22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לוין במקום הראשון בפעילות הפרלמנטרית למען ארץ ישראל

כך קובע דו”ח מטות ערים שעוקב אחרי הנושא בשנים האחרונות

דו”ח ‘מטות ערים’ הרואה אור אחת לשנה, מסכם את פעילות הכנסת, והממשלה, למען ‘ארץ ישראל’. כותבי הדו”ח מבקשים לעקוב ולסכם את פעילות החכי”ם השרים והמפלגות בזירה הפרלמנטרית והמדינית.
מבקשי הדו”ח ביקשו לבדוק מה עשו נבחרי הימין, שנשלחו לכנסת ולממשלה, למען ארץ ישראל. ראשית, נבדקו הפעולות לסיכול מדינה פלשתינאית. כמו”כ נבדקו הפעולות שנעשו במסדרונות השלטון למען ההתיישבות ביהודה ושמרון. והפעולות שנערכו נגד ההקפאה ביהודה ושמרון.
מי שהוביל מבין כלל החכי”ם הוא ח”כ יריב לוין שיזם הצעות חוק שאילתות דיונים הצעות לסדר ובכלל השתמש ח”כ יריב לוין בכל הכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותו בכדי לקדם את הרעיון של ארץ ישראל השלמה. ח”כ לוין מאוזכר עם 116 פעולות והוא ראשון מכלל החכי”ם.
חכי”ם נוספים מהליכוד שהופיעו בדו”ח ח”כ זאב אלקין עם 69 אזכורים דני דנון  עם 66 אזכורים וציפי חוטבלי עם 63 אזכורים.
מי שהפתיע בקרב חברי הממשלה שזכה לציון הגבוה ביותר מקרב חברי הממשלה הוא המשנה לראש הממשלה מר סילבן שלום לזכותו  26 פעולות למניעת הקפאה ולהמשך ההתיישבות ביהודה ושמרון. לשר שלום זו עליה חדה מהדו”ח הקודם שבו הוא זכה לאזכור אחד בלבד .
מנתוני הדו”ח עולה תמונה מעניית כי בבדיקת איכות הפעולות של חברי הממשלה מצטיינים השר משה יעלון והשר בני בגין שפועלים בשקט ומאחרי הקלעים למען ההתיישבות היהודית בארץ ישראל והם מוזכרים כמי שפעלו להכרה והכשרת המאחזים והפיכתם למאחזים חוקיים.  
נתון מעניין כי יו”ר האיחוד הלאומי ח”כ יעקב כץ מאוזכר רק עם 40  פעולות ובכך ח”כ הרב חיים אמסלם עקף אותו והוא ניצב עם 46 אזכורים והוא מוביל מבין חברי הכנסת של ש”ס.
ומי הם הכי פחות פעלתנים בקרב חברי הממשלה בראש הרשימה  ניצב דן מרידור שלזכותו ישנם 2 אזכורים. אחריו יעקב ליצמן עם 4 אזכורים אחריו אריאל אטיאס עם 5 אזכורים בלבד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ פיניאן – עוגן חדש בסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר

העומדים בשער

אריק זיו

מה קורה עם נבחרי הליכוד ברשתות החברתיות ?

אלי חזן

יו”ר הכנסת מקפיא את יוזמת סגני שרים

אריק זיו ויזר

בעקבות הודעת רוה”מ, פנה ח”כ שטייניץ ליועמ”ש, מני מזוז, בדרישה להקפיא מינויים בכירים בכל משרדי הממשלה.

אריק זיו ויזר

נתיב ההסברה של גמליאל

אלי חזן
דילוג לתוכן