22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

כביש שש הגזל נעצר.

הקומבינה של נערי האוצר נעצרה בועדת הכלכלה,הועדת  הסירה מחוק ההסדרים את הצעת האוצר להטיל אגרה על החלק הדרומי של כביש 6.
אחד מחברי הכנסת סינן אתמול,אם זה היה עובר בעוד שנה היינו מגלים שאחד הסנגורים מנערי האוצר מונה למכ”ל החברה “דרך ארץ” ועדת הכלכלה הסירה מחוק ההסדרים את הצעת האוצר להטיל אגרה על החלק הדרומי של כביש 6.
ח”כ אופיר אקוניס,יו”ר הוועדה:אין סיבה שעל כביש שנסלל על חשבון משלם המיסים במימון המדינה יגבה מס, בוודאי לא בתקופה של משבר כלכלי. האינטרס של המדינה היא לקצר את זמן הנסיעה מהפריפריה למרכז והכביש הזה מעודד זאת.
בדיון שנערך היום בוועדת הכלכלה הוחלט להסיר מסדר היום את הצעת האוצר ולהמשיך את הנסיעה חינם בחלק הדרומי של כביש 6.
נציג משרד האוצר הציג את הצעת האוצר שעיקרה גביית 2.5 ₪ בחלקים 19-20 של כביש 6 על מנת להבטיח רמת שירות ותחזוקה שוטפת גבוהה. לטענת האוצר מדובר בעלות נמוכה של 2.5 ₪ בלבד עבור מקטע של 35 ק”מ. משרד התחבורה הביע תמיכה דומה להצעה ואף ציינו כי האגרה נמוכה יחסית למקטעים האחרים.
אודי סביון, מנכ”ל כביש 6: “כדי לתת שירות דומה לתושבי הדרום צריכים ליצור מצב שהשירות ימומן על ידי אגרה מופחתת. המודל של שיתוף פעולה בין מגזר פרטי לציבורי הוכיח את עצמו ולראיה פתיחת הקטע הצפוני של כביש 6, מכביש 65 לכביש 70, 8 חודשים לפני הזמן.
אך נציגי האוצר וכביש שש לא מתייחסים לטענה כי החברה דרך ארץ סירבה לסלול את כביש את המקטע הדרומי  בטענה שהסלילה לא כדאית, שר האוצר לשעבר סילבן שלום תיקצב את הסלילה ע”ח קופת המדינה.
אך היום כגנבים בלילה רצו האוצר וחברת דרך ארץ לגבות כסף, מעניין מי מפקידי האוצר הולך להיות המנכ”ל הבא של דרך ארץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“מופז צריך לגייס את הערבים ולא לטוס לפגישות ראווה”

אלי חזן

הבטחנו “ירושלים אחת” – אבל לא קיימנו

אריק זיו ויזר

“גל החקיקה האחרון יבטיח את המשך ההתיישבות היהודית בחברון”

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שנייה ושלישית: שר הרווחה לא יוכל עוד לשנות החלטות בית משפט לגבי קטין

אלי חזן

דנון מבקש לצנן את השחיתות בכדורגל הישראלי

אלי חזן

ריבלין: “אפעל לצמצום חוק ההסדרים למרות המשבר הכלכלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן