25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ דנון ליועמ”ש לממשלה- לאסור את ערביי ישראל שקוראים לחטיפת חיילים

סגן יו”ר הכנסת מבקש להאיץ התהליכים בטיפול בגורמים עוינים

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון, פנה היום (ו’) ליועמ”ש לממשלה בכדי להגיש כתבי אישום מהירים נגד ערביי ישראל שהשתתפו בהפגנה אשר קוראת לחטיפות חיילים: “מי שתומך בטרור בוגד במדינת ישראל, להכניס את המפגינים לכלא ומייד”. לדבריו, פקודת מניעת טרור מבהירה שמי שתומך במאבק טרור נגד מדינת ישראל, עונשו מאסר עד 3 שנים וקנס כבד.

בימים האחרונים היו מספר קריאות לתמיכה בארגוני טרור ולחטיפת חיילים בכדי לשחרר מחבלים ממאסר בישראל. בהפגנה המרכזית אתמול בכלא השרון נשמעו קריאות ברורות מערבים, אזרחי מדינת ישראל מרחבי הארץ: לחטוף עוד חיילים ולשחרר את כל האסירים הביטחוניים: “לכל פעולה יש השלכה, אני דורש להעמיד למשפט את הבוגדים האלה ולסגור אותם מאחורי סורג ובריח” לדברי דנון, יש להפעיל סנקציות חמורות ביותר כנגד המפגינים הערביים בכדי להרתיע ולמנוע הישנות המצב בעתיד.

ח”כ דנון פנה במקביל לועדת הכנסת בכדי לקדם את שלילת זכויותיו של ח”כ אחמד טיבי: “כשנציגי הציבור הערבי משתתפים במשט המרמרה, תומכים בקדאפי ומייעצים לאבו מאזן, אין פלא שהאזרחים שנתנו להם מנדט קוראים לתמיכה במאבק טרור ובחטיפת חיילים. המפגינים הם בוגדים ונציגיהם בכנסת הם גיס חמישי”. לדבריו, צריך לפעול בתקיפות ובנחישות נגד אלו הפועלים בדרכים שפוגעות בביטחונה של מדינת ישראל ובעצם כך בוגדים בה: “חברי הכנסת הערביים שתומכים בטרור, לפרלמנט הפלסטיני ברמאללה, ולערבים אזרחי המדינה שקוראים לחטיפות, לשלול אזרחות ולהעבירם לרשות הפלסטינית” סיכם דנון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ בצניעות : אקוניס והרכבת

אלי חזן

פרצופה האמיתי של יחימוביץ’ ?

אלי חזן

“תעודת עניות למדינת ישראל”

אלי חזן

יו”ר הכנסת חלוק על מפכ”ל המשטרה

אלי חזן

שאמה הכהן מחובר למצביעיו 24 שעות

אריק זיו ויזר

מהפך – עו”ד לא לעשירים בלבד:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן