22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

דן הראל מצא דריפוס חדש

מנפצים את עלילת הדם: טענותיו של האלוף במיל’ דן הראל והגנת הסוכה של צבי סוכות

עלילות דם הן האשמות שווא אשר תורמות לסכסוך הישראלי-פלסטיני המתמשך. אחת מעלילות אלו כוללת את טענתו של האלוף במיל’ דן הראל כי הועברה יחידה שלמה על מנת להגן על סוכתו של חבר הכנסת צבי סוכות בחווארה, יום לפני הטבח. מאמר זה יתייחס לעלילת דם ספציפית זו ויציג ראיות על מנת לנפץ אותה.

הטענה והשלכותיה

אלוף במיל’ דן הראל טען לכאורה כי הועבר גדוד שלם מגזרת עזה על מנת להגן על סוכת המחאה של צבי סוקות בחווארה, יום לפני שהתרחש טבח. טענה זו רומזת לכך שממשלת ישראל או הצבא העניקו עדיפות להגנה על ח”כ צבי סוכות על פני ביטחון האוכלוסייה עוטף עזה שנטבחה , ובכך מציגים את המתנחלים באור שלילי.

 מידע לא מדויק: בניגוד לטענה, אין כל ראיה לכך שהועבר גדוד על מנת להגן על סוכתו של צבי סוכות. הודעת דן הראל היא שקר שנועד להעלים את האשמה של חבריו, הנהגה הצבאית. 

הנהגה צבאית: הרמטכ”ל, ראש אמ”ן, אלוף פיקוד דרום ומפקד האוגדה לא האמינו כי נשקפה סכנה מצד חמאס באותה עת. עובדה זו מחזקת אף יותר את הטענה כי ההעברה של גדוד על מנת להגן על סוכתו של סוכות הינה שקרית.

 האשמות חסרות בסיס: הטענה כי המתנחלים היו אחראים באופן קולקטיבי ופרטני להגנה הנטענת על סוכתו של סוכות הינה האשמה חסרת בסיס. 

עלילת הדם סביב טענתו של האלוף דן הראל על הגנתו של צבי סוכות בסוכה שלו היא חסרת בסיס ותורמת לחזרת מלחמת האחים שלפני הטבח של השביעי באוקטובר 

דן הראל במקום לדבר על חבריו במטכ”ל מחפש דריפוס חדש, הפעם הוא עם כיפה גדולה ופאות דמות של יהודי מאמין.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מוקירים את שמיר

אריק זיו ויזר

ברכות לרוני טל – יועץ הנכנס לשר אמיר אוחנה

דניאל נחמיה

הפנינג התיישבות החל מה – 26 בספטמבר במועצה אזורית שומרון

אריק זיו ויזר

מפה אינטראקטיבית של פגישות ראש הממשלה עם מנהיגי העולם

הרויזיוניסט

בלי בושה: שלום חנוך מתנגד לנאום השרה רגב בפסטיבל ישראל

אריאל אילוז

מי מפחד ממשל צבאי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן