21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ כרמל שאמה מבקש לקיים כינוס דחוף של ועדת הכלכלה בעקבות השביתה בנתב”ג

ח”כ שאמה :”כועדה צרכנית עלינו להתכנס ולהפעיל לחץ על הגורמים הרלוונטיים ע”מ למנוע פגיעה באלפי הנוסעים שעל גבם מתנהל המאבק”

עם פרוץ השביתה בנתב”ג ח”כ כרמל שאמה חבר ועדת כלכלה פנה הבוקר ליו”ר ועדת הכלכלה בבקשה דחופה לכינוסי מיידי של ועדת הכלכלה.

 

מתוף פנייתו של ח”כ שאמה:” היום בבוקר 13.9.2010 הודיעו ועד עובדי רשות שדות התעופה (רש”ת) על השבתת כל הפעילות בנמל התעופה בן גוריון לזמן בלתי ידוע.הוועד הודיע כי בעקבות השביתה לא יהיו המראות, לא יתקיימו פעולות בידוק, מיון או העמסה וכן לא יהיו שירותי קרקע לפריקה. בוועד העובדים טוענים כי החלטה לפתוח בשביתה הבוקר התקבלה לאחר שלא הושגה התקדמות במו”מ עם המשרדים הרלוונטיים, שמתנהל ביומיים האחרונים.

השביתה משתקת את התעבורה האווירית לישראל וממנה ופוגעת באלפי נוסעים אזרחים ותיירים. יודגש שתקופה זו לפני יום הכיפורים וחג הסוכות הינה בין העמוסות בנתב”ג ולפיכך יש לפעול במיידי לפתרון הסכסוך.לאור זאת, אבקשך לקיים דיון דחוף בוועדת הכלכלה בנוכחות כל הגורמים והצדדים על מנת להביא לפתרון מיידי של המשבר שמתנהל על גבם של אלפי נוסעים”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוין במקום הראשון בפעילות הפרלמנטרית למען ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

מליאת הכנסת אישרה סופית: יום לאומי לציון העלייה לארץ

אריק זיו ויזר

דנון יוזם חלופה למדינה ערבית ביש”ע / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

ברכה להדלקת נר חמישי בכותל עם בני הנוער הלאומי מח”כ מירי רגב

אריק זיו ויזר

יולי אדלשטיין : פוליטיקה חדשה באמת

אלי חזן

בכיר בליכוד ” היוהרה הוציאה את עליזה מדעתה”/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן