18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

כלכלה שהופכת לקללה

ועידת הליכוד בפתח, נתניהו חייב לחזור לטפל בועידה, שטייניץ ממשיך באטימות, שליט והתקשורת, אבו מאזן רוצה עוד אסירים אולמרט הבטיח, הסוכה של עוזי, משפחת שרון ועטיני השלטון.

נתניהו נמצא בשיא. מי היה מאמין שזמן קצר לאחר הקיץ של המחאה החברתית הוא יזכה לפופלאריות שכזאת. ואולם, אדי החזרת גלעד שליט מתחילים להתאדות, וכבר אחרי חופשת החגים הכל מתחיל בחזרה, חוזרים להישרדות, חוזרים לתרגילים של ליברמן, חוזרים לשביתות של עופר עיני, חוזרים לדרישה לשינוי חברתי.
ולנתניהו יש מאבק חדש בפתח: ועידת הליכוד. אין ספק כי נתניהו נושא עימו זכרון מימי ועידת הליכוד שבה השתלטו על מרכז הליכוד ליברמן מביתן 28 וישראל כץ שנבחר אז לנשיא הועידה. צריך לזכור כי היה זה תפקיד מפתח שניצח על החזרת הכח למרכז. צריך לזכור גם את כץ שהכריז על התמודדות מול שר בממשלה, נגד  יהושע מצא, שהבין כי הוא לא יכול לנצח את חבר הליכוד ישראל כץ והוריד את המועמדות.

נתניהו יצא אז מהועידה מוחלש וחלש, הכח היה שייך לנבחרי הליכוד משמע לחברי המרכז.

אין ספק כי נתניהו צריך עכשיו לחזור לביצה שאינו אוהב להתעסק בה – מעורבות בועידה. אין ספק כי מצד אחד יש לו את גבי קדוש אבל חסר לו מנכ”ל תנועה שנאמן לו במאה אחוז לפחות מנקודת מבטו. הרי אין ספק כי נתניהו ניסה להחליף את המנכ”ל ולא צלחה דרכו, מצד שני כל שרי הליכוד צהובים אחד לשני, ומעניין אם נתניהו יצליח פה במוקד הכוח של הליכוד לאחד אותם למען מטרתו שליטה בועידה.

 

שטייניץ מזלזל באינטליגנציה של העם – הוא ישלם על כך
כלכלה וקללה של שטייניץ. מתברר כי שר האוצר ממשיך להיות אטום למצב החברתי במדינה. שטייניץ עוד חי על אדי התקציב הדו שנתי והצלחת ההצטרפות לארגון המדינות המתועשות. כך, בימים של החגים המס על הדלק עלה שוב וכך התבשרנו כי שטייניץ מינה לאחת הוועדות החשובות את דן פרופר, העלוקה מאסם – שאחראי על בנית קרטל המזון במדינת ישראל.
התוצאה של מדיניות פרופר ודומיו היא יצירת מחירי מזון מהיקרים בעולם. רק שיהיה ברור : אסם מוכרת לחרדים ולערבים יותר זול מאשר היא מוכרת לציבור בישראל. זה מוסיף חטא על פשע : היא מוכרת בזול לאנשים שמוכרים את מדינת ישראל בזול…. 
אז את העלוקה הזאת הולך שטייניץ האטום למנות ליו”ר הוועדה המיעצת של בנק ישראל. יתר על כן, הוא יקבל שכר עבור שיוכל לגנוב מהעם של למעלה ממאה אלף שקל , ממש צדק חברתי.
צריך לזכור : פרופר הוא הדוגמא הרעה של החזירות של קרטל המזון.

 

גלעד שליט חזר
 בכל אמצעי התקשורת מסבירים לנו שהוא צריך שקט אך איני מבין מדוע הם אינם עוזבים אותו לנפשו. אם גלעד צריך שקט אז תנו לו ותפסיקו לשדר כל הזמן מביתו. את מי מעניין מה אכל הילד, באיזה דוקים הוא שיחק וכדו’?
אז תנו לו שקט.
מעניין מה מרגישה ציפי לבני וגם אהוד ברק שרצו לגמור את עופרת יצוקה ולא דרשו כתנאי את החזרת שליט. לפי דבריו כוחות צה”ל היו קרובים אליו בעת הלחימה. האם לא היה שווה שמדינת ישראל הייתה נלחמת עוד מספר ימים ? היה אפשר להחזיר את שליט כבר בעופרת יצוקה.

 

ובהקשר אחר : התקשורת בארץ היא עלובה ודוגמא מובהקת לכך קיבלנו לאחר שתמכה בשחרור גלעד בכל מחיר בשעה שמסתבר כי לאחר שנתניהו עשה את כל הדרך למען השחרור הם מתהפכים וכבר מעלים ביקורת על המחיר.

 

הסוכה של עוזי דיין

עוזי ממשיך במסורת. הוא פותח סוכה כל שנה כך גם השנה. מאות חברים מהליכוד הגיעו לסוכה שלו בכוכב יאיר, הייתה אווירה מאוד טובה, והיה שווה להגיע.
אבו מאזן

נתניהו, הגיע הזמן לחזור ולשים את הטרוריסט בחליפה מול המראה. יש להודיע לאבו מאזן שדרך המוקטעה לא ישוחרר אף אסיר. הוא לא פרטנר ואין מתנות חינם, אין תנאים מוקדמים למשא ומתן, ומצד מדינת ישראל שאבו מאזן ילך בעקבות קדאפי ועוד מנהיגים מושחתים שחרתו על דגלם טרור. אין הבדל בין קדאפי, אבו מאזן ואחמדניגאד. נתניהו, תחזור לימים היפים של “יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו” ותן הוראה מי ששוחרר בעסקת שליט יכריז על תמיכה בטרור יש לדאוג לנתק את ראשו מגופו.

שרון ועטיני השלטון

משפחת שרון מתגעגעת לעטיני השלטון. פתאם קם לנו מנהיג חדש מבית שרון, גלעד שרון, וכדי לקבל תקשורת הוא מספר לנו כי אביו מזיז את האצבעות, והוא הגה את התוכנית לחלץ את משפחת שרון מהחקירות ע”י ההתנתקות. נכון, הוא לא מזכיר את החקירות אך הרי היום הכל ברור, והרעיון של הנסיגה החד צדדית הרי העלה את החמאס, אך מה זה מעניןן כאשר הוא רוצה לחזור לעטיני השלטון. מי זוכר כי עבור כמה שעות של גלישה בגוגל הוא קיבל קופון של 20 אלף דולר ובונוס של שלושה מיליון דולר.
בסכומים כאלה באמת משהו חסר למשפחת שרון, ולכן גלעד הוא התקווה החדשה לחזרה לעטיני השלטון של המשפחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפסיק להסתער

אריק זיו ויזר

יריב,אל תתפטר!

אריק זיו ויזר

בלי קדימה עד סוף הקדנציה

אריק זיו ויזר

עליבות הצל

אריק זיו ויזר

קינן רץ למרחקים ארוכים

אריק זיו ויזר

במקום בו סוגרים עיתון ישרפו ספרים ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן