21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי כללי

גבריאל בוזגלו, האיש שפועל למען האחרים

לאחרונה פגשנו בצמתים ובמוקדי ההפגנות את גבריאל בוזגלו, שיצא לחזק את ראש הממשלה נתניהו ומוביל אחריו רבים אחרים.

בוזגלו הינו פעיל חברתי אשר גדל בשכונת מצוקה בחולון, עשר נפשות בדירת חדר וחצי, מעידים כי הבית היה מלא באהבת האדם. משם צמח בוזגלו ללב זירת העסקים של תל אביב. למרות ההצלחה שהאירה לו פנים – הוא לא שכח מהיכן הגיע. בתוך כך, בשנים האחרונות לקח החלטה אמיצה ועזב את העולם העיסקי לטובת העולם הפילנתרופי והקים עמותה לעילוי נשמת אביו ״דרכי אליהו למען הילד״ – עמותה שמגיעה היום ל 3.000 בתים של משפחות נזקקות ממטולה עד אילת עם סלי מזון מידי חודש.

העמותה מפעילה מרכז הלבשה לביגוד בבת ים המשרת אלפי משפחות נזקקות חיילים בודדים, ומוסדות לנערים/ות בסיכון ומספק להם ביגוד חדש ואיכותי. העמותה מפעילה דוכני כריכים בבתי הספר ובנוסף מפעילה ימי כיף לילדים בחופשות, ונופשונים למשפחות עם הורה יחידני.

גבריאל בוזגלו יוצא בימים אלו מידי ערב לצמתים לחזק את ידי ראש הממשלה עם סלוגן חדש שלו : ״מפגיני בלפור נפלתם על הדור הלא נכון, ביבי לא יופקר כמו בגין !!!״
גבריאל בוזגלו רכש מכספו 3.000 דגלים ושלטים ומחלק אותם בצמתים ברחבי הארץ. בוזגלו מציין, ש”קשה לשבת מהצד ולהביט כיצד השמאל עושה ככל הניתן להפיל את שלטון הימין ואת ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה בישראל אי פעם, השמאל לא השלים עם המהפך ב77 וכנראה לא ישלים עימו לעולם”.

אנו מקווים ושואפים לכך שיהיו הרבה יותר אנשים כמו בוזגלו – גם כי המדינה שלנו זקוקה למעשים מהסוג הזה, וגם כי פשוט מגיע לנו יותר מהם!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מייקל אורן לליכוד : יש בכך רק יתרונות

עינר אביב

פרשת מקץ -קץ לחושך

אלי כהן

ברקו ממשיכה עבור הלוחמים : הקימה שדולה עבור נכי צה”ל

אריק זיו

הדברים “כאילו לא נכתבו בעט או במקלדת אלא במכחול רב-צבע”

ליכודניק

אלוהים, שמור אותי מידידי, עם שונאי אסתדר בעצמי!!

אריק זיו ויזר

צעירות הליכוד בתנופה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן