20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ח”כ אושר שקלים בביקור ומפגש עם חברי פורום יקנעם בליכוד

פורום יקנעם בליכוד אירח הערב (א’) את חבר הכנסת אושר שקלים (הליכוד) למפגש פעילים והיכרות עם העשייה של הח”כ הצעיר והנמרץ.
המפגש התקיים בביתו של יו”ר הפורום אבי נחמני ביקנעם ונערך בחסות העיתון הכלפוליטיקה.

במהלך המפגש סיפר ח”כ שקלים למשתתפים על עבודתו הפרלמנטרית ועל שורה של הצעות חוק בנושאים מגוונים, שהוא מקדם בימים אלו. ח”כ שקלים התייחס גם לשינוי שיטת הממשל, יוזמה שהוא מוביל בימים אלו, לסוגיית החטופים והמלחמה בעזה וכן לחשיבות ההתפקדות לליכוד, על מנת להמשיך את הרצף השלטוני ולחזק עוד את המפלגה. את הערב הנחה במקצועיות שי שוקרון מנהל השיווק של העיתון הכלפוליטיקה.חבר הכנסת אושר שקלים אמר בסיום: “שמחתי להגיע ליקנעם עיר ליכודית חשובה מאוד. היה לי לעונג להיפגש עם חברי הפורום, להכיר לשמוע ולהשמיע. אני מודה ל-אבי על האירוח החם ואין לי ספק שאני עוד אחזור לכאן לחוגי בית ומפגשים עם חברי ליכוד”.
יו”ר פורום יקנעם בליכוד אבי נחמני הודה לח”כ שקלים על הביקור ואמר כי “פורום יקנעם בליכוד קם מתוך הבנה ומתוך צורך להגברת הפעילות העיר ולחזק את הקשר הישיר בין התושבים לחברי הכנסת. היה מפגש חשוב ומרתק מאוד, נמשיך לפעול ולחזק את הפורום. בהזדמנות זו אנו קוראים ליקנעמים להמשיך להתפקד לליכוד לחזק את הפורום. עם ישראל חי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

העוצמה האמיתית של ישראל

חיים פוזן

דן הראל מצא דריפוס חדש

אריק זיו ויזר

הישג מרשים ליעקב חגואל, יו”ר הליכוד העולמי המכהן

דניאל נחמיה

גבריאל בוזגלו, האיש שפועל למען האחרים

דניאל נחמיה

לא רק טייבה, ועדה קרואה

הרויזיוניסט

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בחדרה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן