18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דנון מבקש לצנן את השחיתות בכדורגל הישראלי

חוק הצינון הצבאי מגיע לכדורגל; ח”כ דנון ביוזמה להוצאת השחיתות מהכדורגל הישראלי: “להוציא את הפוליטיקה מהכדורגל”

 


 

חבר ועדת החינוך, התרבות והספורט, ח”כ דני דנון, בהצעת חוק חדשה לצינון בין תפקידים בכדורגל הישראלי: “לא מתקבל על הדעת שקשרים פוליטיים בהתאחדות יהוו גורם בקבלת החלטות- להוציא את הפוליטיקה מהכדורגל”, אמר דנון. לדבריו, ההצעה תחזיר את ההגינות לכדורגל הישראלי ותעזור להילחם בתופעות האלימות על ידי החלת העקרונות של הצינון הצבאי בכדורגל הישראלי.

מהות הצעת החוק קובעת כי מעבר בין תפקיד בכיר בקבוצת כדורגל לבין מעבר לתפקיד בכיר בהתאחדות לכדורגל יהיה חייב בצינון של שנתיים: “אוזלת היד של ההתאחדות בטיפול באירועי האלימות בליגה מעידים על השחיתות בכדורגל. אופי הטיפול באירועים השונים מעיד על פגמים חמורים בהתנהלות וחייב לשים לזה סוף לפני שיהיה מאוחר מידיי”, אמר דנון והוסיף: “ההתנהלות של ההתאחדות מנציחה את האלימות, נותנת לה מקום ועלולה לגרום לאובדן חיי אדם על כר הדשא”.

דנון הודיע שייכנס דיון דחוף בוועדת החינוך, התרבות והספורט בכדי לבחון את החלטת ההתאחדות, ולדון באלימות במגרשים: “הכדורגל לא שווה כלום אם מעורבת בו אלימות- עדיף לסגור את הליגה מאשר לאבד חיי אדם”, אמר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין מוחה על השתתפות החמאס בכנס האיגוד הבין פרלמנטרי

אריק זיו ויזר

השר גלעד ארדן במענה לאי אמון

אריק זיו ויזר

רגב לוחמת על מחירי הדירות

אריק זיו ויזר

סוף טוב: בליכוד מברכים את ההחלטה לפסול את זועבי

אריק זיו ויזר

הליכוד בחר פה אחד ברובי ריבלין כמועמד לתפקיד יו”ר הכנסת ה-18

מה שלא מספרים לכם על אורי יוגב ומינויי דירקטורים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן