מאז תקופת גיל שפר אשל חזר לזירת ההשפעה מסביב לנתניהו .

ברור כבר לכולם שנתן נמצא ועכשיו נתן רוצה לקבל לגיטימציה מהשמאל אז הוא מדבר על הקמת מדינה פלסטינית.


השר ארדן מגבה את השוטרים

 

השר לביטחון פנים לא נרתע מהעליהום התקשורתי וממשיך להגן על המשטרה, כך אמר בכנס התאחדות בוני הארץ השבוע ואני חושב שכל הכבוד לו על הדברים הללו :


״אני רוצה להתייחס לגל הפרסומים ששוטף את המדינה בקשר למשטרת ישראל. אני רואה את הגל הזה בצער.

בחודשים האחרונים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל ביחד עם חיילי צה”ל, תפקדו כאפוד המגן של כולנו. היה לנו את גל הטרור, השוטרות והשוטרים עשו הכל. הם עבדו בחגים, שבתות, ימים ולילות. הם הצליחו להכניע את הטרור. חלקם גם לצערי איבדו את חייהם.

ברגע שגל הטרור דעך, בכל אירוע שהמשטרה מעורבת בו עושים ממנו שערוריה ברמה של מלחמת יום כיפור.

אף אחד לא חף מטעויות, אבל אסור לשכוח שבקטעים הכי רגישים של החברה הישראלית נמצאת המשטרה, במקומות שבהם מערכות החינוך והרווחה קרסו, במקומות האלה המשטרה נמצאת ויכולות להיות טעויות. מדובר בארגון של 30,000 איש ומי שמרכיב אותו אלה אותם אנשים שהכניסו את ראשי ארגוני הפשע לבתי הכלא והכניעו את גל הטרור, ומעורבים בעשרות אלפי ממשקים עם האזרח באופן יום יומי.

אני אמשיך לתת גיבוי לאותם עשרות אלפי שוטרים שעושים עבודה מדהימה ברחובות מדינת ישראל והגיעו להישגים אדירים לטובת הביטחון של כולנו בשנים האחרונות.״


המיתוס של הבית היהודי שנכנס תחת האלונקה

 

משה איפרגן, חבר מרכז מירושלים, פרסם לפני כמה ימים בפעם המאה את הנתונים המספריים שמוכיחים שמצביעי הבית היהודי תרמו מעט מאוד לליכוד, אני מביא את הנתונים מתוך פוסט שלו.

“מי שנכנסו תחת האלונקה הם בוחרי הליכוד (האוחנות שמודרים בבית היהודי), ואין בעיה להראות את זה במספרים.

בבחירות 2013 הבית היהודי קיבלו:  345,985

שווי מנדט: 28,832

בבחירות 2015 הבית היהודי קיבלו: 283,910

שווי מנדט: 35,488

ע”פ שווי מנדט של 2013, הבית היהודי קיבלו 9-10 מנדטים (אריתמטיקה גסה).

ביחס ל 2013 הבית היהודי איבדו 62,075 קולות בסה”כ. מתוך אלו קיבלה יחד של אלי ישי קולות רבים, וקולות אבדו בשל פרשת אוחנה והיחס למזרחיים שנחשף ועוד. הרבה לפני יום הבחירות אפילו בסקרים עמדה הבית היהודי על 10-11 מנדטים שרק אחוז הצבעה גבוה מנע אותם מהם”

שאלתי את איפרגן מה הוא אומר על הטענה שבסקרים הבית היהודי עמדו על 16 מנדטים.

“הסקרים זזים כל הזמן. בבחירות האחרונות הבית היהודי ירדו ל 11 מנדטים כחודשיים לפני הבחירות בגלל פרשת אוחנה ובגלל הקיצוניות. אם אחוז ההצבעה הכללי היה כמו 2013 אז הם היו מקבלים 10.

במקרה המקסימלי הליכוד קיבל מנדט נוסף, אבל מה שמרגיז אותי הוא שליכודניקים אותנטיים שלנו נכנסו מתחת האלונקה למרות הכעס ובזכותם הבית היהודי בקואליציה ונמצאים במשרדים מכובדים. הם צריכים להודות לנו, לא אנחנו להם. המיתוס הזה שבבית היהודי משווקים מרתיח אותי.

הם גם צריכים לזכור שרק בזכותנו הם נמציאם בקואליציות, כי הם מפלגה מגזרית שרוב המפלגות נרתעות ממנה, רק ליכוד גדול יכול להביא את כחלון לשבת איתם, ובמקום להכיר תודה מר נפתלי בנט ממשיך לחתור תחת הממשלה שלנו.

ואם הולכים בקו הזה אז ב 2013 מצביעי הליכוד נכנסו תחת האלונקה של בנט? מדובר בגישה בלתי נסבלת כלפי הליכוד, של התנשאות ויהירות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוצאים מהארון מתפקדים לליכוד

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

יריב וכל השאר

אריק זיו ויזר

ממשלת החרבות השלופות

אריק זיו ויזר

סינדרום הייאט של נתניהו

אריק זיו ויזר

המריחה הגדולה של השופט גרוס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן